Epic = Backstabbers

DeletedUser

Guest
Haa, Gizzur och Florran ni är så söta.
Följs åt som bill och bull ;)

Varför så mycket agg mot käre hunkbunk?
 

DeletedUser

Guest
Kommer från han som har mest off på hela världen? :rolleyes:

säger den som tappa en by mot han men tog tbx den senare och slösade allt sitt off. du är bra duktig du själv =P

men ärligt. detta är ett spel sluta tryck ner varandra =p

dom jag adlar har jag långa trevliga konvos med

och Hunkbunk spelar underbart, så epic sluta komma med dessa falska påhopp :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
men ärligt. detta är ett spel sluta tryck ner varandra =p

Tvinga mig inte gå igenom dina gamla kommentarer på forumet ;)

Ontopic; Verkar gå bra för CP - frågan är vad Epic verkar hålla på med o.0
 

DeletedUser

Guest
Asså vad fan är det här? a joke? Näe Epic, nu får ni fan ta och skärpa till er. Varför håller ni er inte till CP (om ni vill överleva) för ni håller ju på med massa andra j'vla stammar.

Men som alla sagt från början, Epic fail! Så nu vill vi se att ni håller er till den stammen som utger mest hot (vilket är CP), istället för alla andra. Det är för erat bästa!
 

DeletedUser

Guest
Asså vad fan är det här? a joke? Näe Epic, nu får ni fan ta och skärpa till er. Varför håller ni er inte till CP (om ni vill överleva) för ni håller ju på med massa andra j'vla stammar.

Men som alla sagt från början, Epic fail! Så nu vill vi se att ni håller er till den stammen som utger mest hot (vilket är CP), istället för alla andra. Det är för erat bästa!

hihi lite roligt att canza,sprain o keasera fortfarande ger sig på T.E.W istället för CP,ni verkar lite rädda:D
 

DeletedUser

Guest
Vore riktigt kul om det bara stod mellan oss större stammar. T.E.W har vi exempelvis 27-3 stats mot och jag gissar att det är nån vinnieby de tog.

Många sånna här mindre irritationsmoment gör dock tyvärr att vi inte riktigt får pröva att mäta oss mot endast CP, då de tillsammans om inte annat irriterar.

Vi kommer dock bjuda på motstånd vilket ni redan sett i ert forum iom adelsmännen som dött. Vissa byar kan vi kanske inte hålla för evigt medan andra kommer vara ointagliga på överskådlig tid.

Vore roligast såklart om alla småstammar kunde hålla sig utanför för att göra det mer spännande och publikvänligt =)


Tycker det är kul att Sprain Önskar att vi "mindre" stammar håller oss utanför detta samtidigt som han bombar både våran stam plus andra "mindre" stammar med både fakes och annat smått och gott.

Är det hans sätt att "snällt" önska att vi ska hålla oss utan för "Giganternas kamp" ?

Säger bara kör hårt CP och visa vart skåpet ska stå.
 

DeletedUser

Guest
Skulle nog inte kalla det giganternas kamp,epic blir slagna både gula,blå o rosa :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är kul att Sprain Önskar att vi "mindre" stammar håller oss utanför detta samtidigt som han bombar både våran stam plus andra "mindre" stammar med både fakes och annat smått och gott.

Är det hans sätt att "snällt" önska att vi ska hålla oss utan för "Giganternas kamp" ?

Säger bara kör hårt CP och visa vart skåpet ska stå.


Det du sa :)
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
säger den som tappa en by mot han men tog tbx den senare och slösade allt sitt off. du är bra duktig du själv =P

men ärligt. detta är ett spel sluta tryck ner varandra =p

dom jag adlar har jag långa trevliga konvos med

och Hunkbunk spelar underbart, så epic sluta komma med dessa falska påhopp :cool:

dom du adlar har du långa konvos med, hehe, det kallas för en sak de där o de e aktivitetstest ;)
 

DeletedUser

Guest
haha, patetiskt, han har nämnt allt. någon som måste skämmas är ni. slössade ungefär 30 Nukes på en spelare. och han förlorade 1 by! herregud, du är väl ganska patetisk. Sämsta motstånd ever :p bra fortsätt springa in i spikade byar. me likey!

säger han som blev rimmad av en random? och fick ta över ett konto i närheten och inte vågat tagit hämd?


åh hur går det med mitt förre detta konto?:p
 

DeletedUser

Guest
jag tycker en förut så intressant tråd mest bara blivit en massa tjabb spelare emellan . kom igen nu folk ! On Topic !
 

DeletedUser

Guest
säger han som blev rimmad av en random? och fick ta över ett konto i närheten och inte vågat tagit hämd?


åh hur går det med mitt förre detta konto?:p

visst jag vet att jag vart rimmad av "en spelare" och du vet mycket väl varför.
hade mycket otur, men du ska komma ihåg att jag har byggt upp detta nästan helt själv. fick det när du hade 4 byar och 24k i poäng. och rank 74~
 

DeletedUser

Guest
visst jag vet att jag vart rimmad av "en spelare" och du vet mycket väl varför.
hade mycket otur, men du ska komma ihåg att jag har byggt upp detta nästan helt själv. fick det när du hade 4 byar och 24k i poäng. och rank 74~

jo, faktiskt förvånad vad du gjort med kontot. asnx fick ju det i prinship vid jul och lyckades inte ta en by på 3 veckor. Sen så kom jag hem igen och gav det till dig.

men väntar faktiskt på att du ska hämnas mot ....., visst du hade sjuk med otur men var ju små roligt ändån :p


aja ska inte dra denna tråd mer off topic.
 
Topp