FFF vs Wombat

DeletedUser

Guest
Jag kan ju säga er att jag inte blivit upp deffad...

Vet inte ens var den paladinen kom ifrån...

Sände då hem den direkt

Och varför skulle jag ens vilja bli uppdeffad när jag bara vill bli av med mina byar?

Om du nu så gärna vill bli av med dem.., hur kommer det då sig att du adlar tillbaks dem? Bara nyfiken :D För du säger emot dig själv där. Lite beslutsångest kanske? Eller du kom på att du faktiskt borde ge upp? :eek:
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Om du nu så gärna vill bli av med dem.., hur kommer det då sig att du adlar tillbaks dem? Bara nyfiken :D För du säger emot dig själv där. Lite beslutsångest kanske? Eller du kom på att du faktiskt borde ge upp? :eek:

Det gick så trögt så jag ville reta upp er kanske :p

Har jag även skrivit tidigare... Men du kanske inte läser alla inlägg innan du yttrar dig?

Och varför skulle jag ha beslutsångest när det var jag som ville bli av med mina byar?
Och vadå borde ge upp?
Nu skämmer du faktiskt ut dig :)
 

DeletedUser

Guest
Det gick så trögt så jag ville reta upp er kanske :p

Har jag även skrivit tidigare... Men du kanske inte läser alla inlägg innan du yttrar dig?

Och varför skulle jag ha beslutsångest när det var jag som ville bli av med mina byar?
Och vadå borde ge upp?
Nu skämmer du faktiskt ut dig :)

Jo Danne, jag läser alla inlägg innan jag yttrar mig. Har även påpekat just den saken tidigare, men antar att alla inte har bra minnen.
Om du nu så gärna vill lägga ner TW och bli av med dina byar så hade jag själv avslutat kontot och lagt ner allting direkt. Finns ingen direkt mening att sitta och kolla på när man blir uppadlad. Fast klart, har man inget bättre för sig så.
Nej danne, jag skämmer inte ut mig själv. Jag säger bara en del av det jag tycker och tänker om dig och hela den här soppan. Men klart, rätt så svårt att veta hur man ska behandla en vuxen människa som inte beter sig så.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Jo Danne, jag läser alla inlägg innan jag yttrar mig. Har även påpekat just den saken tidigare, men antar att alla inte har bra minnen.
Om du nu så gärna vill lägga ner TW och bli av med dina byar så hade jag själv avslutat kontot och lagt ner allting direkt. Finns ingen direkt mening att sitta och kolla på när man blir uppadlad. Fast klart, har man inget bättre för sig så.
Nej danne, jag skämmer inte ut mig själv. Jag säger bara en del av det jag tycker och tänker om dig och hela den här soppan. Men klart, rätt så svårt att veta hur man ska behandla en vuxen människa som inte beter sig så.

Det där sista kan du själv mkt gärna vara för du beter dig själv som en .........

Och varför jag fortsatte var för att jag ville sluta på topp på min karriär.. Men så mkt fattar inte du...

Klart som fasen man vill få så mkt OB som möjligt när man hade hur mkt trupper som helst.. Inte fasen kastar jag bort OB´n iallafall.......

Och varför blandar du ens in irl livet?
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
och vilken soppa?

Jag kanske valde att sluta på ett bra sätt o då kallar du det soppa?

Detta är TW och inge matlagningsprogram
 

DeletedUser

Guest
Det där sista kan du själv mkt gärna vara för du beter dig själv som en .........

Och varför jag fortsatte var för att jag ville sluta på topp på min karriär.. Men så mkt fattar inte du...

Klart som fasen man vill få så mkt OB som möjligt när man hade hur mkt trupper som helst.. Inte fasen kastar jag bort OB´n iallafall.......

Och varför blandar du ens in irl livet?

Har jag någonsin påstått att jag är vuxen? I så fall ber jag hemskt mycket om ursäkt!
När blanda jag in irl livet? att jag sa att du inte har något bättre för dig? :s I så fall förlåt, syfta inte ett dugg på ditt personliga liv.

"vilken soppa" är en annan benämning på "vilken röra". Du vet.., soppa, allt huller om buller.., rörigt.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Sluta på ett bra sätt? ;)

Du skänker ju i princip byarna?

Jasså? ska jag kolla hur mkt OB försvar ni gett mig då?

Fick lov att göra det...

Ni har gett mig minst 6 mille OBF!!!
Och ni säger att jag i princip har gett er byarna?

*ASG*

Visst jag kanske inte har duckat så som man borde göra men jag har haft fullt upp irl... Men jag har då verkligen inte skänkt bort mina byar
 
Senast ändrad:

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Har jag någonsin påstått att jag är vuxen? I så fall ber jag hemskt mycket om ursäkt!
När blanda jag in irl livet? att jag sa att du inte har något bättre för dig? :s I så fall förlåt, syfta inte ett dugg på ditt personliga liv.

"vilken soppa" är en annan benämning på "vilken röra". Du vet.., soppa, allt huller om buller.., rörigt.

Tycker det inte är det minsta rörigt ;)
 

DeletedUser

Guest
Jasså? ska jag kolla hur mkt OB försvar ni gett mig då?

Fick lov att göra det...

Ni har gett mig minst 6 mille OBF!!!
Och ni säger att jag i princip har gett er byarna?

*ASG*

Visst jag kanske inte har duckat så som man borde göra men jag har haft fullt upp irl... Men jag har då verkligen inte skänkt bort mina byar

Jo, du har skänkt bort dina byar. För som jag tidigare har sagt, bara ett fåtal byar var deffade, resten hade kanske 100 spjut. DET kallar jag för att ge oss byarna. och du gnällde precis på mig för att jag drog in ditt personliga liv, skit då i att dra in det själv.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Jo, du har skänkt bort dina byar. För som jag tidigare har sagt, bara ett fåtal byar var deffade, resten hade kanske 100 spjut. DET kallar jag för att ge oss byarna. och du gnällde precis på mig för att jag drog in ditt personliga liv, skit då i att dra in det själv.

ehummm 100 spjut LOL

HA HA HA tycker du ska skaffa dig mer fakta innan du ytrar dig sötnos :)
 

DeletedUser

Guest
Kanske e för att mina byar kanske blivit rensade av någon annan innan du kom dit sötnos...

Man måste tänka längre än det du gör just nu sötnos

Nej nej nej älskling lilla!!! *tycka synd om*
dessa byarna rensade jag i början hjärtat, har du redan förträngt de? Alla andra var för långt bort för att hinna fram med en rens gullet :( Så förlååt.

Dags att se film, have fun ikväll!
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Nej nej nej älskling lilla!!! *tycka synd om*
dessa byarna rensade jag i början hjärtat, har du redan förträngt de? Alla andra var för långt bort för att hinna fram med en rens gullet :( Så förlååt.

Dags att se film, have fun ikväll!

Jasså???

så puttinuttigt då....

Och sen vaknade du? :rolleyes:
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
OB-Försvar

Rank Namn Besegrad
1 DanneBoy 11,60 Mio.
2 berntan 9,22 Mio.
3 LordEHS 9,15 Mio.
4 yeojin 7,13 Mio.
5 enur 6,74 Mio.


Här har du misery och du säger att jag inte satt på nå trupper???
Hur kan jag då ha sådär mkt försvars poäng nu då?

Och sen kan det ha varit off byar som jag gjorde om till deff byar efter att dom dog hos wombat gumman...
Men så långt tänkte väl inte du nu?
 

DeletedUser

Guest
OB-Försvar

Rank Namn Besegrad
1 DanneBoy 11,60 Mio.
2 berntan 9,22 Mio.
3 LordEHS 9,15 Mio.
4 yeojin 7,13 Mio.
5 enur 6,74 Mio.


Här har du misery och du säger att jag inte satt på nå trupper???
Hur kan jag då ha sådär mkt försvars poäng nu då?

Och sen kan det ha varit off byar som jag gjorde om till deff byar efter att dom dog hos wombat gumman...
Men så långt tänkte väl inte du nu?

Egentligen Danne, inte för att jag står på någon annans sida, men du får OBF för alla trupper som dör angripandes dina byar. Det betyder att det inte behöver vara dina trupper som dödar angriparna, det kan vara en random gubbe från K35 som skickar assistans till dig och du får OBF:en. Därför är det inte pålitliga källor.

Har själv upplevt den situationen när en spelare får assistans från alla möjliga, och han fick 3 miljoner OBF tack vare mina och vissa andras attacker.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Egentligen Danne, inte för att jag står på någon annans sida, men du får OBF för alla trupper som dör angripandes dina byar. Det betyder att det inte behöver vara dina trupper som dödar angriparna, det kan vara en random gubbe från K35 som skickar assistans till dig och du får OBF:en. Därför är det inte pålitliga källor.

Har själv upplevt den situationen när en spelare får assistans från alla möjliga, och han fick 3 miljoner OBF tack vare mina och vissa andras attacker.

Men nu är det så att jag inte blivit deffad av någon...

Skrev i början hur mkt trupper jag hade och sen kan ni räkna ut det själva hur mkt OB försvar man kan få på det :p Om ni inte tror på mig....

Alla mina närmsta vänner vet att jag inte poäng****de och varför skall man skicka försvar till mig när jag ändå vill sluta?
Tror ingen skulle vilja det....;)

Men tydligen är det inlägget borta :S
 

DeletedUser

Guest
Ja Danne jag vet att du tycker om att jävlas med folk så haha ja, du tyckte kanske det var kul att tömma folks off? ;)
 
Topp