Energi dryck

DeletedUser

Guest
Drick själv 8-10 (energi dryck) på en dag/18 timmar, då kmr iaf tarmarna elr ngt organ få frätskador. Alla e annorlund enrgi drycker med bara ett fåtal ändrade ingredienser och annat tillägg, i vilket fall som helst är det skadligt för kroppen.

Edit-Energi drycker är precis som rökning, fast dessa drycker bryter ner organen istället för kolio osv.

Min farbror drack 11 Red Bull på 6-7 timmar, hände inte ett piss med honom.
 

DeletedUser

Guest
man får både cancer å hemoroider av energi drycker har jag hört så därför dricker jag saft
 

DeletedUser

Guest
Insåg när jag läste tråden att jag antagligen varit död ett bra tag om man ens ska tro på hälften av det här.... :awsm:
 

DeletedUser

Guest
vaa :D Ingen här som gibbar eller? Blir ju lätt 6-7 monster på en natt och inte fan mår man dåligt av det:cool:
 

DeletedUser

Guest
vaa :D Ingen här som gibbar eller? Blir ju lätt 6-7 monster på en natt och inte fan mår man dåligt av det:cool:

gibbar, trodde att du menade dyngade eller något annat coolt, jo jag gör det ibland, vänder på dygn osv väldigt ofta, det brukar fungera med tea eller vanligt vatten för att hålla igång kroppen över natten.
 

DeletedUser

Guest
Ska jag hålla mig vaken så tar jag hellre en kopp kaffe, eller en hel termos:awsm:
Energidricka dricker jag endast för smakens skull som inte finns nån annanstans. X-ray Cola är den godaste eneridrycken!:D

Men en sak jag undrar över är vart alla som dricker 5-6 energidryck om dagen får alla pengar ifrån? Kostar ju en hel förmögenhet ju :confused:
 
Topp