Imperiet förklarar krig mot Core

DeletedUser

Guest
Ursprungligen postat av TheRiddle Visa inlägg
Så du krigar inte ens mot enskilda spelare då, hur gör du då när du expanderar, tar BB byar eller ger dom dig byrna!?


Theriddle du är ute och seglar :) Stonehill, vilken poäng har han?

Expanderar gör vi mot IMRI, dvs, vi "krigar" redan mot TMD. Skillnaden är, att spelarna i fronten fixar kriget själva, medans vi på andra delar adlar valfria byar, dvs spelarbyar, bb byar, alltså inga order utan det vi vill.

I ett riktigt krig, får i alla fall många stammar att den och den byn ska du rensa/adla, du får du ORDER och EXPANDERAR inte utan du blir tvingad att ta byarna, det är då det kallas ett krig- enligt mig. Visst, dom har förklarat krig. Och vi ska väl rensa o köra ut dom, men så speciellt seriöst tar vi det inte. :)

Så ja, just nu expanderar vi.
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Theriddle du är ute och seglar :) Stonehill, vilken poäng har han?

Expanderar gör vi mot IMRI, dvs, vi "krigar" redan mot TMD. Skillnaden är, att spelarna i fronten fixar kriget själva, medans vi på andra delar adlar valfria byar, dvs spelarbyar, bb byar, alltså inga order utan det vi vill.

I ett riktigt krig, får i alla fall många stammar att den och den byn ska du rensa/adla, du får du ORDER och EXPANDERAR inte utan du blir tvingad att ta byarna, det är då det kallas ett krig- enligt mig. Visst, dom har förklarat krig. Och vi ska väl rensa o köra ut dom, men så speciellt seriöst tar vi det inte. :)

Så ja, just nu expanderar vi.

Ingen idé att snacka emot det där efter du förklarade din egna uppfattning av krig, så kan jag inte mer än hålla med. Vi kanske kan kalla detta tjafs mellan stammar eller något i dess väg. :)

Och hade ni tagit det som krig hade ni nog skickat mer än 10 anfall på mina byar i k42. och hade nog varit tömda vid detta lag eller om inte adlade. :)

Ha en fortsatt trevlig fredags kväll alla TW nördar! :D
 

DeletedUser

Guest
Ingen idé att snacka emot det där efter du förklarade din egna uppfattning av krig, så kan jag inte mer än hålla med. Vi kanske kan kalla detta tjafs mellan stammar eller något i dess väg. :)

Och hade ni tagit det som krig hade ni nog skickat mer än 10 anfall på mina byar i k42. och hade nog varit tömda vid detta lag eller om inte adlade. :)

Ha en fortsatt trevlig fredags kväll alla TW nördar! :D

Så du vill ha mer inks på dina byar i K42??

Kan jag lätt ordna , hör av dig när du är nöjd
 

chrille81

New Member
Reaktionspoäng
0
Så du vill ha mer inks på dina byar i K42??

Kan jag lätt ordna , hör av dig när du är nöjd

kanske han vill kanske han är uppdeffad till tusen vem vet vågar du chansa?kanske ett trick för du ska skicka alla dina off till en död så han kan anfalla dej utan off trupper?hmm lurigt det där hahaha:=)
 

DeletedUser

Guest
kanske han vill kanske han är uppdeffad till tusen vem vet vågar du chansa?kanske ett trick för du ska skicka alla dina off till en död så han kan anfalla dej utan off trupper?hmm lurigt det där hahaha:=)

Det bryr jag mig väl inte om , mer OBA till mig :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Vilken pinsam diskussion.

Låt yxorna tala istället för att sitta här och gnabba på varandra!


/ Evil mr.emme

Victory is temporary, Glory is forever!
 

tipu sultan

New Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: IMRI IMAK IMLE
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 62
Sida 2: 9
Skillnad: 53

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 4
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 596,693
Sida 2: 75,360
Skillnad: 521,333

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29,145
Sida 2: 39,867
Skillnad: 10,722

chart
 

DeletedUser

Guest
Åter till ämnet, inget skräp och försök till ironi om vilka trupper som passar bäst för vad. Diskussionen gäller konflikten mellan IMRI och Core.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: IMRI IMLE IMAK
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 1
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 57,797
Sida 2: 9,349
Skillnad: 48,448

chart


:awsm:

+ De andra vi ''krigar mot''

Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: IMRI IMLE IMAK MMD TMD
Players: Canaris

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 39
Sida 2: 2
Skillnad: 37

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 395,523
Sida 2: 18,501
Skillnad: 377,022

chart
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
De andra hör inte hemma i denna tråd.

men så klart vill ni core vara i rampljuset extra mycket ;D hehe
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Vi leder mot er när vi inte ens kör i halvfart riktat mot er.

Tiden kommer när vi tar till med full kraft ;)

Ingen idé att sitta och skryta om att ni sitter och fis kör med attackerna och att ni kan lägga in en växel till eller två. Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om vilken växel ni har just nu, Jag kör bara halvfart på denna värld xD orkar knappt bry mig om de attacker ni har skickat till k23.

Så god slakt! :D
 

DeletedUser

Guest
Vi har en liten mupp att adla innan vi kommer till dig Xonicen :D
 
Topp