Käre Beaver och Tco

DeletedUser

Guest
Wow stavat fel, vad farligt...


Tycker det var ett roligt brev, bättre än såna krigsförklaring som det endast står: bla1 vs bla2:)

Är ju i alla fall gott att den enda från kol man ser här i forumet lägger upp "krigsförklaringen"
Annars tråkigt serriös krigförklaring. :D
 

DeletedUser

Guest
Än så länge så ser det ju ut som KOL har skitit i det blå skåpet:

Side 1:
Tribes: TCO
Players:

Side 2:
Tribes: K¤O¤L
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 54
Sida 2: 7
Skillnad: 47

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 2
Skillnad: 2

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 438,580
Sida 2: 57,404
Skillnad: 381,176

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 39,848
Sida 2: 21,670
Skillnad: 18,178

image.php
 

DeletedUser

Guest
Åååh äntligen har jag nånting spännande att följa medans jag äter popcorn! Tack KOL. Tack TCO.
 

DeletedUser

Guest
Du har så fel,Emeliegp..
Bättre att du håller tyst nästa gång..heehe
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TCO
Players:

Side 2:
Tribes: K¤O¤L
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23
Sida 2: 20
Skillnad: 3

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 227,067
Sida 2: 206,854
Skillnad: 20,213

image.php
 

DeletedUser

Guest
Kära TCO och käre Beaver.
En gång i tiden så lades det planer för att vi alla under Ros fana skulle dominera denna värld.
Många bra och givande samtal fördes och jag såg verkligen fram emot det samarbetet vi skulle ha.
Kanske är du sådär trevlig egentligen som du kan vara i post och på skype,problemet var kanske mer att din stam inte tyckte som den galjonsfigur som de satt på posten som ledare.Därav sveket.
Kanske var det bara så enkelt att du hade planen klar för dig länge,ni behövde helt enkelt skydd under en tid då ni skulle ta in Yaks-spelarna.
Mest troligt är nog snarast att du är en orm som bör utrotas från spelet.

Ville verkligen dra igång nåt då ni klampade in bland mina linjer i k65,jag har jobbat som agiator och lobbyist i K¤O¤L sen de dagarna.
Äntligen är dagen här då mina trupper på riktigt får vandra mot TCO-byar,bara att få chansen att krossa dessa avarter till spelare gör att man ryser i kroppen.
Med utvilade spelare som inte krigat på månader räknar jag med att ni från inatt kommer att inkommande fram till tills semestern.

PS:Jag hoppas dina samtal med Ebolas varit givande Beaver,hade jag fått som jag velat hade vi gjort detta redan för en månad sen.

Mvh Canza

Mergen med er var ju helt ärlig från min/våran sida, trodde också det skulle bli bra, men det skar sig ju direkt mellan andra medlemmar - mergen med Yaks hade inget med RoS att göra, förstår inte hur du kan tro det? :)

Ja, jag vet att du blev förbannad när vi började kriga mot RoS - Men vad gjorde K¤O¤L åt det? Du borde inte vara sur på oss utan snarare på din egen stam. Titta på RoS nu! - Det kunde ni ha förhindrat för längesedan.

Jag anser mig inte alls vara en "orm" tvärtom, tycker alltid jag har kört med öppna kort mot dig/K¤O¤L, visst kriget mot RoS gjordes utan krigsförklaring , men det gjorde ju även ni mot oss, tvekar också på att ni gjorde det mot MR när det kriget begav sig.

Nej Canza, jag tror att du har fått mycket om bakfoten i denna soppa, men som jag sa förut, lycka till i kriget.
 
Topp