Käre Beaver och Tco

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Beaver, K¤O¤L hade ju en som spionerade åt asknx som lade upp brevet här på Allmäna :).
 

DeletedUser

Guest

Väldigt,har inte du.
Detta började nästan lika kul som jag ville.
I den regionen du och jag stångas lite hade jag liksom räknat med att vi byter byar ett tag framöver.

Hittills så motsvarar ni mina förväntningar,varför starta ännu ett ktig mot någon som inte anfaller tillbaka.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Väldigt,har inte du.
Detta började nästan lika kul som jag ville.
I den regionen du och jag stångas lite hade jag liksom räknat med att vi byter byar ett tag framöver.

Hittills så motsvarar ni mina förväntningar,varför starta ännu ett ktig mot någon som inte anfaller tillbaka.

Jodå, askul. Otur när du fick ner lojaliteten till 1. Hade en adel som landade 3s efter ^^.
 

DeletedUser

Guest
Ni vågade inte avbryta IAP med oss innan ni attackerade,därför backstabbade ni oss,men först fixade ni några spioner

Vågade? :) kom igen nu karagara! Spionerna kom till oss, och även ett antal hemliga spelare frågade om dom fick gå ur RoS i samband med detta, men vi sa nej till samtliga. Men jag tycker inte att vi ska prata så mycket om RoS här, speciellt inte du som flytt stammen för att gå med i K¤O¤L.
 

DeletedUser

Guest
Alltid intressant när två stora stammar möts. Jag är faktiskt inte så förvånad.
Men jag vet inte riktigt vilka jag hejar på, det finns en del trevliga personer i TCO som jag har stött på. Fast sedan har man ju alltid lite agg. ;)

(Gillar inte riktigt smileysarna här förresten. Skulle viljat ha en lite mer nedtonad smiley.)
 

blixsten

Member
Reaktionspoäng
0
Va? Vi har inte gjort något alls! K¤O¤L attackerade oss helt utan förvarning och krigsförklaring har jag ju sagt! Vi bara försvarar oss nu med väldigt mycket inkommande...

Vår krigsförklaring var handling istället för ord ;)

Var inte så blyg nu. Ser en och annan inkommande från er så ni hinner mer än att försvara er :)
 

DeletedUser

Guest
Vår krigsförklaring var handling istället för ord ;)

Var inte så blyg nu. Ser en och annan inkommande från er så ni hinner mer än att försvara er :)

Svarade bara på hans inlägg om att vi gjort ett snyggt drag, vi har inte gjort någonting, klart vi attackerar tillbaks blixsten, det var inte vad det handlade om.
 

DeletedUser

Guest
Hehe okej ursäkta mig :p Missförstod det hela :) Men jag håller tummarna för er i TCO! Ni har ju faktiskt tagit fler byar än dom sista 24 också?
 
Topp