Ecalos

DeletedUser

Guest
Lugna er med smutskastningen, jag vill se en högre nivå på diskussionen.

Tråden handlar om v2-stammen BringT:s (numer en del av TCO) uppmaning till Ecalos (v4) att ta konton i Solace (v2), Ecalos (v4) mötande utmaning till dåvarande v2-stammen BringT (numer en del av TCO) att ta konton i stammar som Ecalos (v4) ligger i krig med samt dessa respektive konflikter.

Right... :eek:
 

DeletedUser

Guest
ett jäkla tjat om denna stam ecalos . visst dem har visat att dem kan spela. men vafan dem är långt i från dem bästa stammen.. kanske på värd 4 men finns stammar och har funnits stammar som är mycket bättre.. spelar ingen roll om ni tjafsar emot eller inte.. det är mitt tycke och jag blir bara less att höra allt tjat och skryt om hur bra dem är och diverse. och ändå har jag bara spelat på värden i ca 2-3 veckor under annat namn :)

puss på er alla andra som spelar :)
 

DeletedUser

Guest
ett jäkla tjat om denna stam ecalos . visst dem har visat att dem kan spela. men vafan dem är långt i från dem bästa stammen.. kanske på värd 4 men finns stammar och har funnits stammar som är mycket bättre.. spelar ingen roll om ni tjafsar emot eller inte.. det är mitt tycke och jag blir bara less att höra allt tjat och skryt om hur bra dem är och diverse. och ändå har jag bara spelat på värden i ca 2-3 veckor under annat namn :)

puss på er alla andra som spelar :)

Ecalos kastade ut alla som trodde de hade lärt sig spela i V1- V3 ut ur V4, dom va för långsamma helt enkelt :D
 

DeletedUser

Guest
Ecalos gör sitt jobb i sin värld, man kan knappast jämföra olika världar då dom funkar på olika vis, men allt som allt så är vi lite smartare, lite roligare, lite bättre, lite snyggare (jag är sjukt snygg), QTU är min svärson snart så han är också lite bättre, så vad än alla säger så är vi bäst :)

Beaver är faktiskt som en riktig bäver, han stoppar upp humorflödet i forumet, ha kul istället det är det som är skillnaden mellan ecalos o alla andra, vi har sjukt kul.
 

DeletedUser

Guest
men allt som allt så är vi lite smartare, lite roligare, lite bättre, lite snyggare (jag är sjukt snygg), QTU är min svärson snart så han är också lite bättre, så vad än alla säger så är vi bäst :)


Ok, då vet vi det, tack så mycket för att du berättade det! Nu vet jag hur osäker du är. :awsm:

OnTopic: Har aldrig sagt att i har tråkigt, är ganska så tydlig med vad mina tankar är kring den här världen och Ecalos. Ta och angrip mina inlägg (gärna med Quote) om det är något du undrar över istället för att skriva sånt här! :)


ps. Jag skrattade så jag fes när jag läste ditt inlägg.
 

DeletedUser

Guest
Bara jag som liknar Beaver med den gamle GoL? "Jag är störst, bäst och vackrast" attityden, men när man väl möter Ecalos i krigsfältet börjar man få ont om tid, problem irl eller så funkar inte internet helt plötsligt...
 

DeletedUser

Guest
Bäver-GOL e nog samma person, mycke snack lite verkstad, adlar 30 poängare och till på köpet försöker att rättfärdiga det.

Skulle va kul om han hade stake att ta konto i V4 för att visa hur man gör, nej glömde han hade en Bäver :D
 

DeletedUser

Guest
Härligt när 2 personer kommenterar mig och gömmer sig bakom något fakeforumnamn. Love it!

Vilka de två föregående talare är har jag ingen aning om.
 

DeletedUser

Guest
ett jäkla tjat om denna stam ecalos . visst dem har visat att dem kan spela. men vafan dem är långt i från dem bästa stammen.. kanske på värd 4 men finns stammar och har funnits stammar som är mycket bättre.. spelar ingen roll om ni tjafsar emot eller inte.. det är mitt tycke och jag blir bara less att höra allt tjat och skryt om hur bra dem är och diverse.

Du har fel.
 

DeletedUser

Guest
OnTopic: Har aldrig sagt att i har tråkigt, är ganska så tydlig med vad mina tankar är kring den här världen och Ecalos.

Har inte orkat läsa allt du skriver men har du någonsin varit ontopic?
 

DeletedUser

Guest
Härligt när 2 personer kommenterar mig och gömmer sig bakom något fakeforumnamn. Love it!

Vilka de två föregående talare är har jag ingen aning om.

Har bara 1 forumkonto, det här... Aldrig haft och kommer nog aldrig att ha något annat! Så fakeforumnamn är att ta i (vilket du gör ganska ofta)

Sen så är ju faktiskt du den ända här inne som inte törs säga vilket konto du sitter på, så om du inte har ett konto, stick ifrån V4as forum är du snäll

Aldrig hört talas om dig heller ;) Förens du kom hit och blev utskrattad
 

DeletedUser

Guest
värld 2? bringT? vilka är ni? herregud, håller den skitvärlden på fortfarande? har ni inte lyckats ta slut på världen än? och världfan har varit igång månader längre än v4,ingen ens i närheten av vad vi åstadkommit här på v4.

håller med har ni inte lyckats ta kål på den världen än ??
och vem i helveta är ni?
jag är inte en som gillar ecalos men tro mig dom hade krossat er utan att tappa ens 10 byar!!
 

DeletedUser

Guest
Får inte ihop det. Men ni som spela v2 förut då som är här vart tog ni vägen ? :p förlångsamma ?

Orkade inte spela på två världar samtidigt, och valde att sluta på v2 eftersom allt omkring mig och mitt konto var helt fucked up. Ville ju spela i TCO, och gick med, men låg på tok för långt ifrån alla för att det skulle vara kul, och samtidigt orkade jag ju inte.

Vad jag vet så finns mitt förra konto fortfarande kvar, däremot så är det inte särskilt aktivt. Och det finns i din stam :p

Runt 50% i stammen lirade inte ens tribalwars förrän v4 dök upp, och då valde de ju så klart att börja på den världen istället för att börja på en värld som pågått i flera månader.

Vad de andra beträffar så kan de förklara själva. Annars kan jag komma med en förklaring så gott jag kan och vet :p
 

DeletedUser

Guest
Får inte ihop det. Men ni som spela v2 förut då som är här vart tog ni vägen ? :p förlångsamma ?

för att jag sket i den världen efter att ledningen fuckat upp MR?? spelar det för roll egentligen folk byter världar hela tiden av alla olika orsaker, så att säga att folk inte lirar på v4 eller v2 av diverse anledningar som på något vis ska försöka spegla en själv som en bättre lirare är bara fåniga.
 

DeletedUser

Guest
Jag slutade lira på V2 efter att vi (Solace) kört över FrPow. För de som inte vet så bestod FrPow av Frankrikes mest erfarna o fruktade spelare. Det kunde man läsa om på deras stam beskrivning. Vi i Solace, vi var ett gäng rookies desutom alla irl. Samt att FrPow desutom var typ 40% större än oss.

Efter det så blev V2 ointressant, åtminstone för mig. Jag var dessutom en ganska liten spelare. Det mest roliga bestod i våra synkade attacker från hela stammen samt att alla var irl med varandra. De spelare från V2 som postar i V4 forumet, hmm har ingen aning om dessa existerade på den tiden.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp