Disney avslutar IAP

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
För att få slut på denna del av diskussionen så kan jag meddela samtliga att Disney på ett väldigt tillmötesgående sätt förklarat för mig varför de inte vill se Lody i någon stam. Jag respekterar deras känslor inför dessa tankar och åsikter och förstår dem till viss del.

Det är dock inte därför lody avlägsnats från Exc. Det är heller inte ett desperat försök till att få slut på kriget. Anledningen till den stannar mellan mig och lody.

Därför måste jag hålla med "prinsessan" här lite. :)

Nu handlar dock inte denna tråd om huruvida lody är en backstabber eller inte så vi kanske kan lämna honom ifred här. :)

Väl talat.
 

DeletedUser

Guest
Dock va de inte, "ha inte den spelaren hos er för han kanske backstabbar eller nåt emot er" utan de va mer att vi i disney inte vill se den spelaren hos en stam vi ska ha diplomatiska förbindelser med. Ser du sen nånstans exc inte fått alla info framlagd till sig ?!

Förstår du nu mer logiken : ) ?

Nix. (10 tecken)
 

DeletedUser

Guest
Ber i och med detta inlägg att forumsmod stänger och sedemera tar bort denna tråd.

Anledningen är upplösningen av Disney. Stammen finns ej längre och därför finns det ingen anledning att tråden finns kvar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp