Idioti-mani

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Är enligt mig fel att kalla den här copycat-stammen för TTT. TTT är DrLoveH, Whatawonderfulworld och Tronicooz. Utan dem är det inget annat än plagiat.



95% av det du skriver är bara skitsnack och pajkastning på dagisnivå. Ditt första inlägg i denna tråden ser ut som att det är en 8-åring som har skrivit. Dessutom luktar det väldigt mycket "Dagens", så även där är det copycat-varning. Kan säkerligen hitta flera bra exempel på ditt mogna skrivande, men så off topic behöver vi inte gå.

Ett tips till Ragnar är att ge Danneboy att göra 24/7. Då kommer han snabbt tröttna och det lär gå ut över stammen vilket leder till splittring och slutligen ett avgjort krig. Om nu inte TTT byter namn och kickar Danne förstås :)



LemonLime has left the building...

TTT har nu bytt namn, blev väl rädda för dig ;).. Måste dock säga att tagen verkligen är ful =)
 

DeletedUser

Guest
Kan ju säga att vi bytte namn för vi är trötta på falska anklagelser om att vi har stulit TTT som stam namn vilket vi inte har...
 

DeletedUser

Guest
Är enligt mig fel att kalla den här copycat-stammen för TTT. TTT är DrLoveH, Whatawonderfulworld och Tronicooz. Utan dem är det inget annat än plagiat.



95% av det du skriver är bara skitsnack och pajkastning på dagisnivå. Ditt första inlägg i denna tråden ser ut som att det är en 8-åring som har skrivit. Dessutom luktar det väldigt mycket "Dagens", så även där är det copycat-varning. Kan säkerligen hitta flera bra exempel på ditt mogna skrivande, men så off topic behöver vi inte gå.

Ett tips till Ragnar är att ge Danneboy att göra 24/7. Då kommer han snabbt tröttna och det lär gå ut över stammen vilket leder till splittring och slutligen ett avgjort krig. Om nu inte TTT byter namn och kickar Danne förstås :)



LemonLime has left the building...


Om nu TTT var ett så stort problem så varför inte byta?
Då kanske vi kan återgå till att faktiskt diskutera spelandet och inte vilken spelare som råkade trampa i den andra spelarens rosor?
 

DeletedUser

Guest
Önskar er alla lycka.. IMRI, CW, R.R och JabbaW och till sist HIMYV

Jag har nu kastat in handduken och detta beror inte på det som hänt på forumet idag ;)

Lilla åsnan har vetat länge att jag skulle sluta...

Så lycka till med krigen... Och hoppas ni hittar en bra ersättare till mitt konto :)

Ska bli intressant att följa krigen i alla fall och v12 :)

Mvh

Come on?
 

DeletedUser

Guest
Kan man få reda på anledningen till att du lägger ner och inte enbart för att du slänger in handduken?

En krigare ska klara sig i Early, mid & end game, synd att tw folk inte har fattat detta ännu.

Lycka till IRL även om vi inte får reda på varför du lägger ner så har jag sett dig kriga och skriva i forumet och du är en i mängden tyvärr.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Kommer säkert få 2518958158 lacka personer på mig nu men jag tror du trollar.
Man snackar inte så j*vla mkt som du gjorde idag för att sen sluta samma kväll.

Detta börjar likna flashback :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
t

Kan säga varför jag slutar....

För det första så var mitt mål att komma över 100k i poäng först och bevisade att jag e en av sveriges bästa starter (vilket jag lyckades med) sen hade jag tänkt lägga av efter jag har flyttat. Detta kan lilla Åsnan intyga för det var bara han som visste om detta sedan lång tid tillbaka...

Sedan så var jag bannad i starten vilket fick mig att tröttna mkt på TW.. och inte nog med det så pajjade min dator som krånglar än idag... Men då var jag oxå borta i ca 5 dagar.... Sedan så åkte jag på semester och var borta ytterliggare i 5 dagar.. Och sen hem och förbereda för flytt och jag har nyss flyttat... Och har tänkt att börja leva ett riktigt liv. och så har jag tappat intresset för TW efter allt detta som har hänt i Juli månad. Och detta har inget med vad som har hänt idag.

Allt detta kan stammen intyga...

Så Haroo du har helt fel i va du sa nu i alla fall....

Lycka till alla nu!!!
 

DeletedUser

Guest
danneboy, varför ska du alltid att meddela allmänna forumet att du slutat. det enda du behöver göra är att du meddelar din stam? för vi andra bryr oss inte.
 

DeletedUser

Guest
Känns som om vi borde dra oss tillbaka mot topic igen, tbh.
 
Topp