Handgjorda kartor

pypper

Member
Reaktionspoäng
0
Gjorde en fast var bara över K34 ;)

Paint.Net Ftw!!:awsm:

[SPOIL]
29514_Lol.PNG
[/SPOIL]

:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Du har bara kopierat kartan, sen lagt in den i paint.net sen bara sparat. Eller är det jag som missar nåt :p?
 

DeletedUser

Guest
Min första karta, ett krig som utspelas i gästrikland. (som sagt, var snäll det är min första karta)

0f2010101141Pbf1a.jpg
 

DeletedUser

Guest
Fin haha lite ideer där, är MORI bosatta i Örebro eller vad står det? :S vissa byar finns mitt i sjön :) men fint!
 
Reaktionspoäng
14
Hahaha Örebro ligger ju inte i gästrikland, vad fick du för betyg i geografin? ;)

Men annars var kartan fin, men förstår inte riktigt varför du valde just gästrikland?^^
 

DeletedUser

Guest
Fin karta :) Men ser inte D-P där ...
Men annars var den fin ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag bor i gävle så det passa bra. :)
Imed att det var första kartan så har jag hållt på o provat fram o tillbaka så TW-statsen var tagen för ett par dagar sen. Hade inte med D-P i den.

Edit: Det står inte örebro därunder. det står ockelbo, där ute i urskogen tycker jag dom kan hålla till ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha Örebro ligger ju inte i gästrikland, vad fick du för betyg i geografin? ;)

Men annars var kartan fin, men förstår inte riktigt varför du valde just gästrikland?^^

Som du ser så gillade jag inte geografin :) Inte ofta man hör om gästrikland heller, inte för mig då ;) men jaaaa jag vet att jag borde ha använt Google :( sorry :S

Jag har kört last up till Avesta en gång ;) enda från göteborg, det var jobbigt :S
 
Topp