Imperiet förklarar krig mot Core

DeletedUser

Guest
IMRI, IMLE och IMAK tollererar inte Core stammens illvilja mot Imperiet.
Core har sedan några dagar tillbaka inlett massiva offensiver mot nästan samtliga spelare i IMRI och kallar de för expandering.
Imperiet ser mycke allvarlig mot denna expandering som liknar medveten krigsföring och ett utrotningsförsök av IMRI.

På grund av bristande intresse från Core till att förhandla, och för att markera att Imperiet menar allvar med sin existensrätt så förklarar härmed IMRI, IMLE och IMAK krig mot Core.


Stormästare Raghor. Ledare för Imperiet.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom jag anser er som INGET motstånd så kallar jag det gärna för expandering av vårt område
 

DeletedUser

Guest
Förklaring efterfrågas tydligen och Kakerus beskrivning är väl tillräcklig egentligen.

Vi expanderar naturligt vårt område, vilket är helt naturligt för oss som stam. Cores själva tanke är strukturerad tillväxt, vilket de flesta stammar som hört sig för om oss känner till. Vi struntar fullständigt i stora delar av kartan och hade antagligen gjort detsamma även i detta fallet. Men då er stam i girighet har valt att inte acceptera några av våra ödmjuka krigares modesta önskemål om utrymme och istället förklarat oss krig tvingas vi nu att involvera fler personer i Core.

Jag önskar er lycka till.
 

DeletedUser

Guest
Förklaring efterfrågas tydligen och Kakerus beskrivning är väl tillräcklig egentligen.

Vi expanderar naturligt vårt område, vilket är helt naturligt för oss som stam. Cores själva tanke är strukturerad tillväxt, vilket de flesta stammar som hört sig för om oss känner till. Vi struntar fullständigt i stora delar av kartan och hade antagligen gjort detsamma även i detta fallet. Men då er stam i girighet har valt att inte acceptera några av våra ödmjuka krigares modesta önskemål om utrymme och istället förklarat oss krig tvingas vi nu att involvera fler personer i Core.

Jag önskar er lycka till.

Era ödmjuka krigares modesta önskemål om utrymme. Den va bra! Jag kan/kunde räkna på fem fingrar vilka i IMRI som inte ligger/låg under attack från er. Och du kallar oss giriga! Med tanke på vad era attacker innehåller, och hur många av oss ni attackerar så kan inte vi se de som en expansion. Om vi hade lämnat er i fred och låtit er expandera så hade ni tillintetgjort mellan 70 och 80% av IMRI.
Nej du, de är ingen expandering. De vi kallar de för ren och skär krigshandling. Och svarar därefter.
 

chrille81

New Member
Reaktionspoäng
0
Ett annat sammanträffande kan ju med tyckas att detta kommer efter hot om att vi inte fick röra x-antal spelare som flytt från a.b.d. stammen...
 

DeletedUser

Guest
Era ödmjuka krigares modesta önskemål om utrymme. Den va bra! Jag kan/kunde räkna på fem fingrar vilka i IMRI som inte ligger/låg under attack från er. Och du kallar oss giriga! Med tanke på vad era attacker innehåller, och hur många av oss ni attackerar så kan inte vi se de som en expansion. Om vi hade lämnat er i fred och låtit er expandera så hade ni tillintetgjort mellan 70 och 80% av IMRI.
Nej du, de är ingen expandering. De vi kallar de för ren och skär krigshandling. Och svarar därefter.

Att vi attackerar majoriteten av era spelare är ju självklart.


Ni är små så det är ju klart att det känns som stora anfall för er.


Du menar att om ni lämnat oss ifred hade vi tagit 70, 80 % av IMRI.

När ni valde att inte lämna oss ifred dömde ni er själva också till döden.

Vad jag försöker komma fram till :

Ni är i vår väg
 

DeletedUser

Guest
Att vi attackerar majoriteten av era spelare är ju självklart.


Ni är små så det är ju klart att det känns som stora anfall för er.


Du menar att om ni lämnat oss ifred hade vi tagit 70, 80 % av IMRI.

När ni valde att inte lämna oss ifred dömde ni er själva också till döden.

Vad jag försöker komma fram till :

Ni är i vår väg

Ja de är vi uppenbarligen. Och ni kunde inte tajma de vid ett bättre tillfälle heller. Slå på dom som redan är i krig! Fy skäms!
 

linkk

Member
Reaktionspoäng
0
Precis FLYKTINGAR som vi har varit efter i nån månad ska inte få springa löst hur som helst..
och alla i IM** vet att jag pratar om Ramizb som vi har velat dödat sedan -TF-.
Sen stack han från den stammen för att rädda sitt eget skin som många andra också gjorde.
Sen hamna han i TDS som vi också låg lite i krig mot och även där försvann han till stammen A.B.D.
och när vi äntligen attackerar för fulla muggar, vem lägger inte näsan i blöt då?
Jo pitemag och Khuna, säkert någon mer.. Tråkigt med PA's om ni frågar mig!!
 

DeletedUser

Guest
Du verkar inte förstå detta


Vi krigar inte mot er , vi expanderar
Krig borde det inte kallats då ni inte bjuder på något större motstånd
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
Ja de är vi uppenbarligen. Och ni kunde inte tajma de vid ett bättre tillfälle heller. Slå på dom som redan är i krig! Fy skäms!

Vi slår inte på folk som "redan ligger ned" det var 3 eller 4 st ur Core som ville ha byar i sina områden och började expandera därefter. Själv håller jag på i samma anda, men mot andra stammar - alltså inte ett dugg intresserad i IMRI/IMÄL/IMAK/IMKO/IMKA/IMxx lr hur många akademier ni nu har. Dock nu har ni tagit er på och krigsförklara oss, så självklart kommer fler folk från Core att involvera sig själv i det hela nu. Men det var ju erat val, vi var nöjda över att låta pitemag o c/o expandera efter eget ackord - vilket nu avbröts av detta krig då vi i Core måste svara på eran krigsförklaring.:awsm:
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Vi slår inte på folk som "redan ligger ned" det var 3 eller 4 st ur Core som ville ha byar i sina områden och började expandera därefter. Själv håller jag på i samma anda, men mot andra stammar - alltså inte ett dugg intresserad i IMRI/IMÄL/IMAK/IMKO/IMKA/IMxx lr hur många akademier ni nu har. Dock nu har ni tagit er på och krigsförklara oss, så självklart kommer fler folk från Core att involvera sig själv i det hela nu. Men det var ju erat val, vi var nöjda över att låta pitemag o c/o expandera efter eget ackord - vilket nu avbröts av detta krig då vi i Core måste svara på eran krigsförklaring.:awsm:

Men det är ju en självklarhet att ni måste göra om vi nu har skickat en krigsförklaring! :)

Ni hade gjort likadant om ett ex antal medlemmar i eran egna stam var under attack från en främmande stam. Så låt oss nu lägga vem som gjorde rätt och fel åt sidan och bara fortsätta, detta leder ju ingen vart genom att gnälla på varandra.

God jakt!!
 
Topp