Idioti-mani

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Krigs gud börjar få lite smått panik nu och att även han har börjat whina efter assistans :)
 

DeletedUser

Guest
Det var näst sista dagen på Juli månad år 2010....

Max27 har planerat attacker på krigs guds byar...

Men på vägen dit så finner han en man... En man som grät...
Mannen talade om att ingen ville komma och assistera hans byar och dom få som gjorde det kom med knappt nå trupper alls...
Han var ständigt attackerad och spejad av stammen TTT berättade han....
När max väl var framme vid krigsguds by/byar så slaktade han det som fanns utom en kvinna som kom skrikande o sa: Var fan e min fega man nånstans... han kanske sitter i skogen o gråter som vanligt.... Nej tvi för han... Man ska ha män som e modiga nog o kan kriga..

Och i samma stund sitter andra TTT:are o skålade i värdshusen i dom andra byarna som han äger... Dom satt o skålade för att....

Det var efter denna dag TTT kände sig säkra att ha tagit ett stort steg mot rätt riktning i kriget!!!

Krigsgud lever verkligen upp till sin stams namn... ragnar rök... fast i hans byar då o inte våra.... hos oss ryker det bara i skorst stenarna men i Krigs guds byar ryker det utav att vi tänt eld på deras bybors hyddor för dom hade inga hus... Dom hade knappt råd att försörja sig själva i hans byar för farmarna var för små...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Känns som att jag hade tur att jag nekades medlemskap i R.R ;)
 

Svinpäls

Member
Reaktionspoäng
0

Jag kan också postcount****... Men det rättfärdigar väl ändå inte att jag skulle svara på flera olika inlägg? När jag ändå skriver 5-6 svar och svarar på nya inlägg varje gång? Finns en funktion som kallas "multi-citat" eller liknande.. rekommenderar dig att använda den i fortsättningen!
 

DeletedUser

Guest
Jag kan också postcount****... Men det rättfärdigar väl ändå inte att jag skulle svara på flera olika inlägg? När jag ändå skriver 5-6 svar och svarar på nya inlägg varje gång? Finns en funktion som kallas "multi-citat" eller liknande.. rekommenderar dig att använda den i fortsättningen!

Okej, nu var det ju bara två inlägg han faktiskt svarade på, behöver inte bli sur på honom för det.
Men visst kan han använda multicitat, men eftersom det bara var just, TVÅ inlägg, så tycker jag
inte att det är något att hetsa för och han har inte skrivit något sen sida 4-5.
Godnatt på dig Svinpäls. :)
 

DeletedUser

Guest
lite ställning nu så här på förmiddagen kan ju inte skada :)

Side 1:
Tribes: TTT
Players:

Side 2:
Tribes: CW IMRI R.R
Players:

Timeframe: 27/07/2010 20:00:00till31/07/2010 11:23:27

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 4
Skillnad: 14

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 85,456
Sida 2: 19,180
Skillnad: 66,276

chart
 

DeletedUser

Guest
Det var en regnig natt i norr om världen... nämligen k44... Åskan blixtrade och dundrade. Sleeping låg o sov som vanligt fast det dundrade på som själva f*n.. Han var den lortiga o sovande ledaren åt JabbaW!
Och det var en del spelare som inte gillade det... Dom slet sig loss och sökte sig en annan stor och stark stam som inte alls låg så långt ifrån sig själva....

Sleeping vaknade till sist efter sin törnrosa sömn och upptäckte vad som hade hänt... han satte sig upp i sängen och tänkte:

-Detta kan ju inte tillåtas... vi måste förklara krig emot dessa spelare. TTT får inte växa sig in i k44... något måste göras...

TTT hörde av sig o sade. problemen ligger hos er i JabbaW. Varför tror ni annars det va fler än en som lämnade er?
Sleeping verkade fortfarande sova eftersom han fattade ingenting och förklarade krig mot dessa spelare ändå...

TTT står upp för vad man har gjort och kommer beskydda dessa spelare ändå och förklarar nu härmed krig emot JabbaW

Lycka till båda sidor...

Och en liten hälsning till R.R säger jag bara. Lyssna på denna länk http://www.youtube.com/watch?v=uB0zXfP6YNI

 

DeletedUser

Guest
YES! finns för många barbfrossare i JabbaW, säger inte att alla håller på så men många... och det e jävligt annoying

Go ttt its my birthday
 

DeletedUser

Guest
spännande :D
Har alltid varit lite impad av ttt's framfarter
 

DeletedUser

Guest
tror vi i TTT har att göra ett tag nu hehe

som tur e kan man vinna många krig förutom att adla <3
 

DeletedUser

Guest
Komigen TTT, bara alla är aktiva lär ni spöa dem!

Fast starta inte krig med L.O.TW bara för där e jag med. Fast i akademin :D

Tut tut
 

DeletedUser

Guest
Sitter på Hard Rock Hotel i Göteborg och har varit på Liseberg hela dagen och hejar på mina "rallar och lokförar" - vänner!

Kör över dem bara Danne och gänget <3
Tuff tuff !!

/Bistro ;)
 

DeletedUser

Guest
Många krig är inget negativt för man får tänka positivt, det finns många byar att välja och vraka bland när man vill adla! :)
 
Topp