Ecalos

DeletedUser

Guest
Hehe jag spelade länge nog med och emot ecalos för att ta reda på vad jag ville om dem. Det var roligt faktiskt hade gärna fortsatt men skolan är tidskrävande.

Och beaver, du behöver inte oroa dig, ecalos mäter sig inte med tco någonstans =)

Du lirade fan i några dagar max :p

Men all heder åt dig Abeldabel. Du lyckades skicka många/några fejks. Många för att vara en Ecalos lirare, då vi inte fejkar. Några för att vara dig, då du enligt dig själv brukade skicka riktigt jävla många fejks, upp emot tiotusentals :eek:

Sen var det totalt omöjligt för oss dödliga i Ecalos att ta en by av Abel. Han döpte ju om 5 incs/sekund! Fan sjukt! Ingen kan mäta sig med Abels förmåga att döpa om incs...

Gillar inte den aggressiva bävern som försöker vända alla våra fiender mot oss :( Vilket påminner mig om att vi redan krigar mot det mesta av v4.
 

DeletedUser

Guest
Du lirade fan i några dagar max :p

Men all heder åt dig Abeldabel. Du lyckades skicka många/några fejks. Många för att vara en Ecalos lirare, då vi inte fejkar. Några för att vara dig, då du enligt dig själv brukade skicka riktigt jävla många fejks, upp emot tiotusentals :eek:

Sen var det totalt omöjligt för oss dödliga i Ecalos att ta en by av Abel. Han döpte ju om 5 incs/sekund! Fan sjukt! Ingen kan mäta sig med Abels förmåga att döpa om incs...

Gillar inte den aggressiva bävern som försöker vända alla våra fiender mot oss :( Vilket påminner mig om att vi redan krigar mot det mesta av v4.

Nu ljuger du allt!!!

Jag har fått många fejk attacker på mig från er!
 

DeletedUser

Guest
Du lirade fan i några dagar max :p

Men all heder åt dig Abeldabel. Du lyckades skicka många/några fejks. Många för att vara en Ecalos lirare, då vi inte fejkar. Några för att vara dig, då du enligt dig själv brukade skicka riktigt jävla många fejks, upp emot tiotusentals :eek:

Sen var det totalt omöjligt för oss dödliga i Ecalos att ta en by av Abel. Han döpte ju om 5 incs/sekund! Fan sjukt! Ingen kan mäta sig med Abels förmåga att döpa om incs...

Gillar inte den aggressiva bävern som försöker vända alla våra fiender mot oss :( Vilket påminner mig om att vi redan krigar mot det mesta av v4.

Man ska inte ljuga.
Nästan alla attacker som ni skickar är fejk :)
 

DeletedUser

Guest
Man ska inte ljuga.
Nästan alla attacker som ni skickar är fejk :)

Och du är inte sämst på v4.

Nej, nu får vi sluta ljuga. Dock ljög jag inte i förra inlägget.

Man kan påstå att någon annan ljuger. Men när man inte kommer med mer än det så är man bara en liten fläskbit i maten :p
 

DeletedUser

Guest
Jag påstår inte att ni är dåliga, tvärtom tycker jag spelare i ecalos är ruggigt bra, något annat har jag inte sagt =)

säger bara att jag vet flera spelare under beavers flagg som håller en omänsklig hög klass.

men det där ang fejks vill jag gärna veta lite mer om, jag fick in en jävla massa fejks på de kontona jag satt på så det vet jag inte riktigt om jag vill tro på =)
 

DeletedUser

Guest
Jag påstår inte att ni är dåliga, tvärtom tycker jag spelare i ecalos är ruggigt bra, något annat har jag inte sagt =)

säger bara att jag vet flera spelare under beavers flagg som håller en omänsklig hög klass.

men det där ang fejks vill jag gärna veta lite mer om, jag fick in en jävla massa fejks på de kontona jag satt på så det vet jag inte riktigt om jag vill tro på =)

klart som fan vi fejkar, bara ARS som glömmer bort det hela tiden (han är rätt kass egentligen) men dom flesta av oss anser nog att massfejk (fejk i tusental) är överskattat och att fejka smart funkar minst lika bra och oftast bättre, plus att man slipper trycka på anfalls knappen 342k gånger i timmen.
 

DeletedUser

Guest
Jag fejkar ibland, när jag orkar och finner det nödvändigt :) Ser inte varför man skulle behöva skämmas för det...

Sen kan ni ju fråga Fixxer vart mina rens brukar vara nånstans :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag påstår inte att ni är dåliga, tvärtom tycker jag spelare i ecalos är ruggigt bra, något annat har jag inte sagt =)

säger bara att jag vet flera spelare under beavers flagg som håller en omänsklig hög klass.

men det där ang fejks vill jag gärna veta lite mer om, jag fick in en jävla massa fejks på de kontona jag satt på så det vet jag inte riktigt om jag vill tro på =)

Då missförstod jag dig Abel.

Men vi fejkade dig bara för att det var du :p
 

DeletedUser

Guest
Att jag inte tycker att du är något annat än en juldekoration som samlar damm :)

Aha okej.
Du jag har inte så långt bort till dig.
Jag kan faktist skicka attacker på dig ;)
Eller det får bli om 2 veckor för jag måste skicka på Macke som svar på hans 76 attacker ;)
 

DeletedUser

Guest
Lugna er med smutskastningen, jag vill se en högre nivå på diskussionen.

Tråden handlar om v2-stammen BringT:s (numer en del av TCO) uppmaning till Ecalos (v4) att ta konton i Solace (v2), Ecalos (v4) mötande utmaning till dåvarande v2-stammen BringT (numer en del av TCO) att ta konton i stammar som Ecalos (v4) ligger i krig med samt dessa respektive konflikter.
 
Topp