Feghet, stolthet och ära?

Aloshii

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet ärligt talat inte VART jag ska börja. Tycker att v23 är en fail värld till och börja med..

Men men.. Som många vet så var jag med och skapade Swing som sedan blev större och större.
Jag lämnade Swing pga personliga skäl, men det skiter vi i.

Nu är det så att vi har GANGBANG på G i denna värld. En ganska kul sådan men FEG sådan.

MASH
-=BK=-
-ST2-​

Är väl de som vill gangbanga Protte, det är fine. U guys are welcome, jag välkomnar er med öppen famn. Men ni i ST2 är SKÄMMIGA! Ni är större än oss poängmässigt.

Jag bad om diplomati förfrågan och ni sa att ni skulle ta upp det med övriga ledningen för att sedan planera en gangbang bakom min rygg.

Iaf, det är väl inte det hela.
Min kära HEROhar slutat på världen, samma sak med Lakooz. Därför man undrar varför swing blivit så bajs.

Iaf - Swing har 3 allians med 3 stammar i dagsläget, BK , FIN och MASH. Det röstades idag också om vilka Swing vill kriga med. Såhär ser det väl ut än så länge.

"Nu vill jag har hela stammens åsikter innan ledningen tar fler beslut.. Stamkrig, isf mot vilken sta

Stamkrig FIN?
1 Röst (11,11%)
Stamkrig BK?
3 Röster (33,33%)
Stamkrig Protte?
4 Röster (44,44%)
Stamkrig Mash?
1 Röst (11,11%)"

Att de kommer på tal om att kriga mot deras allierade.. haha - WOW, det var ju bara... WOW!

Inte nog med det.. En sak till BK - Ni har LEVT PÅ DENNA VÄRLD endast pga hero annars hade ni varit adlade för länge sedan. Jag personligen hatar er, men pga respekt för hero bad jag min stam att inte attackera er och ni planerar gangbang.

Jag gillade detta spel. Men nu är NI ALLA RUTTNA människor.

En sista mening till ST2. Vill ni ha krig, ni är STÖRRE ÄN OSS. Kom som riktiga män inte med 3 andra stammar.


// Oxy - Stanoz
 

DeletedUser

Guest
Rösta om vilka man vill kriga mot? Och ha sina allierade med på alternativen, om detta stämmer, usch.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Hej visslarn, hur står det till?

Det the gangbangers gör är fult, men det du gör just nu är inte snyggt det heller.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Rösta om vilka man vill kriga mot? Och ha sina allierade med på alternativen, om detta stämmer, usch.

Ja, det stämmer. Hann inte rösta innan jag lämnade.. men tyvärr fanns det inget alterntiv som passade ändå. Föreslog däremot även en ally med gråbyarna då de utgjorde det största hotet på världen! Då hade hela kartan verkligen blivit ljusblå/lila vilket var det som strävades efter.
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Anledningen att det fanns allierade på den listan är för att vi tog alla stammar som var runt oss antar jag.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet ärligt talat inte VART jag ska börja. Tycker att v23 är en fail värld till och börja med..

Men men.. Som många vet så var jag med och skapade Swing som sedan blev större och större.
Jag lämnade Swing pga personliga skäl, men det skiter vi i.

Nu är det så att vi har GANGBANG på G i denna värld. En ganska kul sådan men FEG sådan.

MASH
-=BK=-
-ST2-​

Är väl de som vill gangbanga Protte, det är fine. U guys are welcome, jag välkomnar er med öppen famn. Men ni i ST2 är SKÄMMIGA! Ni är större än oss poängmässigt.

Jag bad om diplomati förfrågan och ni sa att ni skulle ta upp det med övriga ledningen för att sedan planera en gangbang bakom min rygg.

Iaf, det är väl inte det hela.
Min kära HEROhar slutat på världen, samma sak med Lakooz. Därför man undrar varför swing blivit så bajs.

Iaf - Swing har 3 allians med 3 stammar i dagsläget, BK , FIN och MASH. Det röstades idag också om vilka Swing vill kriga med. Såhär ser det väl ut än så länge.

"Nu vill jag har hela stammens åsikter innan ledningen tar fler beslut.. Stamkrig, isf mot vilken sta

Stamkrig FIN?
1 Röst (11,11%)
Stamkrig BK?
3 Röster (33,33%)
Stamkrig Protte?
4 Röster (44,44%)
Stamkrig Mash?
1 Röst (11,11%)"

Att de kommer på tal om att kriga mot deras allierade.. haha - WOW, det var ju bara... WOW!

Inte nog med det.. En sak till BK - Ni har LEVT PÅ DENNA VÄRLD endast pga hero annars hade ni varit adlade för länge sedan. Jag personligen hatar er, men pga respekt för hero bad jag min stam att inte attackera er och ni planerar gangbang.

Jag gillade detta spel. Men nu är NI ALLA RUTTNA människor.

En sista mening till ST2. Vill ni ha krig, ni är STÖRRE ÄN OSS. Kom som riktiga män inte med 3 andra stammar.


// Oxy - Stanoz

Lägg ner, du skickar iväg andras trupper för att sedan kunna adla dem utan motstånd. Fair play?

Sen att ni skulle gå på oss i -=BK=-, när ni är 3 gånger större är väl inte mer fair dessutom borde ni ju vetat efter som ni kör uglyplay med spioner vilka våra allies var. What goes around comes around.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Lägg ner, du skickar iväg andras trupper för att sedan kunna adla dem utan motstånd. Fair play?

Sen att ni skulle gå på oss i -=BK=-, när ni är 3 gånger större är väl inte mer fair dessutom borde ni ju vetat efter som ni kör uglyplay med spioner vilka våra allies var. What goes around comes around.

wtf därför anföll vi aldrig er ju, hahaha! xD Om Oxy adlat er, hade han gjort det redan när Protte var jämnstor med BK.. :confused:
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Hur ställer sig BK till rykterna som cirkulerat ett tag om att ni bett Swing rensa Protte så ni skulle kunna adla dem!
 

mami

Member
Reaktionspoäng
0
Hur ställer sig BK till rykterna som cirkulerat ett tag om att ni bett Swing rensa Protte så ni skulle kunna adla dem!

Hur ställer sig skatan (bra namn och passande framförallt) till att hela TW vet om din karriär som spion här på 23an :)
men det skulle du aldrig vara rakryggad nog att stå för.

Flyg din väg fågel blå
 

Aloshii

Member
Reaktionspoäng
0
Hur ställer sig skatan (bra namn och passande framförallt) till att hela TW vet om din karriär som spion här på 23an :)
men det skulle du aldrig vara rakryggad nog att stå för.

Flyg din väg fågel blå

Kan säga på rak arm att jag inte ens hade skatan på skype...

Haha mami... Jag kommer inte ens på vad jag ska säga till dig. Så värdelös är du
 
Topp