In memory...

DeletedUser

Guest
Tänkte starta en tråd där vi minns dom bortgångna, deras röster är borta men minnet finns kvar... Skriv en tanke och berätta om just den spelaren du vill ska bli ihågkommen.

Ungefär som en kyrkogård, eller en vandring till Valhalla för dom som tror på dom ;)

-------------------------------------------------------------------------

Den spelaren jag vill att alla ska ta del av och minnas är min före detta granne Ricerl, en spelare som blev adlad tidigt i v2 och startade om,

När han startade om så hamna han jämter mig, det var den första spelaren jag fick kontakt med,

Vet att han var en duktig spelare som lärde mig dom första grundstegen, han förklarade även om vilka stammar man skulle heja på, Då var det inte Urban haha :)

Tror stammen han var med i hette KGB1, TKOTRT hade ingen relation med dom i början men tack vare Ricler så rörde dom oss inte,

Så Ricerl, med den här tråden så hoppas jag fler minns dig och dina bedrifter, hoppas att du nån dag ska återuppstå...
 
Senast redigerad av en moderator:

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
De flesta av mina gamla vänner som slutade på v2 har hittat tbx igen (Liii, Teddus, Frebran, Mackan m.fl), men saknar dock 1 gammal polare. Vi var tajta nästan hela hans tid i TCO och det var meningen att vi skulle merga, tyvärr kom andra saker ivägen.

Han var/är en av de andledningarna att jag fortf spelar på v2.

I saknar min Aspen.


Edit: Vi var även tajta på forumet, främst i trådar om TKOTRT som då var en hatad stam från vår sida.
 

DeletedUser

Guest
Chandarian & Superlars, två IRL kompisar och kompanjoner och sjukt skickliga spelare.
 

DeletedUser

Guest
Marmin. :)
Helt klart en av de bättre i TKOTRT, maskin. Han ska börja igen, som tur är :)

Hade också varit CaMaRo men han är tillbaka :p
 

DeletedUser

Guest
Min tanke går till DrHook faktiskt, inte en spelare här på värld 2 men ändå.......

en tysk kille som kunde de här med att spela och framförallt deffa, han kommer alltid vara ihågkommen utav mig helt klart.....

R.I.P and go strong in other worlds....:)
 

DeletedUser

Guest
Knet

Han som startade ROS och bjöd tidigt in mig dit,var även den första spelare jag började prata med i TW-världen.
Mycket stark i ledarskapet.
Tyvärr så tog IRL-livet honom.
 

DeletedUser

Guest
saknar en gammal spelare som jag började mitt tw spelande med på v2, han hette Drabant och försvann ngn gång efter stammen vi krigade mot jämnade oss med marken på V3...
en spelare som jag då lärde mig ett och annat från..
 

DeletedUser

Guest
Udden tänker jag på, som lärde mig grunderna i början på november 2007 på v2 =)
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
SPook... Han var den första som jag pratade med i TW både på v1 och v2. Han var dessutom den som lärde mig grunderna i spelet
 

DeletedUser

Guest
Jag är tvungen att hoppa in och köra tvärtom eftersom jag har slutat och säga vilka jag mins bäst från V2.
Jag börjar med Pelleswe såklart, den bästa kamrat man kan ha på sin sida och jag hoppas alldrig ställs emot honnom.
Monte den bästa ledare man kan tänka sig All hell Monte.
Robban är min läromästare och den ni andra kan avsky för att det fins en spelare som mig i det här spelet.
Jan Banan är en av de bästa krigsherrar man kan tänka sig.
Elohim är en kul lirare som jag vill spela med igen synd att du hoppar fram och tillbaka i V1 hela tiden.
HibHib borde jag minnas i V1 igentligen, han och robban startade DADS en gång i tiden där jag lärde mig allt.
Sasse är värd så otroligt mycket i ett forum och även en duktig spelare.
Sen fins det så ortoligt många andra spelare jag vill prata om så jag blir tårögd, de flesta spelar kvar men vissa har ju slutat som ni ser i min lista.

MrR ower and out.
 

DeletedUser

Guest
MrRisling du är saknad men saknar även en gammal lirare vid namn.

JE.IS.HERE....kul och skicklig spelare ....:)
 

DeletedUser

Guest
Jag börjar som Danney sa:
Aspen

Han var under sin tid en spelare som var härlig och var alltid aktiv i forum och i spelet. Oavsett om man var lite mobbad så var det aldrig tråkigt när han var med.
En spelare man aldrig kunde sluta gilla.

Kom tillbaka!

/SilverLi
 

DeletedUser

Guest
Fantastiskt att se att man är så pass saknad som man är.. Har fått höra också en del via skype och msn om folk som tycker det var synd att jag slutade spela V2.

Men tyvärr så kommer jag inte att komma tillbaka till V2 Pga. personliga skäl som alla inblandade vet om.

Så de är ju synd att ni måste sakna mig men de är inget som kommer att ändras såvida vi inte hamnar ihop på någon annan server.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Den jag sakner mest är min gamle vapenbroder och vän Steffeman!!
 
Topp