FFF vs Wombat

DeletedUser

Guest
mm ryktas att wombat inte tagit någon by av mig fast att jag varit offline 24 h istreck :eek:
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Jag förstår inte varför ni bråkar om detta. DanneBoy är en väldigt duktig spelare, inget snack om saken. Även Wombat är duktiga spelare och de kommer ta Danne i längden. Det konstiga är dock att ni bråkar om ingenting. Danne har ju själv erkänt i tråden att han kommer förlora. Varför håller ni då på att tjata om hur dåliga varandra är?

Alla vet att DanneBoy är en väldigt duktig spelare som redan har bevisat det mesta här på värld 7. Jag vill önska dig lycka till i framtiden på kommande världar och jag hoppas verkligen att du får det trevligt IRL med dina två döttrar.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Jag förstår inte varför ni bråkar om detta. DanneBoy är en väldigt duktig spelare, inget snack om saken. Även Wombat är duktiga spelare och de kommer ta Danne i längden. Det konstiga är dock att ni bråkar om ingenting. Danne har ju själv erkänt i tråden att han kommer förlora. Varför håller ni då på att tjata om hur dåliga varandra är?

Alla vet att DanneBoy är en väldigt duktig spelare som redan har bevisat det mesta här på värld 7. Jag vill önska dig lycka till i framtiden på kommande världar och jag hoppas verkligen att du får det trevligt IRL med dina två döttrar.

(Tio tecken
 

Simon9407

Member
Reaktionspoäng
0
Jag förstår inte varför ni bråkar om detta. DanneBoy är en väldigt duktig spelare, inget snack om saken. Även Wombat är duktiga spelare och de kommer ta Danne i längden. Det konstiga är dock att ni bråkar om ingenting. Danne har ju själv erkänt i tråden att han kommer förlora. Varför håller ni då på att tjata om hur dåliga varandra är?

Alla vet att DanneBoy är en väldigt duktig spelare som redan har bevisat det mesta här på värld 7. Jag vill önska dig lycka till i framtiden på kommande världar och jag hoppas verkligen att du får det trevligt IRL med dina två döttrar.

Kan inte annat än instämma!

Killen har ju skillzen ;)
 

DeletedUser

Guest
det e väll ingen som bråkat?
och det e väll ingen som ens sagt att den andra e dålig.

danne e en grymm spelare och det har jag tom sagt öppet i detta forum.
och det tycker jag också.

det e nog owwiiee lr vad han nu heter du syftar på isf
 
Senast redigerad av en moderator:

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
nu har ni slagit död på ytterliggare... men detta återstår

Enhet - Trupper - Genomsnitt per by
---------------------------------
Spjutman: 84804 (1437)
Svärdsman: 86360 (1464)
Bågskytt: 98199 (1664)
Spejare: 3919 (66)
Tung kavallerist: 16924 (287)
 

DeletedUser

Guest
nu har ni slagit död på ytterliggare... men detta återstår

Enhet - Trupper - Genomsnitt per by
---------------------------------
Spjutman: 84804 (1437)
Svärdsman: 86360 (1464)
Bågskytt: 98199 (1664)
Spejare: 3919 (66)
Tung kavallerist: 16924 (287)


om man kollar genomsnitt per by så är det inte så mycket kvar
 

DeletedUser

Guest
Man brukar ju ha offbyar som han antagligen inte byggt deff i.
 

DeletedUser

Guest
nu har ni slagit död på ytterliggare... men detta återstår

Enhet - Trupper - Genomsnitt per by
---------------------------------
Spjutman: 84804 (1437)
Svärdsman: 86360 (1464)
Bågskytt: 98199 (1664)
Spejare: 3919 (66)
Tung kavallerist: 16924 (287)

Var är dom då??
 

DeletedUser

Guest
Måste bara tacka för all OBA danne!

- tack det allra hjärtligaste för all OBA!
 
Topp