EAG startar krig mot SRB

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
ir så kör man rens rens rens adel rens rens adel rens adel rens rens adel
allt inom loppet av 5 min alla ser ut som adelståg>!
 

DeletedUser

Guest
150ms är det...

Har man inte lärt sig snipa sådana tåg så kan man ju undra vad man har för mål med detta spelet :thinking:

Vaknat igen .. Kul :)

Ja det är såna här du ska snajpa med lätthet framöver ;)
idag kl 15:43:08:491 4:05:13
idag kl 15:43:08:541 4:05:13
idag kl 15:43:08:591 4:05:13
idag kl 15:43:08:641 4:05:13
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Vaknat igen .. Kul :)

Ja det är såna här du ska snajpa med lätthet framöver ;)
idag kl 15:43:08:491 4:05:13
idag kl 15:43:08:541 4:05:13
idag kl 15:43:08:591 4:05:13
idag kl 15:43:08:641 4:05:13

Grattis, ville du visa att du är duktig som kan skicka t-tåg?

Varför kommer du in här i EAG's krigstråd och riktar en random kommentar mot mig när jag ligger säkert 100+ iväg från dig med adel, bara för att hetsa eller?

Jag lekte med OBA när jag satt på Sliten och plockade varenda jävla tåg ni skickade så varför skulle jag vara rädd för resterande skräpspelare.

Väx upp.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Grattis, ville du visa att du är duktig som kan skicka t-tåg?

Varför kommer du in här i EAG's krigstråd och riktar en random kommentar mot mig när jag ligger säkert 100+ iväg från dig med adel, bara för att hetsa eller?

Jag lekte med OBA när jag satt på Sliten och plockade varenda jävla tåg ni skickade så varför skulle jag vara rädd för resterande skräpspelare.

Väx upp.

No offense dude, men spelet handlar om så mycket mer än adelståg, så chilla ner lite va.

Finns spelare i OB som förmodligen är rätt mycket duktigare än dig. Keep it humble man.
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
No offense dude, men spelet handlar om så mycket mer än adelståg, så chilla ner lite va.

Finns spelare i OB som förmodligen är rätt mycket duktigare än dig. Keep it humble man.

Jag svarade på ett inlägg gällande tåg så då är det väl rimligen så att jag enbart snackar om det, inte sant?
mupp..

Tvivlar på att någon i OB är bättre än mig. Det finns folk som är bättre än mig, dock inte i den stammen.
 

DeletedUser

Guest
Jag svarade på ett inlägg gällande tåg så då är det väl rimligen så att jag enbart snackar om det, inte sant?
mupp..

Tvivlar på att någon i OB är bättre än mig. Det finns folk som är bättre än mig, dock inte i den stammen.

Hahaha, U Wish Bro :D

Håller med om att det blivit lite off-topic i denna tråden. Det hade ju startat redan innan och eftersom tråden verkar vara den enda aktiva.....
 

DeletedUser

Guest
Som f.d. SRB spelare och nu PFFEAG spelare så tycker jag det är helt ok att ni går off topic. Det är ju ändå roligare att se när ni bråkar lite med varandra än att se Fymigs eller Castels kommentarer om hur dåligt motstånd vi ger :)
 

DeletedUser

Guest
Jag svarade på ett inlägg gällande tåg så då är det väl rimligen så att jag enbart snackar om det, inte sant?
mupp..

Du var mig en riktig pajas. När du drar slutsatsen att för att du kan snipa 150ms tåg så är du en bra spelare och OB fyllt med skräpspelare så kommenterar jag det.

Chilla ner for hilvede. Jag vet om hur bra du är då jag försökt ta byar av Sliten när du spelat, men jag vet också om hur bra ett par av spelarna i OB är.

Du ska ha credz, du är duktig, men keep it humble som sagt.
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Du var mig en riktig pajas. När du drar slutsatsen att för att du kan snipa 150ms tåg så är du en bra spelare och OB fyllt med skräpspelare så kommenterar jag det.

Chilla ner for hilvede. Jag vet om hur bra du är då jag försökt ta byar av Sliten när du spelat, men jag vet också om hur bra ett par av spelarna i OB är.

Du ska ha credz, du är duktig, men keep it humble som sagt.

Aha, ytterliggare en bitter förlorare då mao.
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Vem är du ingame? garga?

Intressant att veta ifall vi ska käfta vidare, orkar inte spendera tid på randoms :)
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Spelade på Vodka Björn en gång i tiden.

Random då mao eftersom du hoppat av v11.

Du får gärna tycka jag är omogen och arrogant, det gör mig inget. Dom enda jag är skyldig ödmjukhet är min stam och dom vi har goda diplomatiska relationer med, resten bryr jag mig inte om. Vill ni inte ha med mig att göra så har ni friheten att inte citera mina inlägg och vara stöddiga.
 

DeletedUser

Guest
Random då mao eftersom du hoppat av v11.

Du får gärna tycka jag är omogen och arrogant, det gör mig inget. Dom enda jag är skyldig ödmjukhet är min stam och dom vi har goda diplomatiska relationer med, resten bryr jag mig inte om. Vill ni inte ha med mig att göra så har ni friheten att inte citera mina inlägg och vara stöddiga.

Fair enough.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, U Wish Bro :D

Kul att du tror att du kan bedömma situationen om det, Du har väl bara suttit och adlat 20 k spelare hela världen.
And u aint superman maybe superfail.

Jomen visst är jag Superman... Vet inte om jag någonsin adlat ngn med 20 k... Men kolla bak du..Mina senaste 7-8 byar har jag iaf tagit från dessa... Spelare 1 aktiv och duktig . Spelare 3 grym lirare . Spelare 2 mer en skojare. Alla i samma stam

1. Riplid
Stam: BooYaa
Poäng: 1,401,736

2. Bärsärk
Stam: BooYaa
Poäng: 923,56

3. The SuperNinja Turtle
Stam: BooYaa
Poäng: 2,342,810
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
God afton, det är väl inte så mkt till krig att rapportera om det här längre, men för den som till äventyrs är intresserad följer här en lägesrapport över den gågna veckan

Kriget är väl egentligen över. Början på veckan var katastrofal med mellan 10-20 förlorade byar per dag - orkade inte engagera mig nämnvärt. Senaste 3 dagarna har dock det här förbaskade spelet fångat mitt intresse igen; detta trots att slaget egentligen är förlorat. Det har inte hänt så mkt på erövringsfronten, förlust för SRB med totalt 2-3, men det har duckats och väggats för fulla muggar så kriget har allt pågått.

Mark Twain talade om 3 sorters lögn: Lögn, Förbannad lögn och Statistik - så här klistrar jag in lite statistik för de 3 senaste dagarna (3-dagars perioden noga vald för att muntra upp mig):

Spelare Erövrade byar Förlorade byar Skillnad OBA OBF
SRB-bull 2 3 -1 21.277 1.974.290

En viss skillnad mellan OBA och OBF - syns ju ganska tydligt vem som anfaller och vem som försvarar.

Vi får väl se hur engagemanget är de kommande dagarna - men på sikt siktar jag givetvis på att omringa dom ;)

//SRB-bull
 
Topp