FFF vs Wombat

DeletedUser

Guest
ehhh ska man jämföra miljonerna emot mig så klart jag vet att jag inte är lika bra som er...

men jag vet vad jag är kapabel till....

Så kom inte o säg att jag är en dålig spelare...

Min OB säger allt

OB säger inte ett skit om en spelare är skicklig eller ej.

Vilken spelare som helst kunde basha trupper i barbarbyar (före de blev religiösa) och få hög AOB.

DOB säger egentligen bara någonting om hur duktig en stam är på att deffa upp en stammedlem.
 

DeletedUser

Guest
OB säger inte ett skit om en spelare är skicklig eller ej.

Vilken spelare som helst kunde basha trupper i barbarbyar (före de blev religiösa) och få hög AOB.

DOB säger egentligen bara någonting om hur duktig en stam är på att deffa upp en stammedlem.


klart att OB säger något, kolla bara på hans försvar och anfall..
Sedan också hans rank i spelet.
Det är ett krigs spel, och danneboy vet hur man kriga och deffar sig. Samt att adla =) (rank)
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Amped e bara avis för att jag leder OBA :) Och OBT och snart kanske eventuellt OBF

Men han e nog mest sur för att han var så nära att gå förbi mig i OBA men nådde aldrig fram....
 

DeletedUser

Guest
Amped e bara avis för att jag leder OBA :) Och OBT och snart kanske eventuellt OBF

Men han e nog mest sur för att han var så nära att gå förbi mig i OBA men nådde aldrig fram....

det är klart, alla e avundsjuka på din skill, jag kan bara drömma om att ha din talförmåga..;P
 

DeletedUser

Guest
Du skickar anfall på vår rekryterare för att du inte fick komma in i Wombat?
Det är lite sött

Ge mej koordinaterna för byarna du vill att jag ska ta av dej så kan vi göra det här snabbt och smärtfritt

Inte i närheten av lika äckelsött som att en del utav era spelare har fått sina accounts från TTT-spelare och sedan hoppar över till en annan stam....Det är vad som är riktigt sött här =)
 

DeletedUser

Guest
Inte i närheten av lika äckelsött som att en del utav era spelare har fått sina accounts från TTT-spelare och sedan hoppar över till en annan stam....Det är vad som är riktigt sött här =)

Det är mycket du inte vet som du borde ta reda på innan du kommer med såna inlägg ;)
 
Reaktionspoäng
0
wohie waho wohu!

btw, ska man ta det här som att TTT äntligen har "dött"? : D
annars vill jag fasiken se en familjestam av det hela, lite sköj måste man ju få ha iaf.

Och ska du säga som sviker stammen på ett ruttet sätt?? och sedan påstå sig vara ledare?

ledare gör inte så som du har gjort...

Hur var det nu med att iaf. försöka leva som man lär?

Obs. Du får gärna förklara för mig vad jag gjorde som var så ruttet. : )

FFF ( ni diggar visst 3 bokstäver i rad.) tar detta lätt.

Var bara tvungen... :' )
 
Senast ändrad:

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Kan ju säga er att jag tänker inte göra nå vidare motstånd gällande beerboy attacker uppe i norr...

Dom får han ta gratis...

Iallafall off byarna :D
 

DeletedUser

Guest
Ser att ni inte har krossat DanneBoy ännu.. ???
Hur många byar har ni lyckats ta igentligen? knappt 7 eller? .....:eek:

ojoj, ser att DanneBoy´s OBF har ökat riktigt mkt! Hmm, nu har dom andra stammarna och spelarna chans att gå emot WOMBAT i eran kontinent vilken kontinent ni nu ligger i =)
För WOMBAT lär inte ha mkt soldater snart
 
Senast redigerad av en moderator:

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Men ni i wombat har faktiskt problem med mig :)

Har även sett många konstiga attacker...

Synd att jag har mina barn annars så hade ni troligtvis inte tagit någon by :)
 
Topp