Ingen förvarning av ÖL

DeletedUser

Guest
Ja! jag ser att många är skadeglada här... hade inte D3D några allierade ? och om de hade var tog de vägen? var det fegheten som talade? svansen mellan benen...

Tja! nästa gång är det er tur...

Någon filosoferade tror jag i denna eller någon annan tråd att Chaos och ÖL skulle mötas, nu blev det D3D i stället...

Lacosteblack, skadeglädje passar illa, hade det varit D3D som vunnit hade du fjäskat för dem...
 

DeletedUser

Guest
hade D3D vunnit striden skulle jag göra allt för att försvara mig och mina vänner! D3D hade även planer för mig innan och jag har inte så mycket respekt för dom eftersom dom ville sammarbeta med ~AR~ för att få oss i -[L]- på fall men det blev ULTRA FAIL eftersom dom fick en större stam på sig.

nu vet dom hur det skulle kännas för oss.
Javisst, det skulle vara roligt med ett stort krig men att 2 stammar som redan är större än oss i -[L]- ska behöva arbeta tillsammans för att krossa oss är dåligt.

Dom stammarna är stämplade ULTRA FAIL

Lacoste signs out!
 

DeletedUser

Guest
Ja! jag ser att många är skadeglada här... hade inte D3D några allierade ? och om de hade var tog de vägen? var det fegheten som talade? svansen mellan benen...

Tja! nästa gång är det er tur...

Någon filosoferade tror jag i denna eller någon annan tråd att Chaos och ÖL skulle mötas, nu blev det D3D i stället...

Jadu så det kan gå.. inte oväntat dock..

Lacosteblack, skadeglädje passar illa, hade det varit D3D som vunnit hade du fjäskat för dem...

tror faktiskt inte det.. han har varit rätt go o glad och fjäskat för oss sedan vi bilda ÖL.
 

DeletedUser

Guest
hade D3D vunnit striden skulle jag göra allt för att försvara mig och mina vänner! D3D hade även planer för mig innan och jag har inte så mycket respekt för dom eftersom dom ville sammarbeta med ~AR~ för att få oss i -[L]- på fall men det blev ULTRA FAIL eftersom dom fick en större stam på sig.

nu vet dom hur det skulle kännas för oss.
Javisst, det skulle vara roligt med ett stort krig men att 2 stammar som redan är större än oss i -[L]- ska behöva arbeta tillsammans för att krossa oss är dåligt.

Dom stammarna är stämplade ULTRA FAIL

Lacoste signs out!

Måste ha varit innan min tid...
 

DeletedUser

Guest
Måste ha varit innan min tid...

du överdriver ditt TW spelande faktiskt. har hört rykten om dig och du är lite av ett psykfall.

och före din tid var det inte. ungefär när du spionerade på oss spionerade vi på D3D och då var ju alla absalons stora spelare i D3D och dom snackade om en gemensam offensiv mot oss.
 

DeletedUser

Guest
mitt sista OT inlägg
Oroa dig inte jag är på väg till IRL... v4 är sista världen... ville bara "terminera" några stamflyktingar först....

Men åter till topic... var är D3D:s allianser? någon måste där väl ha funnits??
 

D4rkestsoul

New Member
Reaktionspoäng
0
D3D´s allierade slog ihop sig med D3D 2 dagar innan kriget och skapade understammar till D3D.

Bra tajming skulle jag vilja säga :)
 

DeletedUser

Guest
Haha lol nu gick stammen upp i rök också skitbra att man kunde lita på er :(

Dålig stil
 

DeletedUser

Guest
Skämtar du eller? :p

Nu ska ni höra lite på D3D's framgångsrika historia under kriget mot ÖL.

Need Fofr Speed, Beape och Lillbenja lämnade. Det var mycket lyckligt för oss (Verkligen inte). ÖL bröt sig förbi våran front som vi svor att försvara, på mindre än tre dagar.

Helt plötsligt loggade Need Fofr Speed in och upplöste hela stammen. Det vi tidigare såg blått på kartan är nu markerat med rödbrun, eller helt rött :D

D3D-TC ska planera (Är KÖ åt en där, och läste allt xD) att byta namn på sin stam och bryta sig ur hela f.d D3D-alliansen. De tror nämligen att dem kan undvika ÖL på så sätt eftersom ÖL bara attackerat en av deras spelare (Ops, där avslöjade jag dem).

D3D-TB förlorade Filip.W. Annars har det väl inte varit någonting annat. Dock förlorar alla stammar byar på löpande band. Innan kände jag mig rätt säker. då jag var placerad lite längre i mitten. Nu har ÖL brutit sig igenom fronten och två av mina byar är placerade perfekt för dem :) För att förkorta detta kan vi påstå att det har gått otroligt bra för oss i östra kanten :D
 

DeletedUser

Guest
Det här är ju bara för j*vligt.

Verkar som den största anledningen till detta krig beror på just NFS. Jag menar han ber oss i VimeT att bli deras systerstam, och berättar en dag senare att det kommer troligtsvis bli krig med ÖL, och det hade dem haft kunskap om ett tag, man tackar liksom.

Nu undrar man ju vad som händer med kriget.
 

DeletedUser

Guest
Kan väl säga så mycket som att Nfs inte precis var en farvorit person i ÖL ;)
 

DeletedUser

Guest
Skämtar du eller? :p

Nu ska ni höra lite på D3D's framgångsrika historia under kriget mot ÖL.

Fanns det någon?
Need Fofr Speed, Beape och Lillbenja lämnade. Det var mycket lyckligt för oss (Verkligen inte). ÖL bröt sig förbi våran front som vi svor att försvara, på mindre än tre dagar.
tog alldeles för lång tid...
Helt plötsligt loggade Need Fofr Speed in och upplöste hela stammen. Det vi tidigare såg blått på kartan är nu markerat med rödbrun, eller helt rött :D
Tror egentligen att det bara va ni i D3D som inte insåg va NFS va för typ.

han lämnde ju D3D ett tag, sedan troligen hade lillbenja fått nog av att bli av med byar för att att sedan bjuda tbx NFS och låta honom förstöra det lilla ni andra hade kvar...

D3D-TC ska planera (Är KÖ åt en där, och läste allt xD) att byta namn på sin stam och bryta sig ur hela f.d D3D-alliansen. De tror nämligen att dem kan undvika ÖL på så sätt eftersom ÖL bara attackerat en av deras spelare (Ops, där avslöjade jag dem).

D3D-TB förlorade Filip.W. Annars har det väl inte varit någonting annat. Dock förlorar alla stammar byar på löpande band. Innan kände jag mig rätt säker. då jag var placerad lite längre i mitten. Nu har ÖL brutit sig igenom fronten och två av mina byar är placerade perfekt för dem :) För att förkorta detta kan vi påstå att det har gått otroligt bra för oss i östra kanten :D

Anledningen till att D3D-TC inte förlorat speciellt många byar är att dom den mindre stammen och man går från Punkt A till Punkt Ö och deras tid kommer ;)
 
Topp