Handgjorda kartor

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
för att bevara lite historia ifrån värdlen hoppas jag några har lust att göra lite handgjorda kartor :) så man man följa utveckligen lite ^^
 

DeletedUser

Guest
Radera post, råka missa att spara kartan och nu orkar jag inte
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
karta10.png


min första karta! tjockis gås sa åt mej jöra en karta för at få va kvar i domdom så jag jorde enn hopas ni tyker att den blev bra!!! :D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
haha! Det är en av dem roligaste kartorna jag har nån gång sett XD,..
 

DeletedUser

Guest
Tyckte kartan vart både barnslig o omogen. Enligt mig inte alls speciellt rolig. Ja, nu e jag ganska tråkig men det får ni ta :)

Skulle vilja ha en seriös karta ifall någon skulle vilja ta lite av sin tid till att göra en. Vart nog därför tråden gjordes ? För att få riktiga kartor som man kan kolla tillbaka på i framtiden o inte barnsliga kartor som vilken 5åring som helst kan göra..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tyckte kartan vart både barnslig o omogen. Enligt mig inte alls speciellt rolig. Ja, nu e jag ganska tråkig men det får ni ta :)

Skulle vilja ha en seriös karta ifall någon skulle vilja ta lite av sin tid till att göra en. Vart nog därför tråden gjordes ? För att få riktiga kartor som man kan kolla tillbaka på i framtiden o inte barnsliga kartor som vilken 5åring som helst kan göra..

Killen utan humor!!
Gör en karta själv då...och visa oss barnrumpor hur det ska se ut ;) Apropå rumpa...gillar du smisk?
 

DeletedUser

Guest
Tyckte kartan vart både barnslig o omogen. Enligt mig inte alls speciellt rolig. Ja, nu e jag ganska tråkig men det får ni ta :)

Skulle vilja ha en seriös karta ifall någon skulle vilja ta lite av sin tid till att göra en. Vart nog därför tråden gjordes ? För att få riktiga kartor som man kan kolla tillbaka på i framtiden o inte barnsliga kartor som vilken 5åring som helst kan göra..

Jag fattar inte varför du känner att du måste skriva att du tycker att kartan inte var bra... Det är ingen som vinner något på att du sårar min lilla nallebjörns känslor.. Att du skriver att du vill ha en karta gjord med mer seriösitet kan jag förstå, men försök att istället för att klanka ner på folk vara uppmuntrande.
 

DeletedUser

Guest
Tyckte kartan vart både barnslig o omogen. Enligt mig inte alls speciellt rolig. Ja, nu e jag ganska tråkig men det får ni ta :)

Skulle vilja ha en seriös karta ifall någon skulle vilja ta lite av sin tid till att göra en. Vart nog därför tråden gjordes ? För att få riktiga kartor som man kan kolla tillbaka på i framtiden o inte barnsliga kartor som vilken 5åring som helst kan göra..

kan bara hålla med:(
Börjar bli riktigt trött på dem där domdom, tror dem är något.
 

DeletedUser

Guest
detta har väl trots allt inget med stammen domdom att göra ? en karta som lades upp, vissa gillar vissa inte, vissa skrattar vissa inte, så är det med allt här, inget att hänga läpp för :p
 

DeletedUser

Guest
Tyckte kartan vart både barnslig o omogen. Enligt mig inte alls speciellt rolig. Ja, nu e jag ganska tråkig men det får ni ta :)

Skulle vilja ha en seriös karta ifall någon skulle vilja ta lite av sin tid till att göra en. Vart nog därför tråden gjordes ? För att få riktiga kartor som man kan kolla tillbaka på i framtiden o inte barnsliga kartor som vilken 5åring som helst kan göra..


Du e nog en av dom torraste och tråkigaste människorna jag mött.. detta ska inte ses som ett påhopp... då du uttrycker hur du känner får väl jag också göra det.. look up the word whining in a dictionary and BOOM a picture of TZUIA
 

DeletedUser

Guest
Killen utan humor!!
Gör en karta själv då...och visa oss barnrumpor hur det ska se ut ;) Apropå rumpa...gillar du smisk?

Kan ju börja med att jag inte kan göra en karta. Därför jag bad någon annan vänlig person att göra en.

Sedan det med smisk .. Vad ska man svara på det ? Hur gammal är du ?

Jag fattar inte varför du känner att du måste skriva att du tycker att kartan inte var bra... Det är ingen som vinner något på att du sårar min lilla nallebjörns känslor.. Att du skriver att du vill ha en karta gjord med mer seriösitet kan jag förstå, men försök att istället för att klanka ner på folk vara uppmuntrande.

Nog inte den ända som tyckte att det vart både omoget och barnsligt att att lägga upp en "dålig" karta. Sure, klart jag också förstår att den vart gjorde med ironi men enligt mig har det börjat bli lite för mycket av detta den senaste tiden.

Kan ju också vara bra att påpeka att vi lever i en demokrati där alla ska ha rätt att skriva vad dom vill. Är det inte min rätt att skriva vad jag vill ?
Ifall din kompis blev ledsen så ber jag om förlåtelse. Dock så tror jag att din kompis är vuxen nog att klara av lite kritik... Ifall han inte kan det, så tycker jag ärligt synd om framtiden..

Du e nog en av dom torraste och tråkigaste människorna jag mött.. detta ska inte ses som ett påhopp... då du uttrycker hur du känner får väl jag också göra det.. look up the word whining in a dictionary and BOOM a picture of TZUIA

Ock du en nog en av dom personerna jag mött så har svårast att ta till sig kritik... Ta inte detta som ett påhopp...

Ifall vi nu ska gå in på mitt personliga liv så kan vi ta det i PM. Men kan ju redan nu säga att min humor är ganska bra. Kan nog alla jag känner påpeka. Dock så har jag blivit ganska trött att vuxna människor både skriver och beter sig som små barn. Ska det vara så svårt att hålla ett forum seriöst ?
 
Topp