Idioti-mani

DeletedUser

Guest
jag som trodde denna tråd bara inefattade TTT mot R.R och inte några andra, vi har ingen som hellst kontakt med CW så det är inte samma krig.

Side 1:
Tribes: TTT
Players:

Side 2:
Tribes: R.R
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 4
Sida 2: 5
Skillnad: 1

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 1
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 17,144
Sida 2: 11,507
Skillnad: 5,637

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,171
Sida 2: 4,130
Skillnad: 41

chart
 

DeletedUser

Guest
Har du helt glömt det PM du skickade till Lahme83, Krigs-Gud?
CW och IMRI ska vara med.
Och eftersom det är våran krigstråd så skriver vi vad som ska stå med.

Alla 3 stammar är fiender.
Och tja, TLS hade även de varit fiender om inte en gått över till oss och stamledaren slutat.
Tummen upp på dig.
 

DeletedUser

Guest
Har du helt glömt det PM du skickade till Lahme83, Krigs-Gud?
CW och IMRI ska vara med.
Och eftersom det är våran krigstråd så skriver vi vad som ska stå med.

Alla 3 stammar är fiender.
Och tja, TLS hade även de varit fiender om inte en gått över till oss och stamledaren slutat.
Tummen upp på dig.

dont care

men det är dåligt av er att lägga upp stats på ALLA stamar enbart för att ni inte lyckats kapa något från oss,
 

DeletedUser

Guest
Vi har tagit 2 byar från er, en har blivit tillbaka adlad?
Det är inte dåligt av oss att lägga upp alla stammar som vi krigar mot i en och samma eftersom ni från början tänkte samarbeta.
Nu sket ju det sig men det gör inte det hela mindre relevant.
Och vi tänker inte ställa upp 3 olika stats så fort vi ska uppdatera.
 

DeletedUser

Guest
att ni sätter upp IMRI och R.R i samma accepterar jag men inte CW.

ni får såklart göra hur ni vill vi vet att vi kämpar på, CW är lika körda som vanligt och R.R har inte rört sig ur fläcken det är allt som betyder något
 

DeletedUser

Guest
Vi har tagit 2 byar från er, en har blivit tillbaka adlad?
Det är inte dåligt av oss att lägga upp alla stammar som vi krigar mot i en och samma eftersom ni från början tänkte samarbeta.
Nu sket ju det sig men det gör inte det hela mindre relevant.
Och vi tänker inte ställa upp 3 olika stats så fort vi ska uppdatera.

är det relevant att ni kicka snyggatommy för att ni inte ville få dåliga stats ?:cool:
 

DeletedUser

Guest
han kickades då han slutade och skulle internadadlas dock stannade lojen på 2 så det gick åt pipsvängen.

det du inte vet ska du heller inte prata om
 

DeletedUser

Guest
att ni sätter upp IMRI och R.R i samma accepterar jag men inte CW.

ni får såklart göra hur ni vill vi vet att vi kämpar på, CW är lika körda som vanligt och R.R har inte rört sig ur fläcken det är allt som betyder något

Bara så du vet så är han som la upp statsen inte en TTT-spelare har ingen aning om vem han är... :D
 

DeletedUser

Guest
han kickades då han slutade och skulle internadadlas dock stannade lojen på 2 så det gick åt pipsvängen.

det du inte vet ska du heller inte prata om

han visste inte va ju därför han frågade....

Ser du inte frågetecknet.. och oj oj oj va dåligt humör du är på då krigsgud....

Dåligt med trupper har du oxå enligt våra spejare ;)
 

DeletedUser

Guest
han visste inte va ju därför han frågade....

Ser du inte frågetecknet.. och oj oj oj va dåligt humör du är på då krigsgud....

Dåligt med trupper har du oxå enligt våra spejare ;)

frågetecknet va efter för att ni inte ville få dåliga stats? och det va det jag svarade på.

jag har tilräckligt med trupper för att kunna ställa till med oreda och även för att inte förlora någon by.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, de spejrapporter jag har sett har det varit 1/3 fulla offbyar och ca 1/5 deffbyar.

Det är ju krig så det kanske är dags för även dig att ställa till oreda.
 

DeletedUser

Guest
Jaha så det blir 1/4 offbyar och 1/6 deffbyar ?
Eller ska du ha ännu mindre trupper i byarna ? :awsm:
 

DeletedUser

Guest
frågetecknet va efter för att ni inte ville få dåliga stats? och det va det jag svarade på.

jag har tilräckligt med trupper för att kunna ställa till med oreda och även för att inte förlora någon by.


tror inte du klarar av att deffa dig själv om jag skulle komma...

Det kan jag garantera till 100%
 

DeletedUser

Guest
Fast vi har ju faktiskt bättre stats än er... sedan så skulle fler byar blivit adlade om ni inte hade en sådan förbannad röta :p
 

DeletedUser

Guest
han kickades då han slutade och skulle internadadlas dock stannade lojen på 2 så det gick åt pipsvängen.

det du inte vet ska du heller inte prata om

svårt det där att adla byar över 2000 poäng :awsm: btw det är inte det enda som kommer gå åt pipsvängen för er :D


tuff tuff
 
Topp