IRL-Rykten!

DeletedUser

Guest
Firman styr ändå klubben? ;).

Ja, de har inflytande, men det har alla stora firmor i sina klubbar, idiot.

Ryktas att ja kommit på likheten mellan en 6åring och aik :D

för enligt vissa källor börjar båda 1an nästa år :rolleyes:

Herre min skapare, du verkar vara riktigt insatt i fotboll.
whoco5.gif



Nej, till toppen, där de hör hemma.
whistle.gif
 

DeletedUser

Guest
ryktas att en moderator-sak-grej *host*twille*host* är kass på wow eller så är han bäst om man ska hoppa från klippor och dö
 

DeletedUser

Guest
om nu Twilight inte stannade på skolan utan dissade brudarna för kompisen så är världen väldigt fel ute =/ ryktas för övrigt att det snart är dax för DHW2010

Ryktas om att Twilight behöver mer tips om hur han ska lyckas få lite "privat" tid med en av flickorna från skolan... Nu är det bara i bilen och på skolan som jag är med dom :p.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att Twilight behöver mer tips om hur han ska lyckas få lite "privat" tid med en av flickorna från skolan... Nu är det bara i bilen och på skolan som jag är med dom :p.

ryktas att jag fått en plan som innehåller evil mr.emme, silvertejp, 1 motorsåg och en ost macka
 

DeletedUser

Guest
Haha! Ryktas som att det låter underbart, skicka till mig så ska jag se till att genomföra den :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att emme avgjorde dm-finalen nyss med 2 mål på 10 minuter!


Sooooft!
 

DeletedUser

Guest
åå ponnysar sånna gillar danny eller var det hestar han gillade blandar alltid ihop det där =/
 

DeletedUser

Guest
Nehe, men skriv sen i tråden vem du tror jag är. ;)

Japp, GD är det.

Jag missade allt igen och kom precis hem från sthlm där nån slog sönder min bils ruta och stal alla SLADDAR! Vem fan snor en laddsladd till en gps, men inte gps'en när den ligger väl synlig? :p

Edit: Ryktas om att jag gillar idioter (y)
 

DeletedUser

Guest
Haha, det var som fan du! De kanke är ute efter metallerna i sladdarna!? Ryktet säger att priset för cirka 1gram sladdmetall är 10 000 kr. En rejäl hacka alltså. :)
 
Topp