In memory...

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag var påväg att skriva Thechezz här, men nu fick ja ett mail av honom. Han gör tydligen comeback. Gött o se!
Helt klart den trevligaste fiende grannen ja hade under tkotrt vs Yaks, kriget.
 

DeletedUser

Guest
jag gillade det namnet när jag börja för lite mer än ett år sedan :p urrskogen:O!!!! det lät mäktigt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Shrimpey (den förste), Odium, Sir-Väss och förmodligen ett antal till men bara de här jag kommer på sådär:)
 

DeletedUser

Guest
Vargkotte ....stor saknad efter hnm da han som ledare for gl lilla Vargsvan (VS)var fenomenal pa att fa alla i stammen att kanna sig betydelsefulla o hemma. En underbar kille som jag verkligen hoppas ska dyka upp igen.
Maste aven namna Shortrock som var hans hogra hand o allt i allo i stammen.
Pa deras tid sma spelare poangmassigt men STORA ledare.
 

DeletedUser

Guest
Vargkotte ....stor saknad efter hnm da han som ledare for gl lilla Vargsvan (VS)var fenomenal pa att fa alla i stammen att kanna sig betydelsefulla o hemma. En underbar kille som jag verkligen hoppas ska dyka upp igen.
Maste aven namna Shortrock som var hans hogra hand o allt i allo i stammen.
Pa deras tid sma spelare poangmassigt men STORA ledare.

kan bara hålla med! :)
 

DeletedUser

Guest
pfft, vi alla vet att jag är det mest episka som en gång kallade v2 sitt hem.

FORZA ASKNX!
 

DeletedUser

Guest
saknar min gamle vapendragare Urris den första även odium, dante och ksbr med flera andra.
 

DeletedUser

Guest
Mannen-Myten säger jag då..
vi hade ett bra sammarbete när det begav sig i Urban L
 

DeletedUser

Guest
Jag saknar Elohim. Alla kvällar och nätter som vi pratat och överlagt strategi och politik.. :)

Jag saknar JockDeRock. Alla kvällar och nätter som vi planerat anfall, skickat fakes, hjälpt varandra rensa byar m.m.

Jag saknar Frajda och hans svårt agressiva läggning :).

Jag saknar Sir-Väs som kunde kötta nonstop när han gick igång.

Jag saknar soderb som även han besatt osannolika kött-talanger.

Jag saknar järngänget från ²º.

Jag saknar även fejden med KWN, UrbanT, LoL och MR :)
 

DeletedUser

Guest
Jag saknar Elohim. Alla kvällar och nätter som vi pratat och överlagt strategi och politik.. :)

Jag saknar JockDeRock. Alla kvällar och nätter som vi planerat anfall, skickat fakes, hjälpt varandra rensa byar m.m.

Jag saknar Frajda och hans svårt agressiva läggning :).

Jag saknar Sir-Väs som kunde kötta nonstop när han gick igång.

Jag saknar soderb som även han besatt osannolika kött-talanger.

Jag saknar järngänget från ²º.

Jag saknar även fejden med KWN, UrbanT, LoL och MR :)

Jag saknar dig :)
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Jag saknar den offensiva 20.

Med Jock, Keyser och Robban i spetsen som vräkte in off och adla sönder motståndarna de första dagarna.

Det nya 20 har efter återuppståndelsen haft krig med DO och nu KOL. Å den nya taktiken att vänta ut motståndaren utan att anfalla är inte lika kul att följa som åskådare....
 

DeletedUser

Guest
Jag saknar den offensiva 20.

Med Jock, Keyser och Robban i spetsen som vräkte in off och adla sönder motståndarna de första dagarna.

Det nya 20 har efter återuppståndelsen haft krig med DO och nu KOL. Å den nya taktiken att vänta ut motståndaren utan att anfalla är inte lika kul att följa som åskådare....
20 krigar inte mot KOL :eek:
 

DeletedUser

Guest
Detta är nog det enda bra jag sätt från dig i detta forumet per (BRA JOBBAT)

Jag skulle vilja skriva om en som hette kallo han vad med i TKOTRT.
mkt snäll och trevlig kille som fick mig till att börja spela. och sedan när han
Slutade fick jag hans byar och gick med i DO-A som det hätte då :)
 

DeletedUser

Guest
Jag saknar den offensiva 20.

Med Jock, Keyser och Robban i spetsen som vräkte in off och adla sönder motståndarna de första dagarna.

Det nya 20 har efter återuppståndelsen haft krig med DO och nu KOL. Å den nya taktiken att vänta ut motståndaren utan att anfalla är inte lika kul att följa som åskådare....

För en gång skull håller jag med dig Hoaa - det va bättre förr...;)
 
Topp