FFF vs Wombat

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Jag och jooni har länge sett på att TTT´s medlemmar går över till wombat...
nu tål vi det inge längre så vi startade denna nya stam fight for freedom...

Denna förklaring är inte ett krig egentligen... Denna krigsförklaring är för att göra spelet surt för en del av era spelare....

Vi kör inte för att vinna vi kör för att vi har tröttnat på världen och vill ha lite action...

Ha det gött käre wombatare
 

DeletedUser

Guest
Du skickar anfall på vår rekryterare för att du inte fick komma in i Wombat?
Det är lite sött

Ge mej koordinaterna för byarna du vill att jag ska ta av dej så kan vi göra det här snabbt och smärtfritt
 

DeletedUser

Guest
Som lemonlime skriver så är det lite konstigt att ni inte tåler att era medlemmar går över till oss men ni själv hade fått? :confused:
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Du skickar anfall på vår rekryterare för att du inte fick komma in i Wombat?
Det är lite sött

Ge mej koordinaterna för byarna du vill att jag ska ta av dej så kan vi göra det här snabbt och smärtfritt

som sagt va så vill jag ha lite action :)

Du får välja vilka du vill men jag kommer sitta och deffa :)
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Som lemonlime skriver så är det lite konstigt att ni inte tåler att era medlemmar går över till oss men ni själv hade fått? :confused:

Jag fick inte.. ansökte faktiskt men eran stam ville inte ha in mig och så som jag ser det på kartanfinns det inget annat sätt att visa detta på än att förstöra så mkt som möjligt för er
 

DeletedUser

Guest
Som lemonlime skriver så är det lite konstigt att ni inte tåler att era medlemmar går över till oss men ni själv hade fått? :confused:

snälla, när har jag någonsin ens pratat om att ansöka till wombat?:confused:

du kan i alla fall ha fakta ifall du ska smutskasta oss :rolleyes:

sen så sluta va så rädda för oss och håll käft^^;)
 

DeletedUser

Guest
snälla, när har jag någonsin ens pratat om att ansöka till wombat?:confused:

du kan i alla fall ha fakta ifall du ska smutskasta oss :rolleyes:

sen så sluta va så rädda för oss och håll käft^^;)

naa jooni, danne sökte faktiskt till wombat och det blev upp till stammen att avgöra om han kom in, ledningen fixxade en omröstning om saken, och ingen ville ha in han.

så jag tror att danne va på G att svika dig också ;)
 

DeletedUser

Guest
snälla, när har jag någonsin ens pratat om att ansöka till wombat?:confused:

Ingen som sagt att du ansökt heller

du kan i alla fall ha fakta ifall du ska smutskasta oss :rolleyes:

Fakta har han

sen så sluta va så rädda för oss och håll käft^^;)

Är vi rädda?
Geez, då borde vi försöka förhandla fram en IAP med Danneboy så vi blir av med hotet och fortsätta kriga mot dig?
 

DeletedUser

Guest
Ingen som sagt att du ansökt heller
Baxd sa:
Som lemonlime skriver så är det lite konstigt att ni inte tåler att era medlemmar går över till oss men ni själv hade fått?
om han inte pratar i ni form till danneboy, vilket han troligen inte gör talar han i flertal-form och då det bara är jag och danne i stammen så är väl jag den enda kvar?:(


ifall han säger att vi(jag och danne) ansökte vilket han enligt mig skrev i onvanstående citat så hade han felaktig info i alla fall ;)

Är vi rädda?
Geez, då borde vi försöka förhandla fram en IAP med Danneboy så vi blir av med hotet och fortsätta kriga mot dig?

har ni redan börjat? :eek:
duktiga ni är på kriga då som har skickat hela 0 incs :p

försök få en IAP med danne bara
gl hf =)
 

DeletedUser

Guest
snälla, när har jag någonsin ens pratat om att ansöka till wombat?:confused:

du kan i alla fall ha fakta ifall du ska smutskasta oss :rolleyes:

sen så sluta va så rädda för oss och håll käft^^;)


antydde till danneboy, bryr mig inte så mycket om detta och vf skulle jag vara rädd? låter som du e lite lack på att ni inte har kommit på något dåligt o säga om wombat
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
wombat är väl inte så bra som dom tror :eek:
Få se hur lång tid det tar för att adla bort mig :D
 

DeletedUser

Guest
wombat är väl inte så bra som dom tror :eek:
Få se hur lång tid det tar för att adla bort mig :D

Om vi ens lyckas ta en by av dig innebär det väl att du inte är så bra som du tror, så vi har ändå oddsen på vår sida

Jag försöker övertala Beerboy att skicka över kö men han vill ha allt kött för sig själv den lilla tjockisen :(
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Om vi ens lyckas ta en by av dig innebär det väl att du inte är så bra som du tror, så vi har ändå oddsen på vår sida

Jag försöker övertala Beerboy att skicka över kö men han vill ha allt kött för sig själv den lilla tjockisen :(

ehhh ska man jämföra miljonerna emot mig så klart jag vet att jag inte är lika bra som er...

men jag vet vad jag är kapabel till....

Så kom inte o säg att jag är en dålig spelare...

Min OB säger allt
 
Topp