IRL-Rykten!

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Haha, det var som fan du! De kanke är ute efter metallerna i sladdarna!? Ryktet säger att priset för cirka 1gram sladdmetall är 10 000 kr. En rejäl hacka alltså. :)

Då är resterande utav våran fd bil värd en massa :D

34040_134701266553278_100000402175893_230960_8124480_n.jpg
 

DeletedUser

Guest
Koppar? Det är inte så dyrt..

Fel ... det är inte koppar, det är ädelmetallen sladdmetall ...

Då är resterande utav våran fd bil värd en massa :D

34040_134701266553278_100000402175893_230960_8124480_n.jpg

Jag, som expert på området, skulle vilja värdera den där trasiga bilen till i runda slängar 5 miljoner svenska riksdaler. Abnormt mycket kablar, aldrig skådat en mer värdefull eller oskuldsfull bil ... som bara ligger där och väntar på att bli tagen.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag, som expert på området, skulle vilja värdera den där trasiga bilen till i runda slängar 5 miljoner svenska riksdaler. Abnormt mycket kablar, aldrig skådat en mer värdefull eller oskuldsfull bil ... som bara ligger där och väntar på att bli tagen.

Förstår det, och du som ändå är expert kan säkert hitta någon intreserad köpare då till bilen?
 

DeletedUser

Guest
Förstår det, och du som ändå är expert kan säkert hitta någon intreserad köpare då till bilen?

På den kinesiska bilmarknaden kan du nog hitta intressanta köpare, du får nog bra många fler slantar där än av Tonight I Play och master of you.

Upp till dig om du vill göra en historisk affär. :eek:
 

DeletedUser

Guest
På den kinesiska bilmarknaden kan du nog hitta intressanta köpare, du får nog bra många fler slantar där än av Tonight I Play och master of you.

Upp till dig om du vill göra en historisk affär. :eek:

ne jag får snart slut på min veko peng så det är historisk dyrt den där bilen
 

DeletedUser

Guest
så jag måste allså ge mig in här med ja då bjuder jag 52 öre
 

DeletedUser

Guest
1kr och 1 öre jag kommer inte kunna spela med prem på några månader nu
 
Topp