Imperiet förklarar krig mot Core

chrille81

New Member
Reaktionspoäng
0
Då ni säger expandera så har jag en fråga!
Är det bara imperiet ni vill åt då?För då jag ligger i ett mox-t kluster så borde rimligtvis dom med ligga i vägen samt andra stammar med?
 

DeletedUser

Guest
Ni är inte ensamma nej. Core kommer även i fortsättning att ta byar av andra stammar än "Imperiet".
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
vi expanderar men inte hutlöst. Jag håller tex på med småstammar i mina områden, för att få ett starkare fäste för framtiden. Visst vi kan kriga mot allt o alla, men man måste även ha lite vett när man förklarar krig eller går in i ett krig mot några. Vi tar, precis som Masse skrev, det som vi ser som strategiskt viktigt för oss - där expanderar vi.
 

DeletedUser

Guest
Ni får kalla de vad ni vill. Men eran expandering hotar vår stams existens. Så i min värld är de glasklart att vi försvarar oss och går ut i krig mot er. Och skall ni ändå adla sönder oss så kunde vi lika gärna gå ut i krig. Då drar vi inte ut på de hela, utan snabbar upp de istället. Jag värderar er inte högre än vad jag värderar Mox-T efter era metoder och förhalningar.
Ni har redan spelare som tydligt och klart har visat att deras språk, samt intresse att från början tala om vad de hela handlade om ligger lika lågt under havet som platsen där Titanic ligger begravt.
 

DeletedUser

Guest
Vänta, den här situationen står och väger, har Morakniv uttalat sig om detta? Kommer score ställa upp för sin moderstam? Detta blir frågan som avgör allt! :D
 

DeletedUser

Guest
Haha diggar att Imperiet förklarar krig, ni som inte ens kan stå emot oss XD

Go Core, låt den andra stammen falla isär :p
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
Utan Score´s stöd är nog Core borta snart! :p

hihihi

Morakniv håller på att bygga upp sin by, och kan för tillfället inte ställa upp för Core så mycket. Detta är jag personligt väldigt besviken på!
Raghor; Tyck vad du vill. IMRI o era 17 akademier är välkomna till Cores ägo.
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Morakniv håller på att bygga upp sin by, och kan för tillfället inte ställa upp för Core så mycket. Detta är jag personligt väldigt besviken på!
Raghor; Tyck vad du vill. IMRI o era 17 akademier är välkomna till Cores ägo.

17 akademier var väl att ta i? ser 2 bara ;) Haha

Varsegoda! :D
 

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: IMRI IMLE IMAK
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 0
Skillnad: 6

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 58,940
Sida 2: 0
Skillnad: 58,940

chart


Kom igen nu, ett tips är att ödsla mer tid på TW än här ;)
 

DeletedUser

Guest
haha vilken lyckad krigsoffensiv,

tips, när ni förklarar krig så brukar man ha en offensiv och plocka minst 7 byar per spelare eller minst 20 byar per stam, men inte så konstigt, bytt diplomat

Go Core, en vecka eller två tills de är borta? :p:awsm::confused:
 

DeletedUser

Guest
haha vilken lyckad krigsoffensiv,

tips, när ni förklarar krig så brukar man ha en offensiv och plocka minst 7 byar per spelare eller minst 20 byar per stam, men inte så konstigt, bytt diplomat

Go Core, en vecka eller två tills de är borta? :p:awsm::confused:

Brukar också vara en fördel om man vet mer än vad du gör vid ett sånt påstående. De vart inte vi som inledde offensiverna. De gjorde Core, med råge!
Jag förklarade inte krig för att vi skulle inleda en massa offensiver mot Core, utan för att ge besked att vi inte ger oss!
 

DeletedUser

Guest
Bästa Raghor. Förhalningar? Ibland undrar jag hur det är ställt där uppe i norr. Hela den här topicen känns helt surrealistisk och snarare som en internpolitisk propaganda som lång väga luktar nordkoreansk kvalitet.
 

Vurpalainen

Member
Reaktionspoäng
2
Brukar också vara en fördel om man vet mer än vad du gör vid ett sånt påstående. De vart inte vi som inledde offensiverna. De gjorde Core, med råge!
Jag förklarade inte krig för att vi skulle inleda en massa offensiver mot Core, utan för att ge besked att vi inte ger oss!

"De vart inte vi som inledde offensiverna": Kan du ens säga 10 spelare som hade attackerat er innan er krigsförklaring?

När Core inleder en offensiv, då smäller det rejält. Det här va ren expansion, som att adla barbarer på 9000 poäng. Om ni då ska krigsförklara oss (alltså hela stammen) så borde ni nog försökt samla på er en del trupper innan. De rapporter jag sätt hittills imponerar inte ett dugg. Tänk om ni bara varit smarta och deffat upp de utsatta byarna, kört adelsstopp i 1 vecka och byggt upp offen (ordentligt...), då kanske ni hade lyckats ta en by första dygnet, kanske..

Vilka är ni?

COYC
 

linkk

Member
Reaktionspoäng
0
"De vart inte vi som inledde offensiverna": Kan du ens säga 10 spelare som hade attackerat er innan er krigsförklaring?



hoppas du skojar? har du ingen koll på din stam om vad dom gör osv?
klart som fan att vi har fått attacker på oss före krigsförklaringen.
det var ju därför det vart en krigsförklaring...
Du kan få 10 av mig, bara jag får sova så imorn bitti, godnatt :D
 

dinovelvet

New Member
Reaktionspoäng
0
hoppas du skojar? har du ingen koll på din stam om vad dom gör osv?
klart som fan att vi har fått attacker på oss före krigsförklaringen.
det var ju därför det vart en krigsförklaring...
Du kan få 10 av mig, bara jag får sova så imorn bitti, godnatt :D

Jag har tydligen ingen koll!!! Är vi i krig?

Trodde bara pitemag lättade lite på bältet några hål för att expandera sin stora buk lite mer... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kolla vilka byar ni adlat av oss senaste dagarna, så har du dina tio pers bara där....:eek:
 

chrille81

New Member
Reaktionspoäng
0
Ua Mox-t o nu ni?Hur länge ska vi ta emot skit utan att säga ifrån?Skiter fullständigt i om jag blir av med alla byar huvudsaken är att budskapet går fram!Åtminstone så skyddar vi inga flyktingar!!!
 
Topp