Disney avslutar IAP

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Klockan 06.26 idag öppnar undertecknad ett PM från Disney´s diplomat, *Tarzan.

I detta PM meddelar han att Exc har 1h på sig att göra sig av med spelaren *Alice i underlandet för att den IAP som hittills funnits skall fortsätta gälla.

Jag har upprepade ggr försökt få reda på varför de vill att vi skall göra oss av med denna spelare, men det enda svar jag fått är att de inte vill gå in på orsaken mer än att det beror på något som skett IRL. Detta får mig att höja på ögonbrynen och stilla undra: "Är inte detta ett spel som skall vara bortkopplat från IRL?"

Nu har den deadline Disney satt upp gått ut och de har därför avslutat vår IAP.

Jag förutsätter att detta kan leda till öppet krig och vi skall göra vad vi kan för att stoppa detta översitteri som pågår i området i och runt K54.

När jag postat detta inlägg kommer representanter ur Disney säkerligen säga att jag varit villig att "offra" *Alice i underlandet till förmån för en allians mellan våra stammar och på det kan jag bara svara ärligt och säga "Ja" på. Detta var dock under förutsättning att de presenterade hållbara och bevisbara argument för att en kick kan vara skälig och förklarlig.

Vi får väl se vad som händer, men jag förutsätter att Disney kommer göra vad de kan för att slå ner oss i skorna. Vi kommer självklart göra vad vi kan för att stå emot dem och även åsamka dem lite skada.

Vi kommer dock inte göra någonting förrän de agerar offensivt.

Bollen ligger alltså hos Disney.


MrManiac
Ledare för Exc
 

DeletedUser

Guest
Klockan 06.26 idag öppnar undertecknad ett PM från Disney´s diplomat, *Tarzan.

Jag har upprepade ggr försökt få reda på varför de vill att vi skall göra oss av med denna spelare, men det enda svar jag fått är att de inte vill gå in på orsaken mer än att det beror på något som skett IRL. Detta får mig att höja på ögonbrynen och stilla undra: "Är inte detta ett spel som skall vara bortkopplat från IRL?"


MrManiac
Ledare för Exc

Alla vet ju att man ska hålla IRL bort ifrån spel, klarar man inte av det bör man inte spela spel :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Jo precis...

Det de säger är att spelaren i fråga förstört för en av deras spelare IRL... frågan är hur man kan tro att vi skall kicka någon pga det? ^^

Men som vanligt så är det så att man väljer att gripa luft och ta första bästa anledning till att starta ett krig... får väl se hur det går. :)
 

DeletedUser

Guest
Här har vi räddaste spelaren ever som försöker samla på säg alla stammar emot oss ^^
 

DeletedUser

Guest
Det var den sämsta anledningen jag har hört att kicka en spelare, ''han förstörde för en vän IRL'' ^.- ?
 

DeletedUser

Guest
Här har vi räddaste spelaren ever som försöker samla på säg alla stammar emot oss ^^

hehe.. japp... jag är rädd så knäna skakar och kisset är på väg nedför låret.... :/

Det handlar inte så mycket om att jag vill samla några stammar utan bara om att jag vill visa resten av världen hur ni beter er. ^^

Edit:

"den räddaste" heter det och så finns även ordet "någonsin" i den svenska ordlistan. ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är chill, vi vet redan att Disneys diplomati inte duger
 

DeletedUser

Guest
haha tycker det är rätt roligt jag :D känns som de vill ha ovänner eller så tror de att de är bättre en vad de är bara för dom slog massinvite stammarna....

Men ja då sitter man och väntar på vad som händer då
 

Jonte06

New Member
Reaktionspoäng
0
under alla kritik

D: Va bara tvungen att gå in här och skriva..HALLO!!! lär er för f-n att skilja på IRL och spelet!
jag trodde att man inte fick blanda ihop de två och om så är fallet borde det ju va ganska lätt att fatta ett beslut i denna fråga för våra styrande här inne?
eller ???

jonte06
 

DeletedUser

Guest
D: Va bara tvungen att gå in här och skriva..HALLO!!! lär er för f-n att skilja på IRL och spelet!
jag trodde att man inte fick blanda ihop de två och om så är fallet borde det ju va ganska lätt att fatta ett beslut i denna fråga för våra styrande här inne?
eller ???

jonte06

Det kan man ju tycka. Vi kommer dock inte skicka någon ticket på detta då det är lite för vagt för att kunna bevisa. Alldeles för lätt att dividera bort det.

Vi visar vad vi anser om det på slagfältet istället.
 

DeletedUser

Guest
Helt rätt exc, kör hårt, vi finns ett pm iväg.

Mvh Eliteslayerofdoom1337
 

DeletedUser

Guest
Lika bra att skriva det här också:

Ryktas att det strömmar till ansökningar till Exc från kontinentens alla hörn.

Kan härmed meddela att det är meningslöst att skicka ansökningar då vi inte tar in någon under pågående krig.

Helt rätt exc, kör hårt, vi finns ett pm iväg.

Mvh Eliteslayerofdoom1337

Vi skall göra vad vi kan. Det är dags att visa att det finns stammar som står upp mot den typ av översitteri som Trasan och de andra håller på med.

Det har inkommit en drös med PM om att deras stammar gärna hjälper till. Jag har svarat samma sak till alla. Skall de vara med på ett hörn så är det på våra villkor och efter vår planering. Vi tar gärna emot hjälp då detta påskyndar det öde som Disney valt att besegla själva. Vi vill dock inte riskera att hamna i den situation "Den västra alliansen" hamnade i där ett fåtal spelare drog in sina stammar i krig utan att kolla av läget med sina fränder.
 

DeletedUser

Guest
Vi tar gärna emot hjälp då detta påskyndar det öde som Disney valt att besegla själva. Vi vill dock inte riskera att hamna i den situation "Den västra alliansen" hamnade i där ett fåtal spelare drog in sina stammar i krig utan att kolla av läget med sina fränder.

Klokt, alltid lättare att ansvara över att saker blir gjorda själv, förvisso ett bättre läge för krig nu än allianskriget. Må bästa stam vinna, dock är orsaken för kriget lite smolk i bägaren, IRL saker ska ligga utanför, svek, bedrägliga beteende och arrogans är lättfunna inom TW som det är, behöver inte leta länge för att få en krigsorsak:)
 

DeletedUser

Guest
Hum har disney ens gjort något? tycker dom brukar vara aktiva här på externa :)
 

DeletedUser

Guest
hehe.. japp... jag är rädd så knäna skakar och kisset är på väg nedför låret.... :/

Det handlar inte så mycket om att jag vill samla några stammar utan bara om att jag vill visa resten av världen hur ni beter er. ^^

Edit:

"den räddaste" heter det och så finns även ordet "någonsin" i den svenska ordlistan. ;)

Det finns något som heter forumsregler. Läs dom innan du yttrar dig igen här tack.

Grammatik & Språk
Det är inte tillåtet att kommentera en annan medlems grammatik eller språk. Om grammatiken/språket är så pass dåligt att innebörden försvinner, meddela då någon moderator så att denna kan åtgärda problemet om det behövs.
 

DeletedUser

Guest
Det finns något som heter forumsregler. Läs dom innan du yttrar dig igen här tack.

Sjävlklart ber jag om ursäkt för detta. Det var otroligt onödigt av mig. Skyller på att jag hade en inneboende irritation i kroppen när jag skrev det.

Det är dock inte någon ursäkt till ett personligt påhopp och därför ber jag självklart om ursäkt. Det kommer inte hända igen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp