Disney avslutar IAP

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Dags att lägga mig i lite här.

Ja, vi kanske är lite hårda med Diplomatin.

Men ni har absolut inte spelat med så kallad : Lody, ( Nick ingame får ni ta reda på själva ) mer en vad vi har gjort.
Han är som sakt eller var en del av vårt speedteam och vi vet exakt vad han går för.

Sen när vi inte vill ha med han mer i vårt team började han förstöra för kompisar, förhållande och snackade skit om ALLA.

Får han inte som han vill så smörar han för alla andra bara för att få ner dessa spelare.
Och det har hänt oss nu.

Och ni väljer att försvara denna spelaren.
Och vi hade bestämt att bannlysa honom, därför viker vi inte ner oss bara för att ni plockade in honom i stammen.

Jag kommer inte vika ner mig, och är det att ni vill försvara sådanna spelare är det upp till er.

Varför smutskasta oss?
Låt oss spela vårt spel, och ha våra regler.
Vem har sagt att ni ska följa det?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ta det med diplomaten a.k.a supporten så få ni nog en fin lösning på det hela.
 

DeletedUser

Guest
Dags att lägga mig i lite här.

Ja, vi kanske är lite hårda med Diplomatin.

Men ni har absolut inte spelat med så kallad : Lody, ( Nick ingame får ni ta reda på själva ) mer en vad vi har gjort.
Han är som sakt eller var en del av vårt speedteam och vi vet exakt vad han går för.

Sen när vi inte vill ha med han mer i vårt team började han förstöra för kompisar, förhållande och snackade skit om ALLA.

Får han inte som han vill så smörar han för alla andra bara för att få ner dessa spelare.
Och det har hänt oss nu.

Och ni väljer att försvara denna spelaren.
Och vi hade bestämt att bannlysa honom, därför viker vi inte ner oss bara för att ni plockade in honom i stammen.

Jag kommer inte vika ner mig, och är det att ni vill försvara sådanna spelare är det upp till er.

Varför smutskasta oss?
Låt oss spela vårt spel, och ha våra regler.
Vem har sagt att ni ska följa det?


Jag har talat med den andra halvan av er ledarstab nu och rett ut ett och annat och jag överlåter till honom att informera dig om vad som sagts.
 

DeletedUser

Guest
Dags att lägga mig i lite här.

Ja, vi kanske är lite hårda med Diplomatin.

Men ni har absolut inte spelat med så kallad : Lody, ( Nick ingame får ni ta reda på själva ) mer en vad vi har gjort.
Han är som sakt eller var en del av vårt speedteam och vi vet exakt vad han går för.

Sen när vi inte vill ha med han mer i vårt team började han förstöra för kompisar, förhållande och snackade skit om ALLA.

Får han inte som han vill så smörar han för alla andra bara för att få ner dessa spelare.
Och det har hänt oss nu.

Och ni väljer att försvara denna spelaren.
Och vi hade bestämt att bannlysa honom, därför viker vi inte ner oss bara för att ni plockade in honom i stammen.

Jag kommer inte vika ner mig, och är det att ni vill försvara sådanna spelare är det upp till er.

Varför smutskasta oss?
Låt oss spela vårt spel, och ha våra regler.
Vem har sagt att ni ska följa det?

Om han nu är så hemsk borde ni vara nöjda att vi varit så dumma att vi tagit in honom. Nu har han alltså inte bara lyckats göra er arga, utan ni ska nu förlora en massa trupp och värdighet...
Om han är så ond, så sitter han nog och ler nu, det är ju inte bara blåbär ni ska plocka när ni get er på oss...
Och om han nu levt rövare, varför inte ta upp det med supporten? Istället för att skrika och banka nävarna i golvet. En spelare ni inte gillar, ok, men att tro ni kan banna honom från en hel värld...
Och hade ni varit betydligt tydligare, och mer konstruktiva när diskussionen kom upp mellan oss hade allt varit annorlund. Men I denna sandlåda kommer vi nog sitta tillsammans ett tag nu.
Nu berättar du dessutom för alla att ni vill på en spelare pga vad som hänt på en annan värld, och jag tror att det är mot reglerna, men jag kan ha fel där.
 

DeletedUser

Guest
Då det uppkommit tankar om att vi hyser något grundläggande agg mot Disney och dess spelare som resten av v15 verkar ha så vill jag med detta inlägg dementera detta.

Vi hyser inget agg mot någon stam på det sätt som det visat sig att v15 har mot Disney. Tvärt om tycker vi att deras stam till största delen består av spelare som är duktiga TW-spelare. Vår irritation sträcker sig endast till sättet Disney avslutade vår IAP på och till deras offensiv mot oss.

Vi svarar alltså bara på tal. Inget annat.

Jag vill även framföra till samtliga som läser detta att vi inte vill ha något "gangbang" av Disney. Skall det krigas så skall det krigas på rättvist sätt. Exc kan inte hållas ansvariga för vad andra stammar vill och vad dessa ser för möjligheter i detta läge.
 

DeletedUser

Guest
Haha denna tråden va ju rolig, ska man ha diplomati med en stam ska man väl kunna lita på att man inte ska bli backstabade eller motarbetade och då man nu sagt att en spelare som lody som nu finns i exc som tänkt vara med i disney och som försökt efter de inte fungera även förstöra för enskilda spelare osv så är de inget konstigt i att ledningen då ber er kicka honom....
 

DeletedUser

Guest
Haha förstår inte vad ni vill få ut av denna tråd? Kör på Disney bara. Disneys diplomati verkar fungera som Poisons på v13 ungefär :)
 

Pontus=D

Member
Reaktionspoäng
0
Nu berättar du dessutom för alla att ni vill på en spelare pga vad som hänt på en annan värld, och jag tror att det är mot reglerna, men jag kan ha fel där.

Jo det är tillåtet det regeln du pratar om togs bort för något år eller så

(tänkte ta ett citat från den tråden men hittade inte tråden)
 

DeletedUser

Guest
Vi kör vårt race, vi är nöjda med de, Vissa gillar oss inte och det skiter vi i. Men att ni ständigt ska hänga ut PM osv på externa är ju dålig still gånger 100 ta och väx upp.

Ni får gärna ifrågasätta våra erfarenheter och vårat sätt att leda en stam och även mina diplomat kunskaper.

Fortsätt med det men ni har ingen nytta för det då ni inte kan förstöra Disney genom ert ständiga skitsnack på externa.

Så fortsätt gärna slösa tid på att klanka ner oss, om det är värt all tid osv.

Men räkna på att vi är borta när adlarna kommer för jag tror vi är ganska körda då!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja men man kan ju börja ifrågasätta alla stammar i K54 som älskar att hänga ut PM/Spelare på Externa och ifrågasätta mogenheten på personen.

Vi kör vårt race, vi är nöjda med de, Vissa gillar oss inte och det skiter vi i. Men att ni ständigt ska hänga ut PM osv på externa är ju dålig still gånger 100 ta och väx upp.

Ni får gärna ifrågasätta våra erfarenheter och vårat sätt att leda en stam och även mina diplomat kunskaper.

Fortsätt med det men ni har ingen nytta för det då ni inte kan förstöra Disney genom ert ständiga skitsnack på externa.

Så fortsätt gärna slösa tid på att klanka ner oss, om det är värt all tid osv.

Men räkna på att vi är borta när adlarna kommer för jag tror vi är ganska körda då!



Roliga med det här är att nästan alla som klagar på oss här uppe har ansökt och blviit nekad ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi kör vårt race, vi är nöjda med de, Vissa gillar oss inte och det skiter vi i. Men att ni ständigt ska hänga ut PM osv på externa är ju dålig still gånger 100 ta och väx upp.

Ni får gärna ifrågasätta våra erfarenheter och vårat sätt att leda en stam och även mina diplomat kunskaper.

Fortsätt med det men ni har ingen nytta för det då ni inte kan förstöra Disney genom ert ständiga skitsnack på externa.

Så fortsätt gärna slösa tid på att klanka ner oss, om det är värt all tid osv.

Men räkna på att vi är borta när adlarna kommer för jag tror vi är ganska körda då!


kan väll bara hålla med dig men antar att vissa i disney inte håller ett anständigt skrivande heller...

men gillar att ni kör ert race :) sånt e alltid skoj att se

jag har glömt vad målet med allt detta var :O
 

DeletedUser

Guest
ja men vad tror du man om du skriver på ett otrevligt sätt kommer det nog ett svar som är minst lika otrevligt eller skit snack brukar vara så
 

DeletedUser

Guest
Lycka till båda sidor. Disney verkar kriga ännu mer innan adeln ;) . Mot en bra stam denna gången iaf
 

DeletedUser

Guest
Lycka till båda sidor. Disney verkar kriga ännu mer innan adeln ;) . Mot en bra stam denna gången iaf
Japp, dom går på....blir inte klok på det, spelaren det handlar om ska tydligen ha gjort felaktigheter in game också, och därav sparkad. Men Disney vill ändå dansa vals, så kan det gå. Jag är nog den som är mest nöjd... ett litet låtsaskrig värmer, och nu är det dags att sätta tänderna i detta. Let the games begin!
 

Vurpalainen

Member
Reaktionspoäng
2
Roliga med det här är att nästan alla som klagar på oss här uppe har ansökt och blviit nekad ^^

Isåfall får väl jag skriva och klaga, med tanke på att ni ville ha med mig och jag tackade nej? :awsm:

Fast egentligen hade jag tänkt att hälsa på MrManiac, så jag gör väl det bara.

Hej MrManiac! Dig har jag inte sett till sen du flydde V7, trevligt att ha dig tillbaka!

Ett litet klagomål, för sakens skull. Ni verkar inte sköta diplomatin bra Disney, men det är erat val och jag struntar fullständigt i det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp