Ingen förvarning av ÖL

DeletedUser

Guest
med risk för att bli OT: men jag kunde inte låta bli.

Med tanke på att lacoste själv har plockat in flyktingar, såsom ni menar att D3D har gjort är det märkligt att ni "hyllar" :rolleyes: honom så ;) och tar in honom i ert hjärta...

Nåväl jag antar att den stam som är starkast definierar vem som är flykting eller inte, eller att man kan slicka era fötter (fjäska) riktigt bra, så kan man komma undan med vad som helst -nästan!

//MVH
 

DeletedUser

Guest
Om du på allvar tror att man kommer någon vart med fjäsk med ÖL så tror du sannerligen fel, det är lite underhållande inget mera.

För att åter dra ämnet rätt så kan man ju reflektera lite över rubriken, ingen förvarning? har ni inte lärt er Twstats än eller? kollade ni inte kartan? förstod ni inte vad ni gjorde när ni adlade er rätt in mot ÖL´s områden?
 

DeletedUser

Guest
med risk för att bli OT: men jag kunde inte låta bli.

Med tanke på att lacoste själv har plockat in flyktingar, såsom ni menar att D3D har gjort är det märkligt att ni "hyllar" :rolleyes: honom så ;) och tar in honom i ert hjärta...

Nåväl jag antar att den stam som är starkast definierar vem som är flykting eller inte, eller att man kan slicka era fötter (fjäska) riktigt bra, så kan man komma undan med vad som helst -nästan!

//MVH

Vinnaren skriver alltid historia. Det är därför de allierade var sådana hjältar i 2:a världskriget, även fast dom släppte 2 atombomer på Nagasaki och Hiroshima, samt brandbombningarna av Tokyo där folk sökte skydd i vattenkanalerna men vattnet kokade pga brandbomber. Bombningarna av Dresden var ett stort brott mot mänskligheheten, Dresden var under 2:a världskriget 'flyktingarnas' stad, 100.000 civila döda på en natt, där bodde nästan bara kvinnor, åldringar och barn. Sedan var Stalin MR Niceguy.
 

DeletedUser

Guest
Polen säger:

"Men hörni, nu är ni faktiskt jävligt taskiga som inte förvarnar oss om att ni kommer" :mad:
 

DeletedUser

Guest
Kan vi vara snälla att inte köra huggsexa här nu. Visst vi anfalla utan att ge er en förvarning. Men allvarligt talat vi hade inga diplomatiska samarbeten. Vi har tidigare anfallit er. Trodde ni verkligen att vi inte skulle anfalla er igen.
Men all heder till er då ni iallafall anfaller tillbaka. Fick mig att vakna upp. Ni har ju redan gjort mer än när vi anfallade KRIM :D
 
Reaktionspoäng
2
Kan vi vara snälla att inte köra huggsexa här nu. Visst vi anfalla utan att ge er en förvarning. Men allvarligt talat vi hade inga diplomatiska samarbeten. Vi har tidigare anfallit er. Trodde ni verkligen att vi inte skulle anfalla er igen.
Men all heder till er då ni iallafall anfaller tillbaka. Fick mig att vakna upp. Ni har ju redan gjort mer än när vi anfallade KRIM :D

hahahaha, trodde ni att vi kommer ta o ge alla byar gratis, nja ja synd bara att mina två bästa spelare e inte hemma, jaghoinnert inte plocka många byar sj, men ännu har jag 3-0 sj mot nån som vill ta mig på mina byar
 

DeletedUser

Guest
hahahaha, trodde ni att vi kommer ta o ge alla byar gratis, nja ja synd bara att mina två bästa spelare e inte hemma, jaghoinnert inte plocka många byar sj, men ännu har jag 3-0 sj mot nån som vill ta mig på mina byar

ta dig på dina byar? haha gillar hur du skriver :p


Och dina siffror ändrar vi på snart ;) ska bara komma till dig i boknings listorna först ;)
 

DeletedUser

Guest
nu har ju kriget bara varit igång sedan Onsdag men det är ju 48h tillbaka titt eller en vecka så.

Side 1:
Tribes: ÖL
Players:

Side 2:
Tribes: D3D-TB D3D-TA D3D-TC
Players:

Timeframe: Förra veckan


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 161
Sida 2: 12
Skillnad: 149

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,503,172
Sida 2: 120,584
Skillnad: 1,382,588

image.php


Som du ser NFS går vi fram i lagom tempo ;) kommer snart till dig :)
 

DeletedUser

Guest
Ni måste skämta!?

Jag trodde ärligt talat att ni hade plockat en del byar redan, men såhär många :O

Det trodde jag verkligen inte om er xD
 

DeletedUser

Guest
Där ser ni. Ett oändligt krig mot de 300. Det kommer sluta med ÖL´s vinst. Men bara precis. Detta kriget kommer pågå i flera år.

*Ironi*
 

DeletedUser

Guest
vi kan ta alla era byar ;)

Ecalos kan ta alla era sen :)

Förstår D3d, ÖL fortsätter blunda för ecalos. Hur har ÖL igentligen tänkt vinna? segrarna utses vid 90% och om ecalos får 70% och öl 30% hur ska de då vinna? ^^ iofs kanske ecalos får ta in massa noobs som får spela, så ja kanske ändå :O
 

DeletedUser

Guest
Ecalos kan ta alla era sen :)

Förstår D3d, ÖL fortsätter blunda för ecalos. Hur har ÖL igentligen tänkt vinna? segrarna utses vid 90% och om ecalos får 70% och öl 30% hur ska de då vinna? ^^ iofs kanske ecalos får ta in massa noobs som får spela, så ja kanske ändå :O

Hade inte du slutat pga att du blev ägd *host* nej du kalla ju det pga för mycket studier och lumpen som börjat för flera månad sedan enbart för dig ;) Tydligen tar V4 oändligt mycket mer tid än massor av speed och andra världar ;)

Som vanligt går det alldeles utmärkt att snacka skit om andra istället för att se om sin egen borg... Patetiskt beteende.
 

DeletedUser

Guest
NFS hur kommer det sig att du lämnade D3D?

Eller var det så att du inte fick vara kvar?
 
Topp