In memory...

DeletedUser

Guest
R.I.P Xaero.

Min IRl polare som fick mig å börja med detta spela:)
 

DeletedUser

Guest
Saknar mig själv på V2, annars är det tråkigt att en gammal frände i Kristofferwe la ner i somras, bra grabb de där :)
 

DeletedUser

Guest
Skänker min tanke till Frajda. Frajdas konto finns kvar, men spelaren bakom är inte längre den samme.

Otroligt tråkigt att en sådan profil försvann så fort bara sådär
 

DeletedUser

Guest
Den jag vill ta upp är Dott

Han är inget stort namn men vilken spelglädje denna killen har! Visst han är ingen den bästa på att läsa forumet. Men under den tiden som lyckades kriga till mig byar för 200k poäng så lyckades han fixa det tredubbla. Ja jag känner honom IRL, men han är ändå verkligen ett namn som är värt att nämna enligt mig
 

DeletedUser

Guest
Har inte varit här så länge på V2 men gillade Zzlayers sätt att kriga på! Han var med i KGB1 när jag började där.

R.I.P Zzlayer
 

DeletedUser

Guest
vargkotte säger jag, bästa ledaren jag haft någonsin, ett rent nöje att spelat under ditt styre !
 

DeletedUser

Guest
Ooops, råkade visst starta upp igen för v2, hyllningar i en anna tråd tack :)
 

DeletedUser

Guest
Jag saknar PelleBus, han var en stor spelare som gav mig många fina tips & tricks.

Får även passa på att nämna zacore & steamer, två IRL-vänner som försvann nu runt jul.
 

DeletedUser

Guest
Saknar, Sir-Väss, Dante, Soderb, pellebus, Odium, Ksbr, Urris mflera..

Alla gamla legender som gått under för ir livet :/
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
namnet ja. Men ägaren är en annan, säger jag som e så jävla tajt me honom.=) men ja tror de e så
 
Topp