Ingen förvarning av ÖL

Reaktionspoäng
2
hehe, man kan säga hm, ingen förvarning av ÖL då de igår gick i anfall mot oss, väll, de skrattade mot oss att vi inte skulle klara av at sudda ut Borg, hm, var e de, ja hittar inte Borg mer, inte i alla fall stamen, några spelare finns, men vi var inte så jobbiga att inte meddela o komma ut med att vi går i krig mot de, dåligt still av en så stor stam som ÖL
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
hur kan vi hugga nån i ryggen vi inte har haft eller har nått som ens liknar eller påminner om diplomatiska förhållanden?

Vi har varit på o krigat mot många av era medlemmar tidigare i andra stammar så kan väl säga att vi jagar lite flyktingar bara ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe ja, dete redan igång sedan igår, de huggr i ryggen, men vi e vakna,hehe

Har vi någonsin haft någon typ av diplomatisk förbindelse som gör att vi måste meddela innan vi tänker rensa vårt område?

Ni råkar ligga ivägen denna gång, och det ska bli ett sant nöje att plocka bort er där ifrån.

Finns ingen som helst regel som säger att man måste slänga ut en krigsförklaring när man ska plocka ett par byar, det är mer en etik regel som har blivit mer och mer viktig tydligen för dom som blir anfallna och.
Det är väl på sin höjd ett snyggt sätt att sköta det på, men absolut ingen regel om jag nu inte har missat något.

Så man kan väl säga att dom som förtjänar en krigsförklaring för etikens skull får väl en.
Men en stam bildad av flyktingar från olika stammar anser jag inte vara värdig av det, men det kanske bara är min åsikt.
 

DeletedUser

Guest
NFS börjar det bli jobbigt nu :D eller varför så arg :mad: ?


Och om vi nu hugger er i ryggen menas det med att ni vill Rimma eller ?
för ni är jäkligt bra på att adla er in i ÖL.
Och vi kan ju inte ha er inne i vårat territorium eller hur.


sig3f.gif
 

DeletedUser

Guest
Heja ÖL i alla fall

lycka till!

Ska bli kul att se hur snabbt D3D kan försvinna egentligen
 

DeletedUser

Guest
Cirka 19 miljoner mot 62 Miljoner, och byar har jag ingen koll på :D

Ska bli kul att slåss, även om jag tror att jag möter min egen undergång. Men vi hade nog föredratt en krigsförklaring, däremot kan man ju nästan godkänna eran profilbild som en ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja du NFS, ni har snott byar av oss så detta är en naturlig respons på det.

Har du inte koll på dn egen stam så är det ditt problem ;)
 
Reaktionspoäng
2
hur kan vi hugga nån i ryggen vi inte har haft eller har nått som ens liknar eller påminner om diplomatiska förhållanden?

Vi har varit på o krigat mot många av era medlemmar tidigare i andra stammar så kan väl säga att vi jagar lite flyktingar bara ;)

det kan du bara glömma att du jagar flyktningar, så falskt det kan bli, visa bara en spelare som e i min stam som e flyktning, vi e inte så benegna att ta in de i våra trupper
 
Reaktionspoäng
2
Har vi någonsin haft någon typ av diplomatisk förbindelse som gör att vi måste meddela innan vi tänker rensa vårt område?

Ni råkar ligga ivägen denna gång, och det ska bli ett sant nöje att plocka bort er där ifrån.

Finns ingen som helst regel som säger att man måste slänga ut en krigsförklaring när man ska plocka ett par byar, det är mer en etik regel som har blivit mer och mer viktig tydligen för dom som blir anfallna och.
Det är väl på sin höjd ett snyggt sätt att sköta det på, men absolut ingen regel om jag nu inte har missat något.

Så man kan väl säga att dom som förtjänar en krigsförklaring för etikens skull får väl en.
Men en stam bildad av flyktingar från olika stammar anser jag inte vara värdig av det, men det kanske bara är min åsikt.

haha bara att skratta på, nja håller med dig i en del, men att min stam har flyktningar har den inte, än så längre ingen klagat på o flyktning förklarat någon, så e inge spelare i min stam det, fatta det för en gångs skull
 
Reaktionspoäng
2
Ja du NFS, ni har snott byar av oss så detta är en naturlig respons på det.

Har du inte koll på dn egen stam så är det ditt problem ;)

om det e nån som snor byar så har ni gjort det av oss, ni e ingen som bestämmer i spelet, det e spelet som bestämmer över alla oss som spelar, jag ser fram emot att ha lite skoj, dess värre att man jobbar o inte har så mycket tid att vara inne, men ofrar mig gärna lite extra, än sist då ni plockade ca 500k av mig, men jag komm tillbax igen, nja jag har varit ner adlad o ändå kommit tillbax, så nja ni var långsama bara att ta de byar ni skulle ha gjort för längre seda
 
Reaktionspoäng
2
Heja ÖL i alla fall

lycka till!

Ska bli kul att se hur snabbt D3D kan försvinna egentligen

ska bli kul attdra ut detta kriget lite längre än då jag dråg ut chaos krig, eller snarare sagt så här, detta e ett spel, inget som alvarigt tar en i rl, så var säker att vi kommer bara fortsätta att fightasmed de enda in i slutet
 
Reaktionspoäng
2
Ja du NFS, ni har snott byar av oss så detta är en naturlig respons på det.

Har du inte koll på dn egen stam så är det ditt problem ;)

å så har du lätt så att dsäga vem som snodde byar ifrån vem, ni snodde byarna först av oss, me ja nu e det så att vi ska försvara det vi kan o ta det vi kommer över
 

DeletedUser

Guest
Fan... knappen bredvid "Quote" kallas "multi-citera", tryck på den så att den blir röd på de meddelanden du vill svara på, sen trycker du "Quote" och skriver ETT (1) meddelande.

5 posts på rad är det värsta jag har sett...

Och heja ÖL, gillar varken barbaradlare eller familjestammar i allmänhet.
 

DeletedUser

Guest
Ni i D3D adlade er rakt in på ÖL´s område, är ni så dumma så ni tror vi kommer låta er göra det i all evighet så undrar jag verkligen med hur mycket vett D3D styrs.
 

DeletedUser

Guest
haha bara att skratta på, nja håller med dig i en del, men att min stam har flyktningar har den inte, än så längre ingen klagat på o flyktning förklarat någon, så e inge spelare i min stam det, fatta det för en gångs skull

Men du NFS om vi säger så här då en stam som bildas genom att bryta sig ut ur en stam som är under krig (vilket borg var) är flyktingar i mina ögon .. säg va du vill, men det är det.
Så nej det kan jag tyvärr inte fatta.

Sedan att du är med i denna stam gör detta krig bara lite roligare :)


Edit tog bort ett person angrep.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag väljer att lägga ut lite stats och visa hur kriget går även om jag inte är medlem i någon av stammarna så har flera slag utkämpats och ÖL har vunnit de flesta.

Side 1:
Tribes: ÖL
Players:

Side 2:
Tribes: D3D-TA D3D-TB
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:
Sida 1: 112
Sida 2: 8
Skillnad: 104



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:
Sida 1: 1,036,842
Sida 2: 78,823
Skillnad: 958,019

Exportera till allmänna forumet

Side 1: Tribes: ÖL Players: Side 2: Tribes: D3D-TA D3D-TB Players: Timeframe: Senaste 48 timmarna Antal erövringar mot fiendesidan: Sida 1: 112 Sida 2: 8 Skillnad: 104
image.php
Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan: Sida 1: 1,036,842 Sida 2: 78,823 Skillnad: 958,019
image.php



inte dåliga stats med endast 26 spelare . riktigt imponerad!:)


Edit: något konstigt hände met statsen jag vet inte vad men man kan i allafall se. de röda stapeln är ÖL och den gröna D3D
 

DeletedUser

Guest
Jag väljer att lägga ut lite stats och visa hur kriget går även om jag inte är medlem i någon av stammarna så har flera slag utkämpats och ÖL har vunnit de flesta.

inte dåliga stats med endast 26 spelare . riktigt imponerad!:)


Edit: något konstigt hände met statsen jag vet inte vad men man kan i allafall se. de röda stapeln är ÖL och den gröna D3D

haha jag måste ju medge att jag börjar gilla ditt fjäsk för oss i varje tråd vi lägger upp :) först gick det bara mig nerverna men du växer :p
 
Topp