IRL-Rykten!

DeletedUser

Guest
Hoppar in med min pensionsparning 1.99 euro för vad ni än bjuder på
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Må säga att detta kommer bli bra för mig :D

Slipper jobba i framtiden när man får sin pension fixad o klar här ^^
 

DeletedUser

Guest
Min gamla faster Hilda Af Nottingham gick bort för 14 dagar sedan. Jag fick igår hem ett papper som det stod att jag var den enda arvingen. Jag gick således till banken för att få ut hennes besparingar, och hör och häpna! Jag får ett kuvert av mannen bakom disken, jag öppnar kuvertet ... och jag ser .... 20 brittiska pund! YESSSS tänkte jag högt för mig själv, nu kan jag äntligen köpa den där värdefulla bilen av Farbror Joakim! :cool:

Så här med, budar jag upp 20 pund!
 

DeletedUser

Guest
Hoppar in med min pensionsparning 1.99 euro för vad ni än bjuder på

ne nu måste jag ju räknaD::crybaby:

9.24 + 9.24 = 18 + 0.4 + 0.08 = 18.48 kr

Min gamla faster Hilda Af Nottingham gick bort för 14 dagar sedan. Jag fick igår hem ett papper som det stod att jag var den enda arvingen. Jag gick således till banken för att få ut hennes besparingar, och hör och häpna! Jag får ett kuvert av mannen bakom disken, jag öppnar kuvertet ... och jag ser .... 20 brittiska pund! YESSSS tänkte jag högt för mig själv, nu kan jag äntligen köpa den där värdefulla bilen av Farbror Joakim! :cool:

Så här med, budar jag upp 20 pund!


pund bjuder du på choklad tar gärna en men nu är det svenska riksdaler som gäller
nee spook måste du överdriva

lägger 2kr för spook la ju 1.99 euro finns ej mer
 

DeletedUser

Guest
Min gamla faster Hilda Af Nottingham gick bort för 14 dagar sedan. Jag fick igår hem ett papper som det stod att jag var den enda arvingen. Jag gick således till banken för att få ut hennes besparingar, och hör och häpna! Jag får ett kuvert av mannen bakom disken, jag öppnar kuvertet ... och jag ser .... 20 brittiska pund! YESSSS tänkte jag högt för mig själv, nu kan jag äntligen köpa den där värdefulla bilen av Farbror Joakim! :cool:

Så här med, budar jag upp 20 pund!

ne nu måste jag ju räknaD::crybaby:

9.24 + 9.24 = 18 + 0.4 + 0.08 = 18.48 kr

pund bjuder du på choklad tar gärna en men nu är det svenska riksdaler som gäller
nee spook måste du överdriva

lägger 2kr för spook la ju 1.99 euro finns ej mer

1,99 € är 18.15 kr så jag har ett högre bud än dig

men evil bjöd ju 20 £ som blir 215.04 kr för den bilden så jag är just nu på en andra plats i budgivningen :crybaby:

9.24 + 9.24 = 18 + 0.4 + 0.08 = 18.48 kr

Hur tänkte du här, de är nog den jobbigaste uträkningen vad euro är i kronor jag har sett. En tum regel är att 1 euro (€) är 9 kronor idag

(dagens kurs är:
1 € = 9.12 kr
1 £ = 10,75 kr)
 

DeletedUser

Guest
1,99 € är 18.15 kr så jag har ett högre bud än dig

men evil bjöd ju 20 £ som blir 215.04 kr för den bilden så jag är just nu på en andra plats i budgivningen :crybaby:



Hur tänkte du här, de är nog den jobbigaste uträkningen vad euro är i kronor jag har sett. En tum regel är att 1 euro (€) är 9 kronor idag

(dagens kurs är:
1 € = 9.12 kr
1 £ = 10,75 kr)

sökte på nääätet
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Helvete vad dyrt det blir! jag och några polare rånade baken igår så kom hem med 250kr!!!!!!!

Jag bjuder dessa 250kr!
 

DeletedUser

Guest
okey nu har jag suttit här å suktat över alla dessa kablar så jag fick gå ut på stan å spöa en gammal dam å sno hennes handväska så härmed bjuder jag 300 av faster gerds pengar
 

DeletedUser

Guest
ne nu måste jag ju räknaD::crybaby:

9.24 + 9.24 = 18 + 0.4 + 0.08 = 18.48 kr

pund bjuder du på choklad tar gärna en men nu är det svenska riksdaler som gäller
nee spook måste du överdriva

lägger 2kr för spook la ju 1.99 euro finns ej mer

det finns en och två centar ennu faktiskt kan vara värda 2 euro :)
 

DeletedUser

Guest
okey nu har jag suttit här å suktat över alla dessa kablar så jag fick gå ut på stan å spöa en gammal dam å sno hennes handväska så härmed bjuder jag 300 av faster gerds pengar

Jag tog och sålde min telefon och kammade hem 500:- + 100:- till extra tillbehör så lägger ett bud på 500:-
 

DeletedUser

Guest
då borde jag vinna bilen med boltz 600kr?

twile gå och spela wow och gå inte oft
 

DeletedUser

Guest
Ja är det inte Bella på bilden?

Det är verkligen inte bella på bilden, ryktas det.

Ryktas om att jag har varit deltagande i vattenpolo idag (division 2 damer som jättegärna ville spela matchen trots spöregn och stora vattenpölar på planen) så jag har förstört en fotbollsplan och aldrig skrattat så mycket med tjejerna när jag dömt :p...
 
Topp