Käre Beaver och Tco

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Tacotomten verkar vara en lättstött kille :)
Konstaterade bara att de tagit fler byar av oss än 1-0 som någon tidigare skrev.
Förlåt om jag inte gråter för varje förlorad by,har faktiskt ganska roligt trots att det ser ut som jag blir manglad av Bringt just nu.
Men tar man byar som är fyllda med 60+60 så har man gjort sig förtjänt av dem med.

Gött att du tar det som en man Canza. Du har ju gott om byar att tappa innan du börjar bli liten=)
Skoj att höra att du har kul. Hade såklart varit roligare för Bring it om vi haft byar till att föra ett frontkrig mot er. Ska vi vara ärliga har varken Canza eller Ebolas någon större chans att slå tillbaka pga deras läge.

Men för alla er som snackar stats. Ta en titt på kartan.
Bring it kommer inte plocka några mängder byar av KOL. Det som låg nära oss har vi redan plockat i vår förra offensiv mot dem.
Eftersom vi har en bra bit till fronten fick vi tänka om lite när vi skulle fundera ut hur vi bäst hjälper TCO.
Vi kom fram till att det bästa är om vi tar hand om KOLs bästa spelare och ger dem annat att hålla fokus på än att anfalla.
Iom att både anders leth blixten mfl ligger dåligt i kriget anser vi att Canza och Ebo är dem största hoten.
Ska ju inte sticka under stolen med att det är två förbannat duktiga spelare. Men i detta kriget ska dem inte få en syl i vädret.


Vill också passa på att uttrycka min glädje över det första jämna kriget på sjukt länge. Snälla resterande v2. Gör inte kol till nya MR (eller tco för den delen)
Detta ska göras upp en gång för alla.
 

DeletedUser

Guest
Brukar vara så i början av krig ;)
Men helt klart är det kul med nya svängar i v2. Nu börjar vi bli lite många på KOL, så jag förstår inte varför de gjorde detta. Men sen har jag aldrig förstått mig på den där Ebolas killen.

Det är fortfarande dom som är många! :)

Sida 1: TCO och BringT = 150 Miljoner poäng.
Sida 2: K¤O¤L och RoS-R = 193 Miljoner poäng.
 

DeletedUser

Guest
Kan väl knappast säga att RoS-R är med i kriget...? De adlar ju bara massa 40:kare och neråt... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
var typ inte K¤O¤L och -RoS värsta polarna innen eller :confused: :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
har hört rykten om att stammen Cookie mobiliserar för att ställa sina trupper till KoL´s förfogande, så ta er i akt TCO snart kommer en offensiv utan dess like eran väg ;)
 

DeletedUser

Guest
Brukar vara så i början av krig ;)
Men helt klart är det kul med nya svängar i v2. Nu börjar vi bli lite många på KOL, så jag förstår inte varför de gjorde detta. Men sen har jag aldrig förstått mig på den där Ebolas killen.

Av egen erfarenhet gör han lite udda saker, men det man bör tillägga när man pratar om Ebolas är, att there's a method to his madness.

Lycka till båda stammar, har ju några -SK-are i detta kriget, på båda sidor. Kan bara hoppas att ni inte glömmer v1, och köttar på fint :) Tippar på att detta dör ut sent i sommar, vem som går vinnande ur striden när röken lagt sig är svårt att säga, båda imponerar på tw-stats såhär långt, orken att nöta kommer att avgöra det här.
 

DeletedUser

Guest
Vi håller fortsatt undan.

Side 1:
Tribes: TCO
Players:

Side 2:
Tribes: K¤O¤L
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 36
Sida 2: 28
Skillnad: 8

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 358,139
Sida 2: 261,883
Skillnad: 96,256

image.php



Och totalt sett:

Side 1:
Tribes: TCO
Players:

Side 2:
Tribes: K¤O¤L
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 208
Sida 2: 155
Skillnad: 53

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,058,547
Sida 2: 1,529,731
Skillnad: 528,816

image.php
 

DeletedUser

Guest
Helt klart starkt av TCO. There is a method to their madness, and there is none to yours! :)
 

DeletedUser

Guest
kanske äntligen händer nått seriöst på OB listan nu då :)

smokins deff OB kommer iaf höjas rejält efter Cookies anfall mot honom...
 
Topp