Feghet, stolthet och ära?

DeletedUser

Guest
Starkt av CCS att ge sig på Leka? ( som e för i övrigt 5 gånger mindre än CCS ) bara att applådera !!
 

DeletedUser

Guest
Hela v23, åtminstone de som följer världspolitiken, vet att CCS krigar mot Elight. Det är minst sagt ingen hemlighet framför allt inte för Leka?. Nu tar Leka?:s ledning in golvsmulor till flyktingar från Elight i sin egen stam och sedan gnäller över att de blir anfallna.

Tycker inte synd om er, speciellt inte efter Classic när de gav sig på min lilla stam när Leka? inte var 5 ggr så stora utan snarare 50 gånger. Det var modigt.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
trodde verkligen leka att dom skulle kunna överleva där mitt i smeten.. vilket skämt..
 

DeletedUser

Guest
Det kommer från rätt person som får en HEL VÄRLD att ganga en stam på 4 personer. Tror du kommer ihåg mig på HP10 / Equipoise

Tror att du har blandat mig med någon annan ! Dock stor respekt till dig ingen snack om saken./ General Hennesey
 

DeletedUser

Guest
Ska vi bomba Tyskland för allt vad de har gjort i andra världskriget tycker du ? Dock kan jag inte till 100% dementera det du säger för jag vet inte det..
 

DeletedUser

Guest
Halva Elight ? Hur många var de från början ? 6 ? Isf har du helt rätt där. Om inte pstttt...
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
asså du är ju pinsam självklart CCS adlar er om ni tar in flyktingar sluta lipa!
 

DeletedUser

Guest
asså du är ju pinsam självklart CCS adlar er om ni tar in flyktingar sluta lipa!

Varför e jag pinsam ? Bara för att vi har tagit emot 3 spelare som ville komma till oss då förtjänar vi att bli adlade ?? Hur gammal e du helt seriös ? Vet inte vilken stam du tillhör eller vad är det du nickar men har ni inga diplomater som snackar ut om sådana saker ? Som upplyser om konsekvenserna mm ? Och vad e det för skillnad mellan oss och FIN ( förutom storleken så klart )? Brukar inte kalla folk för pinsamma och fega men hur resonerar du ? Leka? E mindre än oss och då kan vi slå på de ( att de har tagit 3 spelare som valde att hoppa av den sjunkande skeppet kan vara en bra skäl att ge sig på de ) hade FIN tagit in 10 spelare då hade ni respekterat detta ? Eller hade ni manglad de oxå ? Om ni hade gjort det då respekterar jag det om inte då e det nog feghet det handlar om.... Rätta mig om jag har fel...
 

DeletedUser

Guest
Så hade FIN tagit in spelare från Elight då hade du respekterat detta ? Har du ingen moral i kroppen människan ? Det du säger indirekt e att du e feg ( OK att slå på mindre men slickeri om det handlar om större ) Visst ni e större och kommer antagligen att vinna det här fighten ni kommer att anfalla vi kommer att försvara oss efter bästa förmågan men tro inte att ni kommer billigt undan och när detta ( kriget e ett starkt ord ) e över ni sitter i våra byar tömma på trupper och neddragna murar , vad tror du att det händer sen...? En kvalificerad gissning ?
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
oavsett vad ska man inte ta in flyktingar utan va beredd på konsekvenserna ert fel ni tog in flyktingar ni har själv varit en gangbang stam
 

DeletedUser

Guest
Varför e jag pinsam ? Bara för att vi har tagit emot 3 spelare som ville komma till oss då förtjänar vi att bli adlade ?? Hur gammal e du helt seriös ? Vet inte vilken stam du tillhör eller vad är det du nickar men har ni inga diplomater som snackar ut om sådana saker ? Som upplyser om konsekvenserna mm ? Och vad e det för skillnad mellan oss och FIN ( förutom storleken så klart )? Brukar inte kalla folk för pinsamma och fega men hur resonerar du ? Leka? E mindre än oss och då kan vi slå på de ( att de har tagit 3 spelare som valde att hoppa av den sjunkande skeppet kan vara en bra skäl att ge sig på de ) hade FIN tagit in 10 spelare då hade ni respekterat detta ? Eller hade ni manglad de oxå ? Om ni hade gjort det då respekterar jag det om inte då e det nog feghet det handlar om.... Rätta mig om jag har fel...

1. ingen aning
2. ja eftersom CCS plockade byar av tex. toffex9, så ja.
3. 19
4. Sir Digby, CCS. inte hört något från mjukis om just detta.
5. vilka konsekvenser?
6. Storlek och erfarenhet. Plasering på kartan kanske..
7/8. ni tog emot flyktingar, och ja det ligger lite i det.. dom mindre stammarna kan man ju puckla på utan att vara alltför försiktig, oftast.
9. jag hade personligen inte respekterat FIN om dom tog in 10 spelare från Elight
10. hade FIN tagit in 10 från Elight så hade vi nog haft rätt att göra det ja, men som du sa.. diplomaten hade nog varnat oss ;)
11. var inte medveten om att CCS och FIN låg i krig, men som jag skrev, om FIN tog in 10 spelare från Elight så hade CCS troligtvis haft rätt att attackera FIN.
tror jag svarade på allt, lättare om du vill tjafsa InGame via PM :)
 

DeletedUser

Guest
oavsett vad ska man inte ta in flyktingar utan va beredd på konsekvenserna ert fel ni tog in flyktingar ni har själv varit en gangbang stam

Så man ska dömas bara för att vi heter Leka? ? Vad vet du om mig nuvarande ledningen eller ledningen från classic ? Antagligen inte ett dugg !
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
guuud skönt slippa dig allvarligt så gnällig du är speciellt när ni är den som tar in flyktingar :)
 

DeletedUser

Guest
Okej - vi har nu fastställt att ni har olika åsikter. Nu kan vi lämna den diskussionen. Tack.
 
Topp