In memory...

DeletedUser

Guest
The Swedish king , Saknar jag , tack vare han kom jag med i SVIT och tack vare han så lever jag fortfarande utan han hade jag inte spelat detta längre


vill även minnas joeytribbiani , och makana , dom 2 polarna på Tw ! :D samt den härliga diplomaten macka-n :)
 

DeletedUser

Guest
Saknar Sailkille, sjukt trevlig och en mycket duktig spelare :(
 

DeletedUser

Guest
Får lägga till harryboey här ;) en duktig spelare ända till slutet
 

DeletedUser

Guest
Saknar alla i KOTG , vi hade roligt när vi spela och alla var glada , var en annan sammahållning då , var tackvare binostar jag lärde mig spela spelet med hans inkommande =)

så saknar den gamla goda tiden =) men man vart bortadlad ganska tidigt så man la ner totalt och gick till V3

men mest saknar jag min hund boborex som gjorde allt man sa till honom =)
en trevlig kille som älska när yxan svinga
 

DeletedUser

Guest
Och även här hamnar nu spelaren Elohim, kommer sakna honom av många anledningar,

Det jag minns av honom mest var väl när "Greken" Camaro sa hur Elohim spelade, måste säga att än idag är jag imponerad av vissa saker som Elohim lyckades med. Rest in peace..
 

DeletedUser

Guest
in memory...

jaaa, jag saknar tiden när man hade målet att komma bland top 100 eller 1000 för den delen. vad är målet nu för tiden?
 

DeletedUser

Guest
R.I.P Elohim......

Duktig och främst en kille som är smart........., ett konto som inte kan tas över av någon annan enligt mig.......

En stor förlust.....


//gumsetramsan
 

DeletedUser

Guest
R.I.P Elohim......

Duktig och främst en kille som är smart........., ett konto som inte kan tas över av någon annan enligt mig.......

En stor förlust.....


//gumsetramsan

Javisst, rip killen som whinade så mkt om att han hade ständigt 100 inkommande att han fick en "skyddsbann".
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Vargkotte. Han välkomnade mig i VS på v2 när jag började både första och andra gången. Kommer alltid att minnas han.
 

DeletedUser

Guest
R.I.P nos å maxen dom 2 spelarna jag såg som ledstjärnor ni guidade mig å lärde mig det jag inte kunde tack för eran tid men vi ses igen på andra världar
det samma gäller Nikhita du är trevlig å prata med å vi lär nog ses på v8 inom kort ;)
 

DeletedUser

Guest
Shit glömde ju av att skriva här:/

R.I.P Maxenbraxen, du har alltid varit en god vän:)
 

DeletedUser

Guest
R.I.P TKOTRT f

Mycket snack och smutskastning har skett från alla håll och kanter, vi är verkligen inte oskyldiga här, som man bäddar får man ligga.
Sen att allt gått till överdrift tycker jag är väldigt tråkigt...
Men vi krigade ner många stammar, det gick uppför och nerför, vi mötte BringT med mycket duktiga spelare och vi fick det tufft i deras områden, all smutskastning förstörde spelglädjen och det va inge kul längre.

TKOTRT-f kommer jag alltid komma ihåg, R.I.P
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
De flesta av mina gamla vänner som slutade på v2 har hittat tbx igen (Liii, Teddus, Frebran, Mackan m.fl), men saknar dock 1 gammal polare. Vi var tajta nästan hela hans tid i TCO och det var meningen att vi skulle merga, tyvärr kom andra saker ivägen.

Han var/är en av de andledningarna att jag fortf spelar på v2.

I saknar min Aspen.


Edit: Vi var även tajta på forumet, främst i trådar om TKOTRT som då var en hatad stam från vår sida.

Börja på V1 då och gå med i ODENS ;-D
Han är en trevlig stam moderator:)
 
Topp