Förslag på skript

DeletedUser

Guest
Jag har en idé som skulle vara bra att ha! ^^

Det skulle vara bra att få ett skript som man använder i sin farmrapport där det står hur mycket resurser som spejades, så klickar man på skriptet så kommer det upp en ruta med hur många av de olika trupperna man måste skicka för att få alla resurser? :)

Detta skulle i alla fall spara mig massor av tid! ^^ Om det är nån som skulle kunna fixa det så skulle det verkligen uppskattas! :D

son skrip t vill ja oxo haa!
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag har en idé som skulle vara bra att ha! ^^

Det skulle vara bra att få ett skript som man använder i sin farmrapport där det står hur mycket resurser som spejades, så klickar man på skriptet så kommer det upp en ruta med hur många av de olika trupperna man måste skicka för att få alla resurser? :)

Detta skulle i alla fall spara mig massor av tid! ^^ Om det är nån som skulle kunna fixa det så skulle det verkligen uppskattas! :D

Skulle vart riktigt skönt att ha :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Hahahahahaha :awsm:

Det där scriptet som ni pratar om har funnits lääänge :D
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag har en idé som skulle vara bra att ha! ^^

Det skulle vara bra att få ett skript som man använder i sin farmrapport där det står hur mycket resurser som spejades, så klickar man på skriptet så kommer det upp en ruta med hur många av de olika trupperna man måste skicka för att få alla resurser? :)

Detta skulle i alla fall spara mig massor av tid! ^^ Om det är nån som skulle kunna fixa det så skulle det verkligen uppskattas! :D

Gå några sidor bak i tråden så hittar du det..

Edit: Bara för att jag är så snäll och söt idag :)
 

DeletedUser

Guest
Tack Farbror Joakim! :D Men tyvärr är skriptet lite dum mot mig, jag antar att man ska använda det i en rapport och då kommer det bara upp NaN resurser, NaN LK behövs ;( Nån vänlig själ som vill förklara varför? :)
 

DeletedUser

Guest
Tack Farbror Joakim! :D Men tyvärr är skriptet lite dum mot mig, jag antar att man ska använda det i en rapport och då kommer det bara upp NaN resurser, NaN LK behövs ;( Nån vänlig själ som vill förklara varför? :)

NaN = Not a Number.
Funkar perfekt för mig dock...
 

DeletedUser

Guest
Tack Farbror Joakim! :D Men tyvärr är skriptet lite dum mot mig, jag antar att man ska använda det i en rapport och då kommer det bara upp NaN resurser, NaN LK behövs ;( Nån vänlig själ som vill förklara varför? :)

Du får ju se till att du har resurser spejade också ^^
 

DeletedUser

Guest
Ide 1- Ett script som klickar på attack knappen, inget annat.

Ide 2- Ett script som bytar by, inget annat

Ide 3- Ett script som man skulle kunna köra på kombinerat, som visar ett max antal farm platser på 1-800 och sen ha en pop up ruta med byarna i bb kod, skulle underlätta att kunna hitta färdiga off/deffbyar för stora konton. Som hitta adels i v8 scriptet.

Ide 4-Ett script som klickar ok inne i attack ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ide 1- Ett script som klickar på attack knappen, inget annat.

Ide 2- Ett script som bytar by, inget annat

Ide 3- Ett script som man skulle kunna köra på kombinerat, som visar ett max antal farm platser på 1-800 och sen ha en pop up ruta med byarna i bb kod, skulle underlätta att kunna hitta färdiga off/deffbyar för stora konton. Som hitta adels i v8 scriptet.

Ide 4-Ett script som klickar ok inne i attack ;)

1an och 4an är inte tillåtna ;)
 

DeletedUser

Guest
Hej!

Läste tidigare om en förfrågan om ett skript som man körde i kart vyn för att plocka fram koordinaten till BB-Byar, då har jag en fråga skulle någon kunna göra ett sådant som plockade fram alla koordinaten till spelar byarna på den kart vy som man tittar på för tillfället?

Mvh YaSa4Fun
 

DeletedUser

Guest
Hej!

Läste tidigare om en förfrågan om ett skript som man körde i kart vyn för att plocka fram koordinaten till BB-Byar, då har jag en fråga skulle någon kunna göra ett sådant som plockade fram alla koordinaten till spelar byarna på den kart vy som man tittar på för tillfället?

Mvh YaSa4Fun

Finns ett script som tar fram alla koordinater från en spelares profil, om du hellre vill ha det.
Annars kan jag se om jag kan skriva om Barbar-scriptet.
 

DeletedUser

Guest
Finns ett script som tar fram alla koordinater från en spelares profil, om du hellre vill ha det.
Annars kan jag se om jag kan skriva om Barbar-scriptet.

Hade varit nice om du ville försöka :)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Har själv ett script som tar ut alla byar på kartan. Man ställer själv in hur mycket poäng byn maximalt får ha. Eller jag menar, det finns ett sånt script, men jag vet inte vem som har det!
 

DeletedUser

Guest
har ett sådant script, men man klickar fram byarna istället för att få dom färdiga i ett script
 
Topp