Käre Beaver och Tco

DeletedUser

Guest
Kära TCO och käre Beaver.
En gång i tiden så lades det planer för att vi alla under Ros fana skulle dominera denna värld.
Många bra och givande samtal fördes och jag såg verkligen fram emot det samarbetet vi skulle ha.
Kanske är du sådär trevlig egentligen som du kan vara i post och på skype,problemet var kanske mer att din stam inte tyckte som den galjonsfigur som de satt på posten som ledare.Därav sveket.
Kanske var det bara så enkelt att du hade planen klar för dig länge,ni behövde helt enkelt skydd under en tid då ni skulle ta in Yaks-spelarna.
Mest troligt är nog snarast att du är en orm som bör utrotas från spelet.

Ville verkligen dra igång nåt då ni klampade in bland mina linjer i k65,jag har jobbat som agiator och lobbyist i K¤O¤L sen de dagarna.
Äntligen är dagen här då mina trupper på riktigt får vandra mot TCO-byar,bara att få chansen att krossa dessa avarter till spelare gör att man ryser i kroppen.
Med utvilade spelare som inte krigat på månader räknar jag med att ni från inatt kommer att inkommande fram till tills semestern.

PS:Jag hoppas dina samtal med Ebolas varit givande Beaver,hade jag fått som jag velat hade vi gjort detta redan för en månad sen.

Mvh Canza
 

DeletedUser

Guest
Haha :) Det ska bli kul detta!

Jag ska försöka svara lite fint på din post senare, men just nu har jag lite att göra (du vet nog varför) ;)

Ses på slagfältet!
 
Senast redigerad av en moderator:

blixsten

Member
Reaktionspoäng
0
Bestämde oss för er då ni verkar vara en av dom bästa stammarna på V2 :cool:

Ska bli förbaskat kul att kriga mot er :)
 

DeletedUser

Guest
haha

ja jätte oväntat. det där med 20 var så fejk så det skrek om det haha syntes på lång väg och skrivit det i tråden med några gånger ;)

Hade ni varit en film så hade ni varit den största B-filmen jag sett.. Bad acting :cool:
 

DeletedUser

Guest
Bestämde oss för er då ni verkar vara en av dom bästa stammarna på V2 :cool:

Ska bli förbaskat kul att kriga mot er :)

Detsamma :) Menmen nu möts vi i fälten istället för att mötas här i forumet tkr jag.

i forumet tkr jag vi ska berömma varandra istället för att kalla varandra noob haha skulle vara något.

"wow canza vilken fin fin faking du gjorde där och adla min by.. jag vart helt förvånad :O you are THE MAN!"
 

DeletedUser

Guest
Oväntat får jag säga, jag som trodde att 20 å KOL skulle kriga, jaja.

Ett stor krig var det och sommaren som närmar sig:(
 

DeletedUser

Guest
Meeen varför har inte jag några inkommande från er? Ah just det inte TCO längre... snatan... Jag som har 5.2% kompisar här och allt.... aja får underhålla mig med att spela pajas för DO
 

DeletedUser

Guest
Ojoj, nu blir det att sitta klistrad vid datorn på eftermiddagarna för att se när erövringkartan uppdateras...
 

DeletedUser

Guest
ja jätte oväntat. det där med 20 var så fejk så det skrek om det haha syntes på lång väg och skrivit det i tråden med några gånger ;)

Hade ni varit en film så hade ni varit den största B-filmen jag sett.. Bad acting :cool:

Det var inte den sämsta jag sett, för jag blev lite lurad, men något lurt var det ju - helt klart ;) hahah
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Meeen varför har inte jag några inkommande från er? Ah just det inte TCO längre... snatan... Jag som har 5.2% kompisar här och allt.... aja får underhålla mig med att spela pajas för DO

haha du borde inte avsölja dig :( // ljungan




yey äntligen så får kol jobba lite ;)
 

DeletedUser

Guest
Problemet är att det hade varit lite bättre B-film om vi kommit iväg förra helgen som det var planerat :(
 

DeletedUser

Guest
Språkfel eller :)

Att du ens orkar lägga ner tid på ett så välformulerat brev, för att sedan inte inse att du stavat FEL.......moooooohahahahah

Och jag citerar:

Ville verkligen dra igång nåt då ni klampade in bland mina linjer i k65,jag har jobbat som agiator och lobbyist i K¤O¤L sen de dagarna.
Äntligen är dagen här då mina trupper på riktigt får vandra mot TCO-byar,bara att få chansen att krossa dessa avarter till spelare gör att man ryser i kroppen.
Med utvilade spelare som inte krigat på månader räknar jag med att ni från inatt kommer att inkommande fram till tills semestern.

Slut citat..


Agitator heter det......
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Att du ens orkar lägga ner tid på ett så välformulerat brev, för att sedan inte inse att du stavat FEL.......moooooohahahahah

Och jag citerar:

Ville verkligen dra igång nåt då ni klampade in bland mina linjer i k65,jag har jobbat som agiator och lobbyist i K¤O¤L sen de dagarna.
Äntligen är dagen här då mina trupper på riktigt får vandra mot TCO-byar,bara att få chansen att krossa dessa avarter till spelare gör att man ryser i kroppen.
Med utvilade spelare som inte krigat på månader räknar jag med att ni från inatt kommer att inkommande fram till tills semestern.

Slut citat..


Agitator heter det......



och "moooooohahahahah" står säkert med i Svenska Akademins Ordlista över rättstavade ord..
 

DeletedUser

Guest
Wow stavat fel, vad farligt...


Tycker det var ett roligt brev, bättre än såna krigsförklaring som det endast står: bla1 vs bla2:)
 
Topp