EAG startar krig mot SRB

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
måste ju göras ordentligt men olika strategier vad som ger störstm vints till minst kontnad mm......
vill du ha ett fullskallig analys över frontlinjer mm över v11 men olika stammar så få du kontakta mig igm


kom igén nu SRB ni e då inte poffs men motstånd ska ni ju klara av att ge dem

Vill jag gärna. Skriv gärna din analys till mig nu direkt. Tack :)
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
jag väntar med spänning på SRB bulls dagbok från kriget :)

Den kommer - ni har hållit mig fullt sysselsatt med annat än skrivande under 3 dygn nu - men det har varit tuffa dygn och vi har förlorat många byar (majoriteten dock tillhöriga en inaktiv spelare som inte har KÖ som ni har upptäckt nu) - måste ju föregå med gott exempel så jag har fullt upp att försvara mina egna +8 - men rapport kommer när tid så medges - nu ska jag stoppa lite adelsmän //SRB-bull
 

DeletedUser

Guest
Den kommer - ni har hållit mig fullt sysselsatt med annat än skrivande under 3 dygn nu - men det har varit tuffa dygn och vi har förlorat många byar (majoriteten dock tillhöriga en inaktiv spelare som inte har KÖ som ni har upptäckt nu) - måste ju föregå med gott exempel så jag har fullt upp att försvara mina egna +8 - men rapport kommer när tid så medges - nu ska jag stoppa lite adelsmän //SRB-bull

Okej men om ni har problem med inaktiva spelare så är det väl inte EAG´s problem o det är väl antal erövningar som gäller eller skall man dela upp dom i A o B-erövningar?!
 

DeletedUser

Guest
För er som är ev intresserade

denna statt inhåller även många retakes och inaktiva spelare!

Side 1:
Tribes: EAG
Side 2:
Tribes: SRB

Timeframe: 22/02/2011 00:00:00till01/03/2011 15:34:12

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 85
Sida 2: 22
Skillnad: 63

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 645,636
Sida 2: 193,192
Skillnad: 452,444

chart
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Okej men om ni har problem med inaktiva spelare så är det väl inte EAG´s problem o det är väl antal erövningar som gäller eller skall man dela upp dom i A o B-erövningar?!

Nä, jag har väl heller inte sagt att det är ert problem - jag försöker bara så sakligt jag kan redovisa läget - och vi kommer nog även fortsätta att tappa en del del byar de närmaste dagarna - det är ganska naturligt när det är ni som anfaller och vi som försvarar - att erövra oförsvarade byar är väl lite som att själa godis från småbarn - kan man liksom inte missa.

Kan förresten dementera ryktet i den andra tråden att vi skulle ha slut på deff - för något är det ju som dödar era adelsmän med tillhörande rens (för egen del är det minst 20 EAG-adel som fått bita i gräset det senaste dygnet och jag räknar med att det blir några till idag). Jag brukar inte beblanda mig med rykten men ett enda undantag får jag väl tillåta mig att göra - ogillar nämligen desinformation men det är väl en del av det psykologiska kriget.

Det vore en nåd att stilla bedja om vi fortsättningsvis kunde skippa ryktesspridning och bara hålla oss till fakta - men det är naturligtvis bara ett önskemål från min sida. //SRB-bull

//SRB-bull
 

DeletedUser

Guest
Nä, jag har väl heller inte sagt att det är ert problem - jag försöker bara så sakligt jag kan redovisa läget - och vi kommer nog även fortsätta att tappa en del del byar de närmaste dagarna - det är ganska naturligt när det är ni som anfaller och vi som försvarar - att erövra oförsvarade byar är väl lite som att själa godis från småbarn - kan man liksom inte missa.

Kan förresten dementera ryktet i den andra tråden att vi skulle ha slut på deff - för något är det ju som dödar era adelsmän med tillhörande rens (för egen del är det minst 20 EAG-adel som fått bita i gräset det senaste dygnet och jag räknar med att det blir några till idag). //SRB-bull

//SRB-bull

Det finns ngt som heter anfall är bästa försvar!

Men varför köra med oförsvarade byar?

Du är en av dom få som bjuder upp :) o döda adel,men gräset i dina farmer börjar o blekna o bli mindre ;)

Det är skillnad o stjäla godis från barn och att ta godis från ngn som har tappat sin påse :)
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Vart tog ala andra i SRB vägen som var här innan? :( Blir ju tråkigt utan er :)

Kämpa på nu SRB...vi har fortfarande trupper som vill ha något att döda :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jag läser ännu, men skriver inget då jag inte ser att ni skriver något som verkar vettigt att svara på.
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Aha, förlåt :( Ska skriva något som är tillräckligt intressant för att mans ka skriva :)
Ska bara komma på något först :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Ni är jätteduktiga på att skriva båda två. All respekt till er <3<3<3

Räcker det?
 

DeletedUser

Guest
För er som ev följer detta!

Side 1:
Tribes: EAG
Side 2:
Tribes: SRB

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 44
Sida 2: 1
Skillnad: 43

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 325,073
Sida 2: 9,753
Skillnad: 315,320

chart
 

DeletedUser

Guest
Det var en dum fråga Castel.. Man gör oftast det man är bäst på ;)

Ännu en liten diss, men det tycker jag är på sin plats!
 

foo fighters

New Member
Reaktionspoäng
0
Ni får väl fortsätta med de där kommentarerna om det gör er glada:) Fast en hel del av kommentarerna har ju blivit bortplockade av förklarliga skäl.
 
Topp