Feghet, stolthet och ära?

mami

Member
Reaktionspoäng
0
Ja jag måste ju vara det då du gör sånt otroligt oväsen över detta ;)

Trodde du var en stor krigare men nu ser jag den lilla pojken bakom skärmen.

Ha det gott och drar du så ta skatan med dig.

Kram
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Vore hemskt tacksam om du kunde lägga fram konkreta fakta istället för att spekulera!:thinking:

Måste bara säga att det är underbart med alla människor som vet mer än jag själv... tackar för er omtanke men nu vet jag vart jag ska vända mig om minnet sviker i fortsättningen! Demens kryper ju ner i åldrarna sägs det.
 

mami

Member
Reaktionspoäng
0
Vore hemskt tacksam om du kunde lägga fram konkreta fakta istället för att spekulera!:thinking:

Måste bara säga att det är underbart med alla människor som vet mer än jag själv... tackar för er omtanke men nu vet jag vart jag ska vända mig om minnet sviker i fortsättningen! Demens kryper ju ner i åldrarna sägs det.

Bra försök men det håller inte lilla gumman :)
 

Aloshii

Member
Reaktionspoäng
0
Ja jag måste ju vara det då du gör sånt otroligt oväsen över detta ;)

Trodde du var en stor krigare men nu ser jag den lilla pojken bakom skärmen.

Ha det gott och drar du så ta skatan med dig.

Kram

Du är en stor krigare framför skärmen med er 9 stammar som ni ska ganga med?
 

Thebie

Member
Reaktionspoäng
0
Ja jag måste ju vara det då du gör sånt otroligt oväsen över detta ;)

Trodde du var en stor krigare men nu ser jag den lilla pojken bakom skärmen.

Ha det gott och drar du så ta skatan med dig.

Kram

Haha, nu råkar det vara så att "Skatan" redan hade lämnat innan chattloggar från skype började saxas.

Nu såg du din chans att kasta lite skit va? ;)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Vore hemskt tacksam om du kan tala om vad jag gjort! Vad jag vet är det inget brott att lämna sin stam:confused:
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Snäälla förklara vad jag begått för brott förrutom att lämna min f.d stam^_^ Blir inte klok på när det blev ett brott mot TW´s oskrivna regler
 

DeletedUser

Guest
Är nog första gången på långe som jag helt håller med Henke.

Sen detta med gangbangs är ju helt underbart, så länge man inte är den som får ta det i baken om man säger så.
Det är lite synd att det diplomatiska aspekten i TW har fått så stor tyngd och man har en stor fördel om man känner spelare från tidigare världar som man kan alliera sig med och låta flera stammar slå mot en, men detta är också en otroligt viktig del i att slå ut sin motståndare.

I en 1vs1 situation kommer vi att ha en vinnare men denna spelare/stam kommer att ha tagit en del försluter vilket gör att en tredje stam kan gå in och städa upp. Vilket i sig gör att en fjärde stam kan gå in efter det och på så sätt dömer man sig själv till undergång så fort man kastar första stenen. Men om man däremot har stam tre och fyra med sig minskar ju risken att de tar en efter kriget. Allt handlar om att överleva till slutet och tyvärr betyder det att man ibland måste sjunka väldigt lågt för att nå dit
 

DeletedUser

Guest
Röstar man av vilka man bör attackera som stam och har sina allierade i den listan bör dom som är allierade med den stammen bryta sin allians direkt och få bort den stammen, eller dö medans man försöker. För väljer man att skita i det så kommer dom hugga er i ryggen förr eller senare när dom stackat upp deras frontbyar och laddat rejält.

Do it, or diiiiiiie!


Btw Oxy, vi smiskar dom på v24. ;)
 

-zhadow

New Member
Reaktionspoäng
0
Går även rykten om att flera andra stammar kommer va inblandade.

MASH ST2 BK sägs ha kontaktat följande stammar: MI6, PBT, LEKA?, INGA, CCC.
Om detta stämmer så kommer nog då denna ALLIANS vinna världen.

Om jag förstår detta så ska det då va syd-alliansen mot väst-alliansen om vilka som ska ta över världen.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Går även rykten om att flera andra stammar kommer va inblandade.

MASH ST2 BK sägs ha kontaktat följande stammar: MI6, PBT, LEKA?, INGA, CCC.
Om detta stämmer så kommer nog då denna ALLIANS vinna världen.

Om jag förstår detta så ska det då va syd-alliansen mot väst-alliansen om vilka som ska ta över världen.

varför skulle de vinna ? de ju mycket kvar till innan världen är över och allt kan hända! kan ju säga att CCC är upptagna med WoL och att Leka? blir adlad av CCS.. sen M16 av Fjotor :)
 

DeletedUser

Guest
Gangbang is a part of the beautiful game bara din tur att bli bangad oxy ! synd
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Går även rykten om att flera andra stammar kommer va inblandade.

MASH ST2 BK sägs ha kontaktat följande stammar: MI6, PBT, LEKA?, INGA, CCC.
Om detta stämmer så kommer nog då denna ALLIANS vinna världen.

Om jag förstår detta så ska det då va syd-alliansen mot väst-alliansen om vilka som ska ta över världen.

Hahah även om det där stämmer så kommer de ju knappast samarbeta framöver, spelet går ut på att 1 stam vinner, inte 8... Ifall denna så kallade "allians" finns idag så kommer ändå ST efter kriget mot protte (förutsatt att de vinner) försöka ta övriga alliansmedlemmar eller hur? :confused:

Annat vore ju konstigt :thinking:
 

baron arne

New Member
Reaktionspoäng
0
Att CCC skulle vara med i något gangbang är dessutom alldeles fel.
Vi fick en förfrågan om att ingå i en allians med WoL, VL och VLA, när vi tackade nej så startade de ett krig mot oss i stället för FIN som de ville stå starkare inför eventuella framtida drabbningar med den jättestammen.
Att det sedan kommer frågor från alla håll och snackas hit och dit, det är ju en annan sak. Om så den minsta lilla skitstam kommer med ett förslag så försöker då jag alltid vara trevlig och väga för och nackdelar med deras idé. Nu är inte vi den stam som har mest allierade och iaps, verkligen inte. Faktum är att vi bara har en relation och den är begränsad till iap, däremot kommer vi väl överens med alla på världen förutom då de tre stammar som började kriga mot oss.
Jag tycker i och för sig att det inte var något dumt krig, nu får vi lite mindre stammar en ärlig och rolig fight och jag hoppas verkligen att vi får kriga färdigt innan någon av de stora drakarna lägger sig i. Vi håller precis på att göra upp i division två av TW värld 23, då undanbeder vi oss inblandning från stammar i högre division.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Jag dementerar, kraftfullt, detta rykte, som säger att vi i -ST2- försöker skapa någon sorts syd allians eller gang mot någon annan

Vi har fullt upp med kriget som pågår just nu och har inte tid eller viljan med att försöka få ihop något annat.

Vi slåss så gott vi kan och framtiden ligger för närvarande i dimman

//Cribba
 

Johndoe72

Member
Reaktionspoäng
0
Ja att vi CCS skulle vara med på någon GB är uteslutet. Vi har roat oss kungligt med Eylight och när det bara fanns spillror kvar togs dessa spillror upp av LEKA. Detta underlätta ju mycket för oss så några större och konstigare beslut om vilken väg vi skulle gå fanns då inte.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Ja att vi CCS skulle vara med på någon GB är uteslutet. Vi har roat oss kungligt med Eylight och när det bara fanns spillror kvar togs dessa spillror upp av LEKA. Detta underlätta ju mycket för oss så några större och konstigare beslut om vilken väg vi skulle gå fanns då inte.

Vem har sagt att ni skulle vara inblandade? xD

Såvitt jag vet är inte CCC o CCS samma stam... ;)
 
Topp