Handgjorda kartor

DeletedUser

Guest
På din signatur finns en gubbe med dragon b axe, det tycker jag är cooolt
 

DeletedUser

Guest
Kan nån admin lägga denna som "viktigt" då kartor alltid är kul att kolla på och viktigt :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tror jag hittat ett nytt tidsfördriv...så här kommer en karta med top 5 OBA-stammar.

top5oba.jpg
 

DeletedUser

Guest
Väldigt snyggt karta ö.ö hur många timmar spenderade du på det igentligen? ^^
 

DeletedUser

Guest
Mina landskartor (v9 delen) gör jag på ca 1,5 - 3h beroende på hur noga jag vill göra dom och hur många "länder" varja land har inne i deras grannländer, allt sådant är jobbigt. Men när v10 börjar bli lite tätare i stammarna så kommer dom hit oxå.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Mina landskartor (v9 delen) gör jag på ca 1,5 - 3h beroende på hur noga jag vill göra dom och hur många "länder" varja land har inne i deras grannländer, allt sådant är jobbigt. Men när v10 börjar bli lite tätare i stammarna så kommer dom hit oxå.

Samma här. även om mina är lite simplare så sitter jag ändå uppe med skype och ja det är inte så lätt att ta upp den lite då och då. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Gillar de kartorna :) Nu när det inte är så tätt mellan byarna är det inte direkt tacksamt att göra kartor men jag har lovat att jag ska göra en varje vecka så då måste jag ju hålla vad jag lovat också ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan inte annat än hålla med. De kartorna är riktigt sköna för ögat :)
 
Topp