Ingen förvarning av ÖL

Reaktionspoäng
2
NFS hur kommer det sig att du lämnade D3D?

Eller var det så att du inte fick vara kvar?

det stamen skapades av mig o rasades av mig, varför, det e bara att undra, nja då många vill att jag stannar kvar o spelar vidare så kanske bör jag säga att det varkanske bra att stamen upplöstes, nja inte bästa sättet, men för att göra det kortare o snabbare för er så van ni på det, nja v4 har sin charm, men jagtackar för mig, hinner inte med den världen med, jobbar 12 timmar om dan, å ändå har jag kunnat komma så långt 3 gånger kommit upp i över en mille i poäng, så vad ska jag bevisa mer, att vinna över flera spelare som har mer tid för spelet än jag, det e omöjligt även om du sj var här, men visst, jag kunde ha get er mer motstånd om jg var mer hemma än jag är, mina kö kunde inte göra så mycket, o nja, adjö v4, kanske återvänder igen, men i senare tag
 
Reaktionspoäng
2
Har du någonsin tagit en by av mig? och ja troligen hade ni alla i stammen inkommande ? kallas fejk ?.. har fått tillsägelse att inte uttala mig mer om vad eller vilka så kommer låta detta vara, ..

Men vi skulle ju kunna dra 1v1 på speed någon dag.. dra ett PM så styr vi upp det där ;).

vist, då tar vi det till söndag, jag kan be admin starta ett spel separat bara för oss två, det kan de göra nog för oss, välj själv tid o dag,
 

DeletedUser

Guest
Haha, det kommer bli spännande ;)

Meddela mig hur det gick på måndag :D
 

DeletedUser

Guest
har ni kört någon match än?:confused:
i sådana fall, vem van?:rolleyes:

nae, han har vä glömt.. jag har iaf inte fått något PM om tid o var,, o vilken server hans "admin polare" skulle fixa osv :eek:


jag tvivlar på att det ens blir en, sommar tider, studenter, fester,, grillning :D
 
Reaktionspoäng
2
nae, han har vä glömt.. jag har iaf inte fått något PM om tid o var,, o vilken server hans "admin polare" skulle fixa osv :eek:


jag tvivlar på att det ens blir en, sommar tider, studenter, fester,, grillning :D



hej jo sorry, haft mycket på jobbet så hinner knapt att spela, jobb tar massa tid o tw kommer nästan sist i kö, , nu e det annat som är i vägen än spelandet, som gäller, men vist ska höra med han
'
 

DeletedUser

Guest
hej jo sorry, haft mycket på jobbet så hinner knapt att spela, jobb tar massa tid o tw kommer nästan sist i kö, , nu e det annat som är i vägen än spelandet, som gäller, men vist ska höra med han
'

Dra iväg ett PM när du känner att du har tid då, men som sagt.. blir lite krångligare nu på sommaren för min del. men det löser vi väl.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: ÖL
Players:

Side 2:
Tribes: -SS-
Players:

Timeframe: 01/06/2009 00:00:00till14/06/2009 16:01:12

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 92
Sida 2: 1
Skillnad: 91

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 804,718
Sida 2: 9,979
Skillnad: 794,739

image.php


Kan väl tillägga att jag är otroligt stolt över att vara den enda som tagit en by från ÖL ;)
 

DeletedUser

Guest
Visst är det lite surt att man tappar lite byar då o då mot så svaga fiender, men är ju oftast nytagna byar vi förlorar så man får väl räkna med att sånt händer ;)
 

DeletedUser

Guest
Så svaga är vi inte :(

Kom ihåg att vi faktiskt har tagit en by, det är en stark bedrift. Det måste du ändå medge! :D
 

DeletedUser

Guest
Jag måste medge, att ÖL är tamefan sjuka! Man kan inte vara så aktiv som dem :p

Cred till er ÖL, ni spelar bra, och gör spelet roligt. Och så har man ju fått en hel del OB tack vare er :D
 

DeletedUser

Guest
Schyssta medlemmar också ;)

Måste säga att det är roligt att PM:a med Gagnef :D
 

DeletedUser

Guest
Öl.. Ni har tappat 1 by för mycket nu får ni skärpa er!! Haha skoja.. :D:D

;)
 

DeletedUser

Guest
Det är ju sant!

Vi visste ju att vi skulle ge ÖL ett helvete när dem attackerade oss!
 

Tidstrom

Member
Reaktionspoäng
1
Inte för att vara för petig men byn vi har tagit måste vara den jag tog.
Annars har vi ju tagit mer än 1.
 
Topp