Disney avslutar IAP

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Reaktionspoäng
0
Se till att lägga upp lite bevis för det så man får se vad ni grundar er uttalande på.

Sånt behövs inte, det är inga problem hos våra forumsmod att totalt förstöra en spelares rykte utan någon somhelst fakta bakom det :) Okej att dem stänger ute han men att vädra "skiten" han gjort utan bevis på externa känns lite extremt.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Sånt behövs inte, det är inga problem hos våra forumsmod att totalt förstöra en spelares rykte utan någon somhelst fakta bakom det :) Okej att dem stänger ute han men att vädra "skiten" han gjort utan bevis på externa känns lite extremt.

Då är ju frågan var du tycker att man ska dra gränsen. Om någon kontaktar mig, antingen via "rapportera inlägg" eller pm, och visar att de känner sig kränkta eller liknande så kommer jag ta med det i beräkningen när jag moddar. Jag bygger min moderering mycket på att ni alla är totalt olika individer och på att jag verkligen inte vill döda forumet. Därför sitter jag inte och raderar allt som kan liknas vid smutskastning utan att ens fundera på det, för lite lagom flame:ing är en av de saker jag själv uppskattade mest när jag bara spelade. Men jag inser också att något som låter totalt oskyldigt för en person kan kännas väldigt kränkande för en annan så jag försöker vara någorlunda flexibel.


Summan av kardemumman - rapportera inlägg om något stör er och kontakta mig hemskt gärna via pm om ni har synpunkter på hur jag modererar.

Ber om ursäkt för bortsvävningen från topic!
 

DeletedUser

Guest
Disney

j*vligt många stammar som snakar skit om Disney men fn när det väll dags att börja kirg springer alla och gömer sig D: inte nice :(
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Istället för att dividera om vem som är vad så vet nog de flesta vid det här laget hur läget är, sen är det så att den enes Jesus är den andras djävul och vice versa... Bara kör på och gör upp in game :)
 

Cheezballz

Member
Reaktionspoäng
0
Påstår du att du inte är en backstabber? Jag kan iaf dra upp miljoner exempel på att du inte är någon teamspelare.

Han kan väl visst vara en teamspelare. Bara att han söker de perfekta teamet och adlar de som inte duger.

Och ni andra som skyller på backstabbning är ändå bara utnyttjade av lirarna ni hade inte kommit upp i de poängen ni haft annars.

Kanske lite OT men ah.

/Cheez
 

DeletedUser

Guest
Får väl säga GLHF till båda parter, men hejar egentligen på exc i hemlighet. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Haha denna tråden va ju rolig, ska man ha diplomati med en stam ska man väl kunna lita på att man inte ska bli backstabade eller motarbetade och då man nu sagt att en spelare som lody som nu finns i exc som tänkt vara med i disney och som försökt efter de inte fungera även förstöra för enskilda spelare osv så är de inget konstigt i att ledningen då ber er kicka honom....
Tycker inte att det finns någon riktig logik i detta. Min åsikt är att Disney bör ha kontaktat Exc för att berätta vilken sorts spelare det rör sig om, på ett helt neutralt och behärskat sätt. När man däremot lägger fram det som ett krav, med konsekvenser som innefattar ett krig, börjar det dra iväg lite. Det är väl Excs beslut om de vill ha kvar spelaren trots att ni har lagt fram konkreta bevis på att spelaren är en så kallad "backstabber". För ni hade bevis, eller?

Bara mina tankar.
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte att det finns någon riktig logik i detta. Min åsikt är att Disney bör ha kontaktat Exc för att berätta vilken sorts spelare det rör sig om, på ett helt neutralt och behärskat sätt. När man däremot lägger fram det som ett krav, med konsekvenser som innefattar ett krig, börjar det dra iväg lite. Det är väl Excs beslut om de vill ha kvar spelaren trots att ni har lagt fram konkreta bevis på att spelaren är en så kallad "backstabber". För ni hade bevis, eller?

Bara mina tankar.

Håller med, men även där vet jag att Exc gör likadant
"Gör så, annars" - om du fattar ;P
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte att det finns någon riktig logik i detta. Min åsikt är att Disney bör ha kontaktat Exc för att berätta vilken sorts spelare det rör sig om, på ett helt neutralt och behärskat sätt. När man däremot lägger fram det som ett krav, med konsekvenser som innefattar ett krig, börjar det dra iväg lite. Det är väl Excs beslut om de vill ha kvar spelaren trots att ni har lagt fram konkreta bevis på att spelaren är en så kallad "backstabber". För ni hade bevis, eller?

Bara mina tankar.

Dock va de inte, "ha inte den spelaren hos er för han kanske backstabbar eller nåt emot er" utan de va mer att vi i disney inte vill se den spelaren hos en stam vi ska ha diplomatiska förbindelser med. Ser du sen nånstans exc inte fått alla info framlagd till sig ?!

Förstår du nu mer logiken : ) ?
 

DeletedUser

Guest
Isåfall får väl jag skriva och klaga, med tanke på att ni ville ha med mig och jag tackade nej? :awsm:

Fast egentligen hade jag tänkt att hälsa på MrManiac, så jag gör väl det bara.

Hej MrManiac! Dig har jag inte sett till sen du flydde V7, trevligt att ha dig tillbaka!

Ett litet klagomål, för sakens skull. Ni verkar inte sköta diplomatin bra Disney, men det är erat val och jag struntar fullständigt i det.

Hej Vurp. Kul att du hänger i. :)

Jag måste dock säga att det inte var tal om någon flykt från v7. Mitt avsked berodde tyvärr på betydligt tråkigare saker än så. Mer vill jag nog inte säga här, men är du nyfiken får du gärna skicka ett PM "in game". :)
 

DeletedUser

Guest
Dock va de inte, "ha inte den spelaren hos er för han kanske backstabbar eller nåt emot er" utan de va mer att vi i disney inte vill se den spelaren hos en stam vi ska ha diplomatiska förbindelser med. Ser du sen nånstans exc inte fått alla info framlagd till sig ?!

Förstår du nu mer logiken : ) ?

För att få slut på denna del av diskussionen så kan jag meddela samtliga att Disney på ett väldigt tillmötesgående sätt förklarat för mig varför de inte vill se Lody i någon stam. Jag respekterar deras känslor inför dessa tankar och åsikter och förstår dem till viss del.

Det är dock inte därför lody avlägsnats från Exc. Det är heller inte ett desperat försök till att få slut på kriget. Anledningen till den stannar mellan mig och lody.

Därför måste jag hålla med "prinsessan" här lite. :)

Nu handlar dock inte denna tråd om huruvida lody är en backstabber eller inte så vi kanske kan lämna honom ifred här. :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp