Imperiet förklarar krig mot Core

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Ua Mox-t o nu ni?Hur länge ska vi ta emot skit utan att säga ifrån?Skiter fullständigt i om jag blir av med alla byar huvudsaken är att budskapet går fram!Åtminstone så skyddar vi inga flyktingar!!!

Det är klart att ni ska försvara er, något annat vore bara dumt.

Vad jag vet så var Mistel flykting till både Nit & Core, men han kunde ni ju ta in utan att fråga ;)
 

linkk

Member
Reaktionspoäng
0
och core tar in pitemag?
som gick över från MoX-T under Kriget med NiT/CTWA*

rätta mig om jag har fel?
 

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Att vi har "flyktingar" i Core stämmer absolut. Men vi står för det, och går inte ut och säger:

Åtminstone så skyddar vi inga flyktingar!!!

Sen så kan man ju alltid diskutera i all oändlighet vad en flykting är, mitt tycke är att om man kollar med stammen som jagar denna flykting. Och dom säger ok på att ta in han så slutar dom vara flyktingar.

Men jag kanske har fel.....

Vänligen

Jesper

Ps. Jag är själv flykting sedan 8 månader tillbaka men känner mig inte att jag behöver fly för någon Ds
 

DeletedUser

Guest
"De vart inte vi som inledde offensiverna": Kan du ens säga 10 spelare som hade attackerat er innan er krigsförklaring?

När Core inleder en offensiv, då smäller det rejält. Det här va ren expansion, som att adla barbarer på 9000 poäng. Om ni då ska krigsförklara oss (alltså hela stammen) så borde ni nog försökt samla på er en del trupper innan. De rapporter jag sätt hittills imponerar inte ett dugg. Tänk om ni bara varit smarta och deffat upp de utsatta byarna, kört adelsstopp i 1 vecka och byggt upp offen (ordentligt...), då kanske ni hade lyckats ta en by första dygnet, kanske..

Vilka är ni?

COYC

Som Linkk skriver så hoppas jag du skojar. Ta en titt iTWStats bland annat. Sen kan vi lägga till alla andra som gör grovjobbet för er.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: UA UAN
Players:

Side 2:
Tribes: IMRI IMAK IMLE
Players:


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart







Oooo jaa , vi har massor av hjäälp från andra håll , pff..

Detta är senaste 48H.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Oooo jaa , vi har massor av hjäälp från andra håll , pff..

Detta är senaste 48H.

Jag skriver om er stam! Hade jag menat andra stammar så hade jag skrivit de.

UA hade ett adelståg precis innan ni började. Ironiskt nog så avtog deras attacker samma dag som era första attacker gick iväg.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: UA UAN
Players:

Side 2:
Tribes: IMRI IMAK IMLE
Players:


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

Oooo jaa , vi har massor av hjäälp från andra håll , pff..

Detta är senaste 48H.

Noll-noll? Detta tyder på att Morakniv gått emellan. Jäkla tur för Core! :D
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Hahhahaa, Mussor, så sjukt skön:)

Tycker att det är starkt av IMRI att våga starta krig mot Core helt själva.
Om man tänker på att vi, som ändå var jämnstora låg så jämnt med Core så blir jag djupt imponerad om IM** vinner.

Det är ingen simcity-stam ni förklarat krig mot denna gång.
 

DeletedUser

Guest
Hahhahaa, Mussor, så sjukt skön:)

Tycker att det är starkt av IMRI att våga starta krig mot Core helt själva.
Om man tänker på att vi, som ändå var jämnstora låg så jämnt med Core så blir jag djupt imponerad om IM** vinner.

Det är ingen simcity-stam ni förklarat krig mot denna gång.

Har du rätt i.

Det är en noob stam vi krigar mot.

Och det var inte vi som förklarade krig , det var dom.
Vi krigar inte, vi expanderar.

Så du min herre, är helt ute och cyklar
 

DeletedUser

Guest
Brukar också vara en fördel om man vet mer än vad du gör vid ett sånt påstående. De vart inte vi som inledde offensiverna. De gjorde Core, med råge!
Jag förklarade inte krig för att vi skulle inleda en massa offensiver mot Core, utan för att ge besked att vi inte ger oss!

hehe men är det en smart diplomati att förklara krig och vara en stam som bryter löften?

Du vet nog vad jag talar om vilket löfte:p
 

DeletedUser

Guest
En noob stam säger du?
Du vet inte ens vad du själv pratar om!

Kan vara snäll och inte säga noob stam, däremot en stam som tror de är större än vad de är och sköter sina kort lite väl dåligt, bryter dealar till höger och vänster...

Bra stam
 

DeletedUser

Guest
Kan vara snäll och inte säga noob stam, däremot en stam som tror de är större än vad de är och sköter sina kort lite väl dåligt, bryter dealar till höger och vänster...

Bra stam

Höger å vänster? De fanns en deal som inte gick som de skulle. Och berörda spelare som orsakade avtalsbrottet är både straffade och avlägsnade från oss.
Men vad spelar de för roll när våra försök att åtgärda missödet inte vart värda ett ruttet öre.
Spelare gör bort sig, men ledarna och stammen får skiten istället för att straffa den/dom som gjort fel!
 

DeletedUser

Guest
Om jag inte läst fel 10 gånger nu så tror jag faktiskt att det är du som cyklar Fattoking ;)

Du verkar inte hänga med.

Det jag syftade på (inte den meningen du har tagit upp) var att denne person menade att vi ''krigar'' mot IMRI vilket vi inte gör , vi helt enkelt expanderar vår mark.

Get it?
 

DeletedUser

Guest
Så du krigar inte ens mot enskilda spelare då, hur gör du då när du expanderar, tar BB byar eller ger dom dig byrna!?
 
Topp