Förslag på skript

DeletedUser

Guest
Gör ett försök i denna tråd och efterlyser ett nytt Outgoing script då de gammla ej
funkar efter den senaste uppdateringen så nån vänlig själ som har ett sånt på
lager och vill dela me sig av de?

Danskare Hexa
 

DeletedUser

Guest
Efterlyser ett script som liknar barbar-hittaren. Vill ha ett som plockar fram alla koordinater till fiendebyar i den 15x15 man befinner sig i.. Hade varit awsm <3
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Källkod:
javascript:  var spelare = ['','FearFM' ''];  var stammar = [];    var doc = (window.frames.length>0)?window.main.document:document;  var td = doc.getElementsByTagName('td');  var villages = "";    for (i=0;i<td.length;i++) {  	  	var id = td[i].id;  	id = id.substring(0, 4);  	  	if (id=='tile') {  		  		var string = td[i].innerHTML;  		  		if(string.indexOf('onmouseover="map_popup(\'') != -1) {  			var koordinat = "";  			  			string = string.substring(string.indexOf('onmouseover="map_popup(\''));  			  			var string2 = string;  			  			while(string2.indexOf('|') != -1) {  				  				if (string2.charAt(string2.indexOf('|') + 4) == ')')  					koordinat = string2.substring(string2.indexOf('|') - 3, string2.indexOf('|') + 4);  				  				string2 = string2.replace('|', '');	  			}  			  			string2 = string;  			for(j=0;j<spelare.length;j++) {  				  				var player = '\''+spelare[j]+' (';  				  				if (string2.indexOf(player) != -1 & villages.indexOf(koordinat) == -1) {  					villages += koordinat+' ';	  				}  			  			}  			  			for(j=0;j<stammar.length;j++) {  				  				var tribe = '\''+stammar[j]+' (';  				  				if (string2.indexOf(tribe) != -1 & villages.indexOf(koordinat) == -1) {  					villages += koordinat+' ';	  				}  			  			}  			  		}  		  	}  	  }    alert(villages);    end();

Skriv in namnet på spelaren du vill ha koordinater på. Funkar inte exakt som du sa men det gör ju jobbet någorlunda.
Ska du ha fiendestam så bara lägg till fiendens stamnamn istället för spelarnamnet. Går att ha flera namn :)
 

P3kkl

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill ha ett script som skickar alla mina trupper jag har i mina färdigbyggda offbyar på farm mot olika barbarienbyar.
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
ett script där man kan avsluta alla attacker som man kan man har skickat?...
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
hittade inget av detta med sök så...
söker ett script som markerar raporterna beroende på vilken färg de har.

vill alltså att den skall markera alla gröna raporter så att man sedan kan slänga eller flytta dem.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill ha ett script, som räknar ut hur mycket trupper det behövs för att sno åt sig alla resurser från en spej rapport.
 

DeletedUser

Guest
Tack. Funkar den på v12? Isf hur funkar den? :p
Testade att vara inne på rapporten men inget hände.

Edit. Det kom upp en ny flik med info om yxor :S
 

DeletedUser

Guest
Hej,

jag behöver ett script som döper om alla byar, helst med numrering
 

DeletedUser

Guest
skulle vilja ha ett smidigt script som gör att man kan kolla barbar adlingar i t.ex en kontinent som skett senaste veckan eller så..

mer exakt vad jag vill ha är:

adlingar gjorde i en kontinent.. (borde gå att ställa in mellan dessa koordinater..) tid bakåt som också går att justera.. bara barbarer eller alla adingar ske helst gå att välja med..
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
skulle vilja ha ett smidigt script som gör att man kan kolla barbar adlingar i t.ex en kontinent som skett senaste veckan eller så..

mer exakt vad jag vill ha är:

adlingar gjorde i en kontinent.. (borde gå att ställa in mellan dessa koordinater..) tid bakåt som också går att justera.. bara barbarer eller alla adingar ske helst gå att välja med..
Twstats?
Ger dig exakt vad du vill ha.
http://se.twstats.com/sv7/index.php?page=ennoblements#
 

DeletedUser

Guest
hur ser jag bara barbarer som blivit adlade och ställer in tiden??
 

DeletedUser

Guest
ok.. ger mig.. jag ville ha färre knapptryck och färre sidor att gå igenom.. men du var ju inte sugen på att fixa det.
 
Topp