IRL-Rykten!

DeletedUser

Guest
Hörde rykten om att ett visst hockeylag nyss blev bäst i Sverige. Surprised ? Nej.

OMG!

Ryktas dessutom att 08-packet kommer supa sig redlösa ikväll för att försöka gömma undan förnedringen att ge bort pokalen i Hovet. Spec då hjältarna tar emot den utav en föredetta DIF-are!

comments, anyone ?
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
det ryktas att bönderna från jönköping inte vågade gå på matchen?

men vad vet jag, hata djurgårn, hata bönder och hata hata hata IFK göteborg :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att en viss IVP är sjukt nöjd pga. sin Yamaha Aerox -08 som han har trimmat under dagen :)

Legat och mekkat hela dagen :)
Maxfart: 90 (a)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att hockey är lite överskattat och att fler bryr sig över Uniteds kross på Old Trafford tidigare under dagen :awsm:
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas om att jag ska åka till Grekland på torsdag och hoppas på att få se många askmoln på vägen dit ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att hockey är lite överskattat och att fler bryr sig över Uniteds kross på Old Trafford tidigare under dagen :awsm:

Dementeras då United fick 2 straffar = de suger.


Ryktas att askmolnen är borta
Ryktas att för många TW spelare tittar på huliganfilmer som ''Hata Göteborg'' ''Green Street Hooligans'' o.s.v
Ryktas att det luktar nya upplopp här i Rosengård (Lite osäker)
 
Senast redigerad av en moderator:

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas om att jag blev jätterädd när mudde skrev på min fejsbook
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att askmolnen är borta

Dementeras. Askmålnen är inte just nu över sverige. (Inte helt uppdaterad.) Dock är dem långt ifrån borta och om några dagar stängs flygplatserna igen, garanterat. Vulkanutbrottet (För övrigt heter det "eldgos" på Isländska :) håller fortfarande på om än inte lika mycket. Nu har flygplatser på Island stängts och allt beror på hur vinden är. Mina släktingar på Island som ser vulkanen säger att det fortfarande är en stor rökpelare flera kilometer upp i luften.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas säger att jag ska få om gjort hela mitt rum.
Ryktas säger att det kan ta några dagar innan jag ens får alla grejer ut ur mitt rum.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Malouh ska lämna Stockholmsområdet för Skåne!

Det ryktas att Malouh efter utnyttjande av killar nu hittat rätt och är RIKTIGT lyckligt.

Det ryktas att Malouh fick sig ett ligg innan TW träffen i Februari.
 
Topp