Ecalos

DeletedUser

Guest
Men Beaver.. Du har ju ingen aning om på vilket sätt dem är inaktiva. Jag kan säga att de inaktiva egentligen är online väldigt mycket, flera timmar varje dag, men dem finner ingen glädje på v4 och adlar därför inte särskilt mycket. Hade dem dock fått motstånd tror jag säkert att dem hade börjat adla och deffat bort.

Så chansen att någon lyckas adla bort de spelare som inte adlar så mycket är väldigt liten.
 

DeletedUser

Guest
Men Beaver.. Du har ju ingen aning om på vilket sätt dem är inaktiva. Jag kan säga att de inaktiva egentligen är online väldigt mycket, flera timmar varje dag, men dem finner ingen glädje på v4 och adlar därför inte särskilt mycket. Hade dem dock fått motstånd tror jag säkert att dem hade börjat adla och deffat bort.

Så chansen att någon lyckas adla bort de spelare som inte adlar så mycket är väldigt liten.

Jag står fast vid det jag sagt, du kan försöka försvara dina älsklingar precis hur mycket du vill (vem f*n är DU egentligen?). En uppmaning till v4 är att samla ihop sig och mosa Ecalos, enda chansen att någon annan än de ska vinna världen, hoppas jag på något sätt har fått NÅGON att fundera på detta. Vet att många här älskar Ecalos och tycker att dom är så fruktansvärt bra, visst dom var bra men inte med så här mycket inaktiva spelare, tycker inte man ska få leva på gamla meriter hur länge som helst!

Over and out! Back to v2.
 

DeletedUser

Guest
Jag står fast vid det jag sagt, du kan försöka försvara dina älsklingar precis hur mycket du vill (vem f*n är DU egentligen?). En uppmaning till v4 är att samla ihop sig och mosa Ecalos, enda chansen att någon annan än de ska vinna världen, hoppas jag på något sätt har fått NÅGON att fundera på detta. Vet att många här älskar Ecalos och tycker att dom är så fruktansvärt bra, visst dom var bra men inte med så här mycket inaktiva spelare, tycker inte man ska få leva på gamla meriter hur länge som helst!

Over and out! Back to v2.

Ja jösses, sist jag kollade så har vi i ecalos inte många vänner i V4 överhuvudtaget, lyser rött lite här o där :), man sitter o tittar lite på hur resurserna rullar in så man får RÅD att bygga nästa adels, sen när man har den så kan man köra ett varv o ta lite byar, ibland händer det att någon slänger iväg ett anfall eller två på en med vilket känns hedrande då det inte är så ofta, men det är klart är man utrensad på trupper är det ju inte så lätt att anfalla, haha.

Men du bäver du är ju en fantastisk spelare och likaså din stam verkar det som, varför kommer inte ni till V4 istället? Kontakta någon av stammarna så finns det säkert en hel del konton som dem kan ge er så slipper dem sitta kö på kontona, o sen skulle vi ju få värsta motståndet med, hahahahahahaahahahahaha

Ja du var i alla fall en kul filur det får man ge dig, och du lyckas tydligen oerhört bra med ditt uppsåt att retas.
 

DeletedUser

Guest
Vet inte om du har någon som helst respekt på din värld, men du har iaf tappat all (om du nu hade nån) sedan du kom till V4as forum. Få lite mer kött på benen innan du ger dig in i diskussionen... För just nu skämmer du bara ut dig
 

DeletedUser

Guest
Vet inte om du har någon som helst respekt på din värld, men du har iaf tappat all (om du nu hade nån) sedan du kom till V4as forum. Få lite mer kött på benen innan du ger dig in i diskussionen... För just nu skämmer du bara ut dig

stämmer väldigt bra, bara att titta på hans stats så förstår man :)
 

DeletedUser

Guest
Inte vad jag vet, vi har nog adlat bort han. tittade på V2 stats

vad är fel med hans v2 stats??

Sen så får jag tacka beaver för att han försöker hjälpa till o tagga till våra fiender, vi har försökt att pusha på dom lite då o då för att dom inte ska tappa gnistan men all hjälp är välkommen!
 

DeletedUser

Guest
Jaha, du väljer att köra den varianten... Risken finns att du inte får nått motstånd då ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe jag spelade länge nog med och emot ecalos för att ta reda på vad jag ville om dem. Det var roligt faktiskt hade gärna fortsatt men skolan är tidskrävande.

Och beaver, du behöver inte oroa dig, ecalos mäter sig inte med tco någonstans =)
 

DeletedUser

Guest
Hehe jag spelade länge nog med och emot ecalos för att ta reda på vad jag ville om dem. Det var roligt faktiskt hade gärna fortsatt men skolan är tidskrävande.

Och beaver, du behöver inte oroa dig, ecalos mäter sig inte med tco någonstans =)


Det är ju det jag menar abel, fattar det inte, v4 verkar sova! Admins! Ta in Ecalos och hela v4 så kör vi alla mot oss!
 

DeletedUser

Guest
Om nu V4:a sover kanske du skulle göra nått åt det?

Verkar som om att du vill ha dig ett konto, och Ecalos pojkarna vill att du ska ha dig ett konto också.

Vill du låna ett så hör av dig.

Så är ni i Ecalos nöjda nu?
 

DeletedUser

Guest
Och beaver, du behöver inte oroa dig, ecalos mäter sig inte med tco någonstans =)

Och hur begrundar du dom slutsatserna? :) Vi är 58 spelare mot 94 (inte alla aktiva, men hur ska jag kunna veta?) och du tror att vi har kört fullt ut på just dig? Njaa, isof har du fel. Har jag fel vill jag gärna veta hur du annars mäter Ecalos kraft ;)
 
Topp