Feghet, stolthet och ära?

DeletedUser

Guest
Kollar man statsen så har vi ( jag ) tagit byar av er sen start och med den placeringen vi har på kartan så är det inte konstigt någon av oss skulle tappa byar till den andra.
 

Aloshii

Member
Reaktionspoäng
0
Vad jag ser så handlar detta inte om CCS och de som blir attackerade av CCS ( vilka ni nu är.)
 

DeletedUser

Guest
Kollar man statsen så har vi ( jag ) tagit byar av er sen start och med den placeringen vi har på kartan så är det inte konstigt någon av oss skulle tappa byar till den andra.

Instämmer...men när en spelare av din kaliber ger sig på en spelare som äger en eller två byar ( dessutom oftast frånvarande ) med dig som granne så vet vi oftast hur detta slutar oftast så hinner man inte reagera ens och när man reagerar...då märker du det. Hur som helst e du en mardröm till granne... :---0)). Som klippt och skuren till grannfejden
 

DeletedUser

Guest
Instämmer...men när en spelare av din kaliber ger sig på en spelare som äger en eller två byar ( dessutom oftast frånvarande ) med dig som granne så vet vi oftast hur detta slutar oftast så hinner man inte reagera ens och när man reagerar...då märker du det. Hur som helst e du en mardröm till granne... :---0)). Som klippt och skuren till grannfejden

Håller med dig.. Tycker inte heller om att ha supergun som granne :p
 

Johndoe72

Member
Reaktionspoäng
0
Man kan säga att SuperG är den sura gubben i kvarteret som alltid skriker och skäller på barnen.

Kan hålla med dig Crissy att han inte kommer bli årets granne men när man sitter i samma bostadsrättsförening är han bra, han håller ordning och reda. Och snart har han väl fått sin vilja igen att helt ensam sköta rosorna på gården.
 
Topp