EAG startar krig mot SRB

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Då har EAG samlat i ladorna och bestämt sig för att förklara krig mot SRB.

Vi är "aningen" mindre men vi ska i vart fall göra vad vi kan för att försöka bromsa upp EAG's försök att (tillsammans med storebror BooYaa) lägga under sig större delen av södra halvklotet.

Det har varit några hektiska dygn av förberedelser och mer hektiskt lär det bli. Om det till äventyrs finns någon annan - stam eller enskild - som tycker att det vore tråkigt om EAG (med familj) växer sig allt för starka för att det ska vara riktigt hälsosamt för alla övriga, så mottages givetvis all assistans i alla des former tacksamt - för rent statistiskt har naturligtvis lättviktaren svårt att stå emot någon längre tid mot en stam som är mångdubbelt större.

Ett kan jag dock lova - med eller utan hjälp från andra - vi kommer kämpa på till sista man.

Vänliga Hälsningar
SRB-bull

PS! Kommer nog ha lite svårt att hinna med att säga så mkt här den närmaste tiden ;)
 

DeletedUser

Guest
Då har EAG samlat i ladorna och bestämt sig för att förklara krig mot SRB.

Vi är "aningen" mindre men vi ska i vart fall göra vad vi kan för att försöka bromsa upp EAG's försök att (tillsammans med storebror BooYaa) lägga under sig större delen av södra halvklotet.

Det har varit några hektiska dygn av förberedelser och mer hektiskt lär det bli. Om det till äventyrs finns någon annan - stam eller enskild - som tycker att det vore tråkigt om EAG (med familj) växer sig allt för starka för att det ska vara riktigt hälsosamt för alla övriga, så mottages givetvis all assistans i alla des former tacksamt - för rent statistiskt har naturligtvis lättviktaren svårt att stå emot någon längre tid mot en stam som är mångdubbelt större.

Ett kan jag dock lova - med eller utan hjälp från andra - vi kommer kämpa på till sista man.

Vänliga Hälsningar
SRB-bull

PS! Kommer nog ha lite svårt att hinna med att säga så mkt här den närmaste tiden ;)

Vad har Booyaa med detta o göra? Detta skall bli intressant en DEFF stam mot en OFF stam...

Ps Tiggeri är förbjudet i Sverige!
 

foo fighters

New Member
Reaktionspoäng
0
Ps Tiggeri är förbjudet i Sverige!

Tanken med inlägget är ju att stånd en ömsesidig vinnig med andra stammar/spelare så jag kan försäkra dig om att det inte rör sig om tiggeri:)

Men jag antar att du endast ämnade vara nedlåtande och det får ju stå för dig.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Men jag antar att du endast ämnade vara nedlåtande och det får ju stå för dig.

absolut inte! dock så är jag så trött på alla blandar in BY i våra affärer.

Sen så har ni ju redan "mergat" med TOO så detta krig är väl att räknas som TOO o SRB vs EAG!



Ps man skall inte gå över ån efter vatten.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ni har inte blivit anfallen av en enda stam under eran tid i v11 om jag inte minns fel när jag kollade upp er på twstats senast. Inte en by har blivit adlad. Ska bli kul att se nu när våra 10 000 000 gubbar smäcker sönder era väggar:)
 

DeletedUser

Guest
Ni har inte blivit anfallen av en enda stam under eran tid i v11 om jag inte minns fel när jag kollade upp er på twstats senast. Inte en by har blivit adlad. Ska bli kul att se nu när våra 10 000 000 gubbar smäcker sönder era väggar:)

Ja det är möjligt men 14 000 000 har redan dött mot mina murar så ingenting är omöjligt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nja, då dom räknar OB i poäng och inte i antal gubbar som dött så äre lite fel i det du säger. Sen ville vi inte ha dig i vårt land så slösade lite väl mycket trupper. Blir ju lättare nu när du inte kommer få någon deffhjälp när vi är klara med allt :)
 

DeletedUser

Guest
En tråd om detta intressanta krig räcker väl? Så alla rykten om hur och var och varför kan väl stanna här ;)
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Vad har Booyaa med detta o göra? Detta skall bli intressant en DEFF stam mot en OFF stam...

Ps Tiggeri är förbjudet i Sverige!


Ja den första dagens krig gick ju i blåbärens favör - DEFF mot OFF 1-0. Men högmod går före fall - för är EAG bara hälften så bra som jag tror så kommer det att bli betydligt tuffare i morgon. Men lite kul var det att vi (som inte startade kriget) i varje fall fick ta en rond.

Så jag upprepar mitt "tiggeri" - finns det någon därute (stam eller enskild) som vill hjälpa David mot Goliat - kontakta mig - kunde vi bara bli lite mer jämnstora så skulle det här kunna bli riktigt kul.


Side 1:
Tribes: SRB
Side 2:
Tribes: EAG

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,005
Sida 2: 0
Skillnad: 10,005

chart



Sen så har ni ju redan "mergat" med TOO så detta krig är väl att räknas som TOO o SRB vs EAG!

Ps man skall inte gå över ån efter vatten.

Nja, vi har väl inte mergat direkt - vi fick ju ett ultimatum av er att ta vår hand ifrån TOO eller möta er på slagfältet. Vi valde då att inte svika våra vänner varefter de flesta av dom blev så glada att de anslöt sig till SRB. De flesta av de gamla TOO-medlemmarna ligger ju dessutom många timmar bort så det är nog allt SRB vs EAG och inget annat - och ni är ju vår tillökning till trots ändå mer än dubbelt så stora menar jag.

Ni har inte blivit anfallen av en enda stam under eran tid i v11 om jag inte minns fel när jag kollade upp er på twstats senast. Inte en by har blivit adlad. Ska bli kul att se nu när våra 10 000 000 gubbar smäcker sönder era väggar:)

Det var inte riktigt sant - vi hade faktiskt ett krig mot TFF en gång i tiden :) - om än ett ganska kort och intensivt sådant - sedan fick vi kanske inte så mycket av kakan - för sedan kom ju ni indundrande från norr och väster och stängde in oss i vårt lilla område i söder där vi tillbringat våra dagar allt sedan dess. :( Men vi har ju inte bara rullat tummarna - vi har väl bidragit lite till de där 14 miljonerna som gokocken talade om ...:rolleyes:

Ja, ja, det var lite reflektioner kring dag 1 - nu får vi fortsätta att ha ihjäl varandra med glatt mod och i god ton - nu måste jag tillbaka - har någraa tusen ink att förhålla mig till ^_^
 

DeletedUser

Guest
Men vi har ju inte bara rullat tummarna

Nej det har ni verkligen inte gjort! ni har adlat upp varenda gråby i K74

och ni är ju vår tillökning till trots ändå mer än dubbelt så stora menar jag

O Fan :) dagens rätt

finns det någon därute (stam eller enskild) som vill hjälpa David mot Goliat - kontakta mig - kunde vi bara bli lite mer jämnstora så skulle det här kunna bli riktigt kul.

Om du inte minns historian om David o Goliat så har inte jag läst ngt om att David sprang från by till by o grät o bad om hjälp utan han stod upp själv....
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Nej det har ni verkligen inte gjort! ni har adlat upp varenda gråby i K74



O Fan :) dagens rätt



Om du inte minns historian om David o Goliat så har inte jag läst ngt om att David sprang från by till by o grät o bad om hjälp utan han stod upp själv....


Ja, ja. Jag försöker bara att hålla en vänlig, saklig och anständig samtalston med alla - även våra angripare - men du har tydligen väldigt svårt för att föra diskussionen på den nivån. Varför hela tiden krydda dina uttalanden med spydiga och nedlåtande kommentarer? Kan vi inte hålla diskussionen på en något högre nivå så är det ingen mening att forsättningsvis kommentera dina inlägg.

Vänliga Hälsningar, SRB-bull
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Kan ju bara säga att vi i EAG är långt ifrån klara med er i SRB/TOO...
Vi har lekt med TOO inna och det kommer vi fortsätta göra med SRB, fast på ett "snyggare" sätt ;)

Återstår att se vad ni har att erbjuda =)
Än är inte kriget över och iaf jag vill ha ett lite längre krig där vi får lite motstånd så vi får upp vår OB lite :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Kan vi inte hålla diskussionen på en något högre nivå så är det ingen mening att forsättningsvis kommentera dina inlägg.

Det tycker jag att du gör rätt i :) tala i silver o tiga i guld.
 

DeletedUser

Guest
1 - 0 till SRB av en deffmiss från oss. Riktigt snyggt snabbadlat faktiskt.

Än sålänge har mina rensningar haft 100% dödlighet och dragit ner flera av era byar i graven. Blir nog till och med lättare att rensa(hur fasen det ska gå?) nu när antalet anfall ökar dagligen och resterande i stammen får sina måltavlor.

Tar emot bets om hur långlivade SRB är. Bara skicka ett PM. Har tävling mot SRB internt så kan väll ha tävling för resten med! Vinsten är mig i supermankallingar :D

Smakprov
 
Senast redigerad av en moderator:

foo fighters

New Member
Reaktionspoäng
0
Det känns lite som om EAG lägger stort värde i att försöka få sista ordet i varje liten antydan till argumentation. Håll humöret uppe EAG:are:) Puss på er.
 
Topp