Idioti-mani

DeletedUser

Guest
OBA säger inte ett skit om man inte adlar byar oxå.

Om du kollar vad jag har adlat så har jag adlat väldigt många fiende byar :p

Och är glad att jag slapp dig i TTT Haroo för du verkar ju inte kunna vidare mkt om TW
 
Senast redigerad av en moderator:

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Och jag är glad att jag slapp TTT eftersom vad jag har hört är det flera hos er som vill därifrån ;).
Dessutom räknar inte jag Ei Fleish som fiendebyar eftersom han var med i er stam innan och lika gärna kan vara spion, så vad jag ser har du tagit 2 fiendebyar sen du startade denna tråd.

Hur mår dina yxor btw?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Och jag är glad att jag slapp TTT eftersom vad jag har hört är det flera hos er som vill därifrån ;).
Dessutom räknar inte jag Ei Fleish som fiendebyar eftersom han var med i er stam innan och lika gärna kan vara spion, så vad jag ser har du tagit 2 fiendebyar sen du startade denna tråd.

Hur mår dina yxor btw?

Det är ingen som vill härifrån =)
För alla dörrar står öppna.. vill dom lämna så gör dom det :)
Men du e bra på att kasta skit över TTT. Skit som inte ens stämmer :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ingen, absolut ingen, talar så åt lilla Haroo :mad:

Om haroo inte kom in i TTT så fanns det en anledning till att Haroo plockar ner glappkäftarna på forumet.

Tycker det är för mycket skit från både TTT och andra stammar i forumet, Come on? vissa att du är störst bäst och vackrast och vissa mognad i språket och inom spelet, annars kommer det att ta kål på dig.
 

DeletedUser

Guest
Om haroo inte kom in i TTT så fanns det en anledning till att Haroo plockar ner glappkäftarna på forumet.

Tycker det är för mycket skit från både TTT och andra stammar i forumet, Come on? vissa att du är störst bäst och vackrast och vissa mognad i språket och inom spelet, annars kommer det att ta kål på dig.

jag har pratat moget hela tiden... Du kanske bör läsa texterna jag har skrivit i och vad allt handlar om.... Jag beskyddar bara mitt rykte och TTT´s rykte... Och denna gång va det verkligen Haroo som startade.... Och jag säger bara ifrån när jag vet att jag har rätt.. Annars lägger jag mig inte ens i... Och i krig är allt tillåtet... Man kan vinna krig på många olika sett... Och vill du inte se nå sådant i denna tråd så bör du inte ens gå in o läsa den.

Dessutom så är du ingen moderator... Har jag sköt mig dåligt i språket så kommer jag få straff poäng för det vilket jag inte har fått...

Sen tbx till lite fakta om krigen...

JabbaW´s ena ledare ansökte precis till oss.... Pinsamt
 

DeletedUser

Guest
Krig kan vinnas på många olika sätt och vill du inte tappa respekt för dig och din stam så är det bättre att du håller tyst i 50% av dina uttalanden, då du ska anses som ledare för TTT så är det pinsamt att du håller den nivån på forumet som du har i dags läget.

Vissa respekt i krigs konsten och skit i att kasta paj på forumet, TTT som stam har min respekt, men jag börjar tvivla om du är den person som jag har trott att du är.

Skärpning på forumet så får du som spelare samt din stam mer respekt.
 

DeletedUser

Guest
Krig kan vinnas på många olika sätt och vill du inte tappa respekt för dig och din stam så är det bättre att du håller tyst i 50% av dina uttalanden, då du ska anses som ledare för TTT så är det pinsamt att du håller den nivån på forumet som du har i dags läget.

Vissa respekt i krigs konsten och skit i att kasta paj på forumet, TTT som stam har min respekt, men jag börjar tvivla om du är den person som jag har trott att du är.

Skärpning på forumet så får du som spelare samt din stam mer respekt.

Kunde inte sagt det bättre själv
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Frågan är om du beskyddar TTT's rykte genom att aktivt PnP'a på forumet. Fundera lite på det.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Om haroo inte kom in i TTT så fanns det en anledning till att Haroo plockar ner glappkäftarna på forumet.

Tycker det är för mycket skit från både TTT och andra stammar i forumet, Come on? vissa att du är störst bäst och vackrast och vissa mognad i språket och inom spelet, annars kommer det att ta kål på dig.

Jag kom in i TTT, dock valde jag själv att sluta efter några timmar. Ett val jag absolut inte ångrar.

Come On? sa:
jag har pratat moget hela tiden... Du kanske bör läsa texterna jag har skrivit i och vad allt handlar om.... Jag beskyddar bara mitt rykte och TTT´s rykte... Och denna gång va det verkligen Haroo som startade.... Och jag säger bara ifrån när jag vet att jag har rätt.. Annars lägger jag mig inte ens i... Och i krig är allt tillåtet... Man kan vinna krig på många olika sett... Och vill du inte se nå sådant i denna tråd så bör du inte ens gå in o läsa den.

Dessutom så är du ingen moderator... Har jag sköt mig dåligt i språket så kommer jag få straff poäng för det vilket jag inte har fått...

Sen tbx till lite fakta om krigen...

JabbaW´s ena ledare ansökte precis till oss.... Pinsamt


Nämen oj, är vi på dagisnivå nu också *det var han som började*. Varför fortsätter du då? Jag är redan stämplad som allmänt jobbig spammare på forumet tsm med t.ex. PokerMyra och Hampus204. Dock har du också fått den stämpeln nu.
 

DeletedUser

Guest
Krig kan vinnas på många olika sätt och vill du inte tappa respekt för dig och din stam så är det bättre att du håller tyst i 50% av dina uttalanden, då du ska anses som ledare för TTT så är det pinsamt att du håller den nivån på forumet som du har i dags läget.

Vissa respekt i krigs konsten och skit i att kasta paj på forumet, TTT som stam har min respekt, men jag börjar tvivla om du är den person som jag har trott att du är.

Skärpning på forumet så får du som spelare samt din stam mer respekt.

Jag har den respekt jag behöver och likaså TTT.... Vi skiter fullständigt i vad andra tycker och tänker om oss... och jag har alla i min stams respekt... Det är det enda som räknas för mig. Man kan ändå bara lita på dom o framför allt sig själv...
Och om jag gör så mkt fel så varför ens lägga ner er tid på att klaga? Antar att jag har mkt rätt i det jag säger eftersom ni bara kan klaga på mig... och att det e därför ni lägger er i...

Och i vår krigstråd så hanterar vi krigen som vi vill... Vi skapade den.. Dessutom så var det endå krigs gud som började pajkastningen så han får stå sitt kast. Vi väljer att fortsätta med denna psykologiska krigsföring för det kan sänka deras prestationer...

För ni vet väl vad psykologisk krigsföring är?
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Är du verkligen säker på att du får respekt av dina stammedlemmar när du kallar dem för spioner?
 

DeletedUser

Guest
R.R kan inte ni göra en offensiv till emot oss?

Vi i TTT börjar få så tråkigt
 

DeletedUser

Guest
Är enligt mig fel att kalla den här copycat-stammen för TTT. TTT är DrLoveH, Whatawonderfulworld och Tronicooz. Utan dem är det inget annat än plagiat.

jag har pratat moget hela tiden... Du kanske bör läsa texterna jag har skrivit i och vad allt handlar om....

95% av det du skriver är bara skitsnack och pajkastning på dagisnivå. Ditt första inlägg i denna tråden ser ut som att det är en 8-åring som har skrivit. Dessutom luktar det väldigt mycket "Dagens", så även där är det copycat-varning. Kan säkerligen hitta flera bra exempel på ditt mogna skrivande, men så off topic behöver vi inte gå.

Ett tips till Ragnar är att ge Danneboy att göra 24/7. Då kommer han snabbt tröttna och det lär gå ut över stammen vilket leder till splittring och slutligen ett avgjort krig. Om nu inte TTT byter namn och kickar Danne förstås :)



LemonLime has left the building...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag har den respekt jag behöver och likaså TTT.... Vi skiter fullständigt i vad andra tycker och tänker om oss... och jag har alla i min stams respekt... Det är det enda som räknas för mig. Man kan ändå bara lita på dom o framför allt sig själv...
Och om jag gör så mkt fel så varför ens lägga ner er tid på att klaga? Antar att jag har mkt rätt i det jag säger eftersom ni bara kan klaga på mig... och att det e därför ni lägger er i...

Och i vår krigstråd så hanterar vi krigen som vi vill... Vi skapade den.. Dessutom så var det endå krigs gud som började pajkastningen så han får stå sitt kast. Vi väljer att fortsätta med denna psykologiska krigsföring för det kan sänka deras prestationer...

För ni vet väl vad psykologisk krigsföring är?

Om du har den respekten som du behöver, varför lägger du ens ner din tid på att svara på våra inlägg som är riktade mot dig och din stams respekt?
Jag säger inte att det är helt fel av dig att kasta paj, det har jag gjort ett par gånger i mitt liv också men det jag reagerar på är att du som person i forumet tar ner det till den nivån det är idags läget, väx upp lite och visa att du är den spelaren som din respekt säger.

Att vara ledare för en stam i krig är tufft, så varför göra det svårare för dig och sätta hela din stam i fara via forumet?

kör inte med "Det var han som började" det lönar sig inte, kasta paj är kasta paj oavsett hur mycket eller lite man gjort det.

Har ni respekten och kan kriga med trupper så slår jag vad om att ni inte behöver någon psykologisk krigsförning, jag ger creed till TTT spelare som inte uttalar sig med paj kastning i forumet mot andra stammar, det duger med en ledare som har tagit sig vatten över huvudet.

Du vet att det är ett spel?
 

DeletedUser

Guest
Eftersom vissa i stammen faktiskt krigar också ;)

Side 1:
Tribes: TTT
Players:

Side 2:
Tribes: R.R IMRI CW
Players: arrgh KHKaren1993 Gimili4

Timeframe: 27/07/2010 00:00:00till05/08/2010 17:46:10

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 53
Sida 2: 76
Skillnad: 23

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 34
Sida 2: 4
Skillnad: 30

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 247,868
Sida 2: 187,311
Skillnad: 60,557

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 162,882
Sida 2: 19,180
Skillnad: 143,702

chart
 
Topp