IRL-Rykten!

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag kommer synas runt Alanyas stränder och barer omkring den 9e juni!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag sticker till staterna i sommar och att jag inte kommer vara klantig och glömma bort att skaffa KÖ, :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vi ev skall få en flygande städare bland våra användare här på forumet, vem de är detta rykte gäller får ni själva lista ut, men de är inte mig.

Ett rykte skall sällan handla om en själv iaf inte när man skriver ut de lr sprider de vidare ^^
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Stockholms tunnelbana har blivit mycket trevligare under den här vintern tack vare ett viss entreprenörsbyte.
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att Stockholms tunnelbana har blivit mycket trevligare under den här vintern tack vare ett viss entreprenörsbyte.

Jag har även hållt mig borta från den ovanligt mycket, samt att dom har en trevlig kanin som hjälper förvirrat folk rätt. Ryktas att även det kan påverka :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att något speciellt händer nästa gång det är TW träff.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att valborg närmar sig och alkohol direkt från Tyskland införskaffas billigt!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag får mat och alkohol (mer än vad jag tål) gratis detta året :D
Valborg är ju bara för härligt!
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att polaren som nyss ringde hade fastnad i tullen på väg hem från Tyskland och sitter numera i Häktet i Malmö. Så det blir till att skaffa dyrsprit till valborg i år.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att en viss IVP inte har några planer för Valborg..

Sista minuten festen ftw?
 
Topp